pardonquote:Op maandag 22 november 2004 21:31 schreef ikbendebeste het volgende:
Ik heb laatst water in mijn diesel-autootje gegooid, en hij reed prima.
Ik nodig iedereen uit hetzelfde te doen!
Jij bent een mafkeesquote:Op maandag 22 november 2004 21:31 schreef ikbendebeste het volgende:
Toch nog 500 meter dus het werkt wel....quote:Op maandag 22 november 2004 22:03 schreef cyberbull het volgende:
nope werkt echt niet
gaat je hele motor van naar de stront in het ergste geval (als ts het water in de TANK gedumpt heeft!)
een collega van me stond eens zonder diesel 2-3jaar terug...dacht met de jerrycan achterin de bus die geen geur gaf diesel bij te tanken.....laat daar nou water in zitten ivm een klein lekje bij de radiator........hij is 500mtr ver gekomen....kosten van de reparatie ruim 1000 gulden!!!
geluk gehad want de motor was nog in orde!
Water, net zo als diesel wordt verneveld, en kan dus wel samengedrukt worden. Water lijkt me dan ook niet echt schadelijk voor een motor, ok, hij kan er even mee ophouden, maar echt niet zo dat je hele motor naar de stront gaat. Dan moet je suiker proberen.quote:Op maandag 22 november 2004 22:10 schreef Mr._T-Rex het volgende:
dan heb je idd geluk ja, want water is niet samendrukbaar, dus je veranderd de compressieverhouding. Das niet zo fijn (al kan het in extreem kleine porties wel helpen in de racerij enzo)
Maar ik gok idd dat de ts niet in zijn tank bedoeld
Wie zegt dat het achterin staat?quote:Op maandag 22 november 2004 22:32 schreef -Muse- het volgende:
met een 5liter jarrycan achterin kan ik een hele zomervakantie rondrijden!
Koekje d'r bij?quote:Op maandag 22 november 2004 21:31 schreef ikbendebeste het volgende:
volgens mij is dit toch echt niet waar, maargoedquote:Op maandag 22 november 2004 22:33 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
[..]
Water, net zo als diesel wordt verneveld, en kan dus wel samengedrukt worden. Water lijkt me dan ook niet echt schadelijk voor een motor, ok, hij kan er even mee ophouden, maar echt niet zo dat je hele motor naar de stront gaat. Dan moet je suiker proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |