Joost en Cody breken in de computers van het Primarycollége.Net op het moment dat Joost beet lijkt te hebben komt Ellen Beutinga binnen.Ze kunnen nog net op tijd wegkomen.Intussen maakt Esmee van Tellegen haar entree in Fokdam,en besluit revanche te nemen op haar rivaal Arthur van Kolthof.Ralf heeft drugs gedealt en waneer hij thuis komt ziet Joost hem.Ze raken in gevecht en Ralf laat per ongeluk het geld vallen,Joost schrikt hiervan en valt van de trap.Ellen Beutinga die naast huize Kolthof woont,vindt hem en brengt hem naar het AZF.Winston bekommert zich om hem en Arthur spoedt zich naar Joost.Nadat iedereen gekalmeerd is gaa Arthur naar huis,maar dan gaat de bel en Esmee van Tellegen stapt binnen....quote:Op donderdag 25 november 2004 20:56 schreef BVO het volgende:
Nou, begin maar vast met:
Wat er voorafging, in SOP....
Esmee, wat ik heb gedaan is verleden tijd. Jij weet zelf ook dat je het hebt verdiend.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:00 schreef Orginial het volgende:
Zo Arthur,heb je ervan genoten me kapot te maken?
Ahaha,wat een grap Arthur.Nee Arthur,ik kom revanche nemen.Ik maak je kapot,daar zal ik persoonlijk voor zorgen.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Esmee, wat ik heb gedaan is verleden tijd. Jij weet zelf ook dat je het hebt verdiend.
Haha. Laat me niet lachen. Jij schopt nog geen deuk in een pakje boter!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 21:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ahaha,wat een grap Arthur.Nee Arthur,ik kom revanche nemen.Ik maak je kapot,daar zal ik persoonlijk voor zorgen.
Wacht maar Arthur,en oja voordat ik het vergeet..Hou je mooie kindertjes in de gaten,je zou toch niet willen dat ze iets overkomt,of wel soms?quote:Op donderdag 25 november 2004 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Haha. Laat me niet lachen. Jij schopt nog geen deuk in een pakje boter!!!
En nu is het genoeg!! ERUIT!!quote:Op donderdag 25 november 2004 21:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wacht maar Arthur,en oja voordat ik het vergeet..Hou je mooie kindertjes in de gaten,je zou toch niet willen dat ze iets overkomt,of wel soms?
Dag Arthur,hoop je snel weer te zien.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En nu is het genoeg!! ERUIT!!
Heyquote:Op donderdag 25 november 2004 21:07 schreef _bigmac_ het volgende:
Cody belt aan bij Arthur '' Ey doe eens open ouwe knar'!''
''Ey is die Ralf thuis? ''quote:Op donderdag 25 november 2004 21:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hey
Neequote:Op donderdag 25 november 2004 21:11 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
''Ey is die Ralf thuis? ''
''Hey,ja natuurlijk mag je even naar de wc,kom maar.Ik ga wel ondertussen naar het AZF toe want ene Beutinge wacht om me daar.Maar als je wil mag je best wat pringles pakken die in me kast liggen hoor!!''quote:Op donderdag 25 november 2004 21:16 schreef _bigmac_ het volgende:
''Ey winston zeg ik moet effe naar de wc , Mag ik even ?''
Wat hij niet weet is dat Esmee intussen een sluw plannetje aan het smeden is.Met wie kan ik Arthur het meeste pakken?quote:Op donderdag 25 november 2004 21:21 schreef Frey het volgende:
Ralf is weer bij het hutje bij de haven waar de jongens weer staan te wachten. Hij krijgt deze keer een pakketje in zijn handen geduwd. “Een flinke bestelling. Nu begrijp ik het grote bedrag”
Ralf kijkt naar het adres dat op het pakketje staat. “Ok en onthoud: zelfde regel als voorheen”
Dan vertrekt Ralf met het pakketje.
Intussen is Esmee aan de telefoon met Brian."Wat,hoezo dat gaat niet lukken?"Ik zeg het je,Ralf moeten we hebben! En nee,hij is niet te gevaarlijk."Het intereseert me niet dat hij zich in het criminele circuit bevindt.Ik wil hem!"quote:Op donderdag 25 november 2004 21:25 schreef Frey het volgende:
Een jongen rijdt op zijn skateboard langs de kade. Hij gaat steeds sneller en sneller. Verderop loopt Ralf met het pakketje, als hij opeens de skater aan ziet komen.
“Wat the….!!!!”
Ralf springt aan de kant, maar het pakje valt uit zijn handen en belandt in het water.
“Neeeee! Verdomme, klootzak!”
Maar de jongen is er al vandoor gegaan. Daar zit Ralf nu… 10000 euro in het water…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |