abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 september 2001 @ 16:03:32 #1
11875 beany
Qui ni fucis est, penis est
pi_1636077
Hoorde dat net op de radio. Was dus niks aan de hand, allemaal overgevoeligheid van die Amerikanen(cant blame them!)
Wees niet kritisch, praat met de menigte mee en val vooral niet op, alleen dan ben je welkom...
pi_1636091
Die 10?

Volgens mij probeer je een verhaal van 3 A4tjes in twee regels te proppen. Haal even rustig adem, knak even met je vingers (ieeeeuw) en probeer het dan nog eens.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_1636099
Trouwens, dit soort berichten kun je beter in GERUCHTEN: recente ontwikkelingen omtrent WTC etc. plaatsen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 14 september 2001 @ 16:05:44 #4
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_1636101
Dat heb je altijd he? die achterdocht. Er zijn zelfs nog paranoide joden die denken dat er nog steeds NAZI's zijn.
(niet neo-nazi of zoiets)
Laatste kans.....
  vrijdag 14 september 2001 @ 16:05:58 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_1636103
Die een tweede aanval zouden plannen. Lijkt me een beetje raar met valse papieren, maar ik zal kijken of ik het kan verifiėren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 14 september 2001 @ 16:06:30 #6
11875 beany
Qui ni fucis est, penis est
pi_1636108
Dit was op het journaal op de radio! niet zomaar een gerucht. Bevestigd door de Amerikaanse regering!

Of het journaal moet het mis hebben.....

Wees niet kritisch, praat met de menigte mee en val vooral niet op, alleen dan ben je welkom...
pi_1636221
Het is erg dat dit nu gebeurt maar natuurlijk wel begrijpelijk , als mensen reizen met valse papieren zijn ze zo wie zo strafbaar, en Amerika wil niet nog een vliegtuig op een of ander gebouw.
Demonaz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')