esmee deed mee aan collectief zelfmoordquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:43 schreef BVO het volgende:
Marc heeft zelfmoord gepleegd..
Mevrouw krijgt haar zin niet,en stopt maar. :')quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:44 schreef digispeed het volgende:
[..]
esmee deed mee aan collectief zelfmoord
Ja leuke nieuwe rage !quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:43 schreef digispeed het volgende:
ik denk dat ik maar een eigen soap doorschrijf verhaal ga opstarten
wil iemand mee doen ??
nee hoor, maar ik vin dhet zonde van mijn tijd, de rol van esmee is dus nu in de aanbieding.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mevrouw krijgt haar zin niet,en stopt maar.![]()
Blijffff we gaan het helemaal re-organiseren en mischien doen we iets van doorschrijfen inderdaad,mischien ook wel leuk!
Waarom vond je de eerste aflevering dan wel leuk?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:49 schreef digispeed het volgende:
[..]
nee hoor, maar ik vin dhet zonde van mijn tijd, de rol van esmee is dus nu in de aanbieding.
Ik vind het op deze manier totaal niet leuk. het loopt niet goed zo. Jammer want het concept is leuk.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:05 schreef MiLalaa het volgende:
Hallo mensen, ik lees SHO al een paar maandjes gezellig mee, en was erg benieuwd naar de 'premiere' van SOP. Maar nu moet ik toch echt even zeggen dat ik echt gigantisch in een deuk lig hierom! Fantastisch, zo lollig, heb nog nooit zo hard gelachen in m'n eentje achter m'n laptopje... Erg creatief van jullie allemaal in ieder geval. Bedankt en ga zo door!
Moet je morgen na GTST op MSN komenquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:08 schreef BVO het volgende:
[..].
Ik moet ook maar eens een lijntje krijgen..
Lurk je ook in SC?.
Het exclusieve kliekjestopic.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:12 schreef MiLalaa het volgende:
SC?
ik doe ook wel mee, maar niet vanavond.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:57 schreef Orginial het volgende:
Esmee en dur PA; wat doen jullie negatief zeg.
Doe gewoon leuk mee.
Ik heb besloten niet akkoord te gaan met jouw idee.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:48 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik doe ook wel mee, maar niet vanavond.![]()
sorry ik vind het niks, daar doe ik niet aan mee.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet akkoord te gaan met jouw idee.![]()
Dit vind ik beter: Iedere 5 minuten krijgen 2 of soms 3 en soms 1 user de tijd een verhaallijn te posten,die automatisch eindigt na 5 minuten en de volgende verhaallijn komt.zoietz:
21.00 = Joost & Ralf Kolthof.
21.05= Cody,Lizzie en Esmee.
21.10= Winston en Arthur.
21.15= Joost Kolthof.
21.20 = Esmee van Tellegen en Arthur Kolthof.
21.25 = Cody Lebeau.
21.30 = (+Cliffhanger) = Arthur Kolthof
Let op: Dit is een voorbeeld
Ik heb helemaal geen zin in SOPquote:Op woensdag 24 november 2004 20:05 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik doe vandaag alleen mee als ik wat meer met de andere personages te maken krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |