Jawel,laat zien!quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef Frey het volgende:
[..]
"Dat gaat je niks aan" en Ralf loopt de trap op en gaat naar zijn kamer.
Ralf laat de envelop vallen en de 400 euro valt eruit.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jawel,laat zien!
De twee lopen richting trap en raken in gevecht...
Wat is dit...quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf laat de envelop vallen en de 400 euro valt eruit.
Hoezo?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:31 schreef Orginial het volgende:
Sex-posten deleten.![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:32 schreef bar_rel het volgende:
Verreweg de beste soap aller tijden...
GTST,
ONM,
maak je borst nat...de eerste 2 afleveringen zijn al een succes...
------sop------
Morgen denk ik wel.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:33 schreef _bigmac_ het volgende:
Hmpf lekker veel interactiviteit had ik met de andere personages.
Ikquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:32 schreef Orginial het volgende:
Wie kunnen er morgen?
Ikke![]()
Dus elke dag iemand anders..quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:35 schreef digispeed het volgende:
Goed na de flop van vanavond met SOP, wil ik graag met jullie even van idee wisselen.
Ik stel voor om het SOP idee iets aan te passen.
Iedere dag schrijft iemand anders de soap voor die avond. Je krijgt dan zeg maar een doorschrijfverhaal. Dat is ten eerste veel leuker om te lezen en ten tweede bepaald iedereen ZELF wat er die dag gebeurd.
Goed Idee ??
Ik vind dat door mekaar heen posten echt een blamage. En als dat zo verder moet zal Esmee van Tellegen denk ik snel op werkbezoek in het buitenland gaan.
Het is wel een oké idee...maar kan je dan niet beter iemand sneller laten schrijven want dan moet je anders 2 weken wachten tot je weer mag!quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef BVO het volgende:
Ik ben het met digispeed eens.
Er kunnen ook 5 posts zijn op 1 avond.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dus elke dag iemand anders..kan je lang wachten tot je weer mag..
Dit is juist leuk!quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:35 schreef digispeed het volgende:
Goed na de flop van vanavond met SOP, wil ik graag met jullie even van idee wisselen.
Iedere dag schrijft iemand anders de soap voor die avond. Je krijgt dan zeg maar een doorschrijfverhaal. Dat is ten eerste veel leuker om te lezen en ten tweede bepaald iedereen ZELF wat er die dag gebeurd.
Goed Idee ??
Ik vind dat door mekaar heen posten echt een blamage. En als dat zo verder moet zal Esmee van Tellegen denk ik snel op werkbezoek in het buitenland gaan.
Want ik vind het juist leuk,maar wel met jouwquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dit is juist leuk!
Ja leuk ik schrijf dan bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:35 schreef digispeed het volgende:
Goed Idee ??
Whahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:42 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja leuk ik schrijf dan bijvoorbeeld
En toen begon Esmee zich te vingeren op straat.
Daar ben jij het dan weer niet mee eens en post dan.
.
Maar dat was maar een droom.
Vervolgens weer iemand .
Maar het blijkt geen droom te zijn enz..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |