Joost zucht en valt boven zijn boeken in slaap.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:14 schreef Orginial het volgende:
Joost kan niet slapen,en kijkt zijn Frans nog een keer over.Dat wordt blokken,nou de punten niet gewijzigd zijn.![]()
Neeh man,ze zag me niet.Eey waarom heb jij mij laten stikken?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:19 schreef _bigmac_ het volgende:
Cody besluit Joost te bellen ''Ey rijk kut aapje , Heb je nog gezeik gekregen met die zuipsnol?''
''wat denk jij ik heb geen zin in gezeur , Ik heb al genoeg gezeik van mijn oom aan mijn hoofd ''quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Neeh man,ze zag me niet.Eey waarom heb jij mij laten stikken?
Hmm,oke.Heb je Lizzie nog gesproken?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
''wat denk jij ik heb geen zin in gezeur , Ik heb al genoeg gezeik van mijn oom aan mijn hoofd ''
''Nu niet Marc..ik moet iets lozen''quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef BVO het volgende:
Marc ziet Winston lopen op de gang en vraagt waar de nieuwe co-asistenten moeten zijn.
''wie ?'' Vraagt Codyquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hmm,oke.Heb je Lizzie nog gesproken?
Ja zo heet ze.Ik ken haar van school,ze is wel oke.Maare ik ga hangen volgens mij komt Ralf eraan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:23 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
''wie ?'' Vraagt Cody
Ralf komt binnenlopen met de envelop in zijn handen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja zo heet ze.Ik ken haar van school,ze is wel oke.Maare ik ga hangen volgens mij komt Ralf eraan.
''Ja de mazzelen 'antwoord Cody ''ooh en she is mine ''quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja zo heet ze.Ik ken haar van school,ze is wel oke.Maare ik ga hangen volgens mij komt Ralf eraan.
Wat heb jij daar?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf komt binnenlopen met de envelop in zijn handen.
"Dat gaat je niks aan" en Ralf loopt de trap op en gaat naar zijn kamer.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat heb jij daar?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |