Het is Ralf die opneemt. "Plan? Zeg wie ben jij kaaskop? Oh, Joost heeft dat klereding hier weer laten liggen. Joost!!!"quote:Op maandag 22 november 2004 21:23 schreef _bigmac_ het volgende:
Cody loopt naar buiten en begint een beetje te basketballen
''Hij draait Joost zijn nummer en vraagt ''oke wat is je plan ?''
Jaa?Shit,heb je de telefoon aangenomen,dat is voor mij! En ga nu maar weg..quote:Op maandag 22 november 2004 21:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is Ralf die opneemt. "Plan? Zeg wie ben jij kaaskop? Oh, Joost heeft dat klereding hier weer laten liggen. Joost!!!"
''Ja is goed ik wacht op je'' Dan ziet Cody opeens het mooiste meisje lopen dat hij ooit geeft gezien...quote:Op maandag 22 november 2004 21:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jaa?Shit,heb je de telefoon aangenomen,dat is voor mij! En ga nu maar weg..
Cody,ik kom nu naar je toe! We moeten nog wat bespreken...
Inmiddels is Joost bij hem aangekomen: Kom op,we gaan nu naar school dadelijk merkt me pa dat we wegzijn...quote:Op maandag 22 november 2004 21:28 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
''Ja is goed ik wacht op je'' Dan ziet Cody opeens het mooiste meisje lopen dat hij ooit geeft gezien...
''oke en vertel nu wat je plan is '' antwoord Cody ''wow wat een mooi meisje was dat denkt hij ''quote:Op maandag 22 november 2004 21:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Inmiddels is Joost bij hem aangekomen: Kom op,we gaan nu naar school dadelijk merkt me pa dat we wegzijn...
ze rennen zo hard ze kunnen de straat uit , op weg naar het Primarycollege..
Shit,het lukt niet!quote:Op maandag 22 november 2004 21:33 schreef Orginial het volgende:
Joost is opgewonden,als ze nou maar niet betrapt worden.De computerkamer is nog open.
"Wat raar,normaal is die altijd dicht!" Maarja uhhmm ik hack de pc wel even... Eens even zien..
quote:Op maandag 22 november 2004 21:38 schreef digispeed het volgende:
en zo eindigt SOP op Maandag 22.11.2004
Inderdaad,maar het wordt wel beter.quote:Op maandag 22 november 2004 21:39 schreef _bigmac_ het volgende:
Nou geweldigal moet er nog gewerkt worden aan het plot
Iedereen maakt SOPquote:Op maandag 22 november 2004 21:41 schreef Zhenar het volgende:
Hee, ik dacht dat iemand co-schappen ging lopen?
Esmee is trouwens nu al het tofste personage.
Dit was toch wel de beste scenequote:Op maandag 22 november 2004 21:22 schreef Nano het volgende:
Lizzy ziet Lars niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |