Helaas is wel anders gebleken bij de dood van van Gaals vrouw.quote:Op maandag 22 november 2004 23:08 schreef jerryx het volgende:
Ik hoop dat mensen die 'kanker' roepen in stadions hier even aan willen denken de volgende keer dat ze het willen schreeuwen...
Sterkte Alfred...
Ja idd maarja daar word toch niet aangedachtquote:Op maandag 22 november 2004 23:08 schreef jerryx het volgende:
Ik hoop dat mensen die 'kanker' roepen in stadions hier even aan willen denken de volgende keer dat ze het willen schreeuwen...
Sterkte Alfred...
Weet niet of het in dit topic helemaal gepast is, maar wat was er met de zoontjes van Boerebach?quote:Op maandag 22 november 2004 23:23 schreef tong80 het volgende:
Jeetje 5 jaar. Dit doet me denken aan Boerebach met zijn zoontjes.
Waar maken we ons in hemelsnaam allemaal druk om als je zoiets leest.
Die zijn toch omgekomen in een auto ongelukquote:Op maandag 22 november 2004 23:26 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Weet niet of het in dit topic helemaal gepast is, maar wat was er met de zoontjes van Boerebach?
Kaartje sturen is inderdaad maar een kleine moeite en als veel mensen dit doen kan dit misschien juist een steuntje in de rug zijnquote:Op maandag 22 november 2004 23:05 schreef Suijk het volgende:
Ik heb al een kaartje gestuurd, zag 't een tijdje geleden al...echt een droevig verhaal.
wedden dat er wer van die k*tmongolen rondlopen die zich nu expres gaan richten op Schreuderquote:Op maandag 22 november 2004 23:08 schreef jerryx het volgende:
Sterkte Alfred...
Een jongentje zat op de school waar mijn moeder lesgeeft...quote:Op maandag 22 november 2004 23:37 schreef Mindlight het volgende:
Zijn zoontjes van 9 en 12 overleden door een auto-ongeval
Als dat gebeurt dan mogen ze die idioten een levenslang SV opleggen.quote:Op maandag 22 november 2004 23:42 schreef AirRaid het volgende:
wedden dat er wer van die k*tmongolen rondlopen die zich nu expres gaan richten op Schreuder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |