abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin vrijdag 14 september 2001 @ 16:26:05 #1
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_1636309
Volgens bronnen van de nieuwsdienst CNN zijn inmiddels de namen bekend van de 18 kapers die dinsdag voor de reeks van terreuraanslagen in de Verenigde Staten heeft gezorgd. Het is nog niet bekend waar de kapers vandaan komen en men probeert de kapers nog aan een specifieke terreur-cel te verbinden, maar direct en in-direct verwijzen alle namen naar Osama Bin Laden, die nog altijd hoofdverdachte nummer één is.

• De kapers aan boord van vlucht 11 van American Airlines die de noordelijke toren van het WTC raakte zijn: Walid Al Shehri, Wail Alsheri alias Waleed Alsheri, Mohammad Atta, Aabdul Alomari en Satam Sugami.
  • Aan boord van vlucht 175 die in de zuidelijke toren boorde waren de volgende kapers aanwezig: Marawn Alshehhi, Fayez Ahmed, Mohald Alshehri, Hamza Al Ghamdi en Ahmed Al Ghamdi
  • Aan boord van vlucht 77 die op het Pentagon neerstortte: Khalid Almihdhar, Majed Moqued, Nawaf Al Hazmi en Salem Al Hazmi.
  • De verdachte kapers aan boord van vlucht 93 van United Airlines hadden de volgende namen: Ahmed Al Haznawi, Ahmed Alnami, Ziad Jarrah en Saeed Alghamdi. Dit vliegtuig kwam in Pennsylvania neer.

Mohammed Atta wordt nog altijd als de centrale contactpersoon van deze groep terroristen beschouwd.

Bron: http://www.fokzine.net/news.fok?id=11078 / http://www.cnn.com/2001/US/09/14/america.under.attack/

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 14 september 2001 @ 16:26:55 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_1636312
Volgens mij is het een Amerikaanse groepering
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 14 september 2001 @ 16:30:14 #3
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1636346
hmmmmm het zijn dus echt arabieren (ik dacht het al wel, maarja als het nog niet zeker is)

Nou dan kunnen die gasten wel hun borst nat gaan maken, als Amerika echt "domme" dingen gaat doen dat is het einde ver zoek ben ik bang van....

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_1636370
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 16:26 schreef speknek het volgende:
Volgens mij is het een Amerikaanse groepering
JA! Inderdaad. Of anders Arabieren die door Amerikanen gestuurd zijn! Of mensen die hun naam van John Smith in Ahmed X hebben gewijzigd! Alle opties open houden weet je!
pi_1640492
Pcies , alle opties open houden. Waarom niet een rijke Westerling die een stel fanatieke idioten inhuurd ? Onder elke bevolkingsgroep zijn idioten in staat om zulke acties op touw te zetten. Alleen zijn ze 1 stapje minder idioot dan diegenen die om hun ideaal zelfmoord plegen. Vraag me af wie gevaarlijker is eigenlijk.
pi_1640525
Op CNN werd gezegd dat het zeer wel mogelijk was dat de kapers van valse bestaande identiteiten gebruik gemaakt hadden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')