quote:Op maandag 22 november 2004 20:59 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]SOP #1: Joost,Cody en de computerinbraak![afbeelding]
Cast seizoen 1 van SOP
Familie Kolthof
Arthur Kolthof Bupatith
Winston Kolthof Bar_Rel
Babette Kolthof Zowiee
Ralph Kolthof Frey
Joost Kolthof Orginial
Familie Beutinga
Tobias Beutinga Static
Ellen Beutinga Airelle
Sanne Beutinga Viking84
Marc Beutinga Bvo
Familie Lebeau
David Lebeau Apk
Cody Lebeau Bigmac
Iris Lebeau Joyce&Roxy lover
Studentenhuis & Cafe: The Jage
Yacinto Jelden Tom_Tom
Raoul Bultrug Tha_T
Patrick Zoomers Dizer
Tara de Graaf Tania18
Mariléne Frunthof Niksan
Lizzy van Tellegen Nano
Lars Zoomers Mark_03
Richard de Graaf Zhenar
Desiree de Graaf Toettoet
Esmee van Tellegen Digispeed
Acedemisch Ziekenhuis Fok
De co-assitenten Marc Beutinga,Raoul Bultrug,Babette Kolthof en Tara de Graaf lopen stage in het AZF om later een volwaardige arts te worden.Personeelschef Winston Kolthof zorgt ervoor dat het vlekkeloos verloopt en Arthur Kolthof is de directeur van het AZF.Winston is er personeelschef.
The Jage
Yacinto Jelden en Mariléne Frunthof werken in The Jage.Yacinto is de baas van het café en Mariléne is er serveerster.De jongeren Yacinto,Raoul,Mariléne,Richard,Tara en Patrick wonen boven The Jage.
Primary College
Ellen Beutinga is docente Frans op het Primary College en heeft leerlingen zoals: Cody Lebeau en Joost Kolthof.Ook Iris Lebeau en Lizzy van Tellegen bevinden zich op het Primary College.Tobias Beutinga is er directeur.
Voor de rest..
Patrick Zoomers is fitnessleraar in het FFC: Het Fok Fitness Centrum.
Arthur & van Tellegen ModelBV
Arthur is de directeur van het AZF en Esmee van Tellegen heeft haar eigen modebedrijf: Tellegen Mode BV.
Maandag 22 November om 21.00
Vanaf nu kan jij bepalen wat jouw personage iedere dag meemaakt in SOP.Iedere werkdag van 21.00 - 21.30 in het SOP-Topic op Forum.fok!
[afbeelding]
Familie Kolthof
De familie Kolthof bestaat uit: Arthur,directeur van het AZF en Winston is daar personeelschef.Ook dochter Babette loopt daar co-schappen en Ralph heeft geen zin om te werken,maar bereidt liever een zinvolle toekomst voor: Het bedrijf van zijn vader overnemen.Dan is er nog Joost,die totaal niet op zijn familie lijkt en liever gaat skaten met zijn vrienden.
[afbeelding]
Familie Beutinga
De familie Beutinga bestaat uit: Tobias,die directeur van het Primarycollége is.En Ellen,die docente Frans is.Dochter Sanne ligt vaak in de knoop met haar eigen en zoon Marc liep co-schappen in het AZF,maar wil zich storten op een zangcarriére.
[afbeelding]
De Lebeau's & De Jage
Iris Lebeau en Cody Lebeau wonen in bij hun oom David Lebeau.Op zich een harstikke leuke man,totdat zijn duistere verleden nog boven komt.In de Jage wonen:Yacinto,Mariléne,Tara,Raoul,Richard en Patrick.Zij hebben allerlei verschillende banen en weten nog niet wat hun einddoel in hun leven is.
[afbeelding]
Esmee van Tellegen
Esmee van Tellegen komt samen met haar dochter Lizzy van Tellegen nieuw in Fokdam wonen en neemt haar personal assitent Lars Zoomers mee.Ze besluiten samen Arthur Kolthof kapot te maken.
[afbeelding]
Let op: Ga niet oftopic tussen 21.00 - 21.00,en let goed op welke verhaallijn er aan de gang is en als die het stukje tussen die personages klaar is gaan we naar het volgende stukje van een verhaallijn.En praat en handel niet voor een ander personage.Tenzij die afwezig is.
[afbeelding]Neem eerst even de site door,voor de biografiën enzo op: www.soap-sop.tk
"Klootzak,laat me hier niet alleen!" Sorry mevrouw,ik uhh moet gaan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:00 schreef _bigmac_ het volgende:
Cody zag de deur open gaan en sprong uit het raam en verdween de hoek van de straat om ''De groeten '' schreeuwde hij Joost nog na .
''Hey meid,welkom bij het AZF ik ben Winston van Kolthoff.Je zoekt waarschijnlijk mijn vader die zit in de ondergrondse gangen, hij is momenteel volgens mij bezig met een onderzoek''quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:04 schreef digispeed het volgende:
Esmee van Tellegen klopt op de deur bij Winston en vraagt naar het kantoor van Dhr Kolthoff
Meid, zo noem je mij niet, ik heb niet bij jou in bed gelegen, dus jij bent een zoon van Arthur.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Hey meid,welkom bij het AZF ik ben Winston van Kolthoff.Je zoekt waarschijnlijk mijn vader die zit in de ondergrondse gangen, hij is momenteel volgens mij bezig met een onderzoek''
''Ik noem iedereen zo als ik wil.En volgens mij heb ik wel bij jouw in bed gelegen,weet je nog Kermis 2003?Dat jij een wijntje teveel op had..ik bracht je naar huis en toen dronk je nog wat bij mij thuis.Je liep te wachelen...en tja..toen..maar goed je wou me pa's o6..ok hiero:0609060906''quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
Meid, zo noem je mij niet, ik heb niet bij jou in bed gelegen, dus jij bent een zoon van Arthur.
Arme Jongen, zou je me zijn o6 nummer kunnen geven ik wil een afspraak maken.
ja je hebt leuke humor, anyway het was aangenaam kennis te maken.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Ik noem iedereen zo als ik wil.En volgens mij heb ik wel bij jouw in bed gelegen,weet je nog Kermis 2003?Dat jij een wijntje teveel op had..ik bracht je naar huis en toen dronk je nog wat bij mij thuis.Je liep te wachelen...en tja..toen..maar goed je wou me pa's o6..ok hiero:0609060906''
''Tot ziens Babe''
Intussen maakt Joost zich zorgen om Cody en belt hem op zijn mobiel.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:09 schreef _bigmac_ het volgende:
Cody kon niet slapen en zet kei hard rap music aan .
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Intussen maakt Joost zich zorgen om Cody en belt hem op zijn mobiel.
Lars komt wederom in z'n patserauto voorbij en irriteert zich aan de pokke herrie. Hij gooit een steen door het raam van Cody. Cody heeft een hoofdwond.... Lars rijdt verderquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:09 schreef _bigmac_ het volgende:
Cody kon niet slapen en zet kei hard rap music aan .
Cody hoort niks omdat zijn muziek te hard staat en droomt over Lizzy zonder te weten hoe ze heet ''Wat een mooie meid was dat . Ik moet weten wie ze is '' .quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Intussen maakt Joost zich zorgen om Cody en belt hem op zijn mobiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |