Verschil met toen is dat PSV nu net aan het begin staat van een nieuw team en dat het toendertijd al een tijdje stond en inderdaad snel in elkaar duikelde.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
Babel in de basis lijkt me logisch, hij is beter dan Ioannis.
En zulke stukjes in de krant, tja. In 1997 schreven ze dat over het PSV met Cocu, Stam, Numan, Nilis en Zenden en zie hoe snel dat ineen viel.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:06 schreef Radegast het volgende:
Ideale wedstrijd voor Babel om z'n eerste goaltje hattrick in de Arena te maken.
Voordat Koeman hem na de winterstop permanent op de bank zet ten gunste van een haastig gekochte derderangs spits uit de Luxemburgse competitie.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:06 schreef Radegast het volgende:
Ideale wedstrijd voor Babel om z'n eerste goaltje in de Arena te maken.
idd, ik vind thomas niet zo sterk de laatste tijd...quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:13 schreef methodmich het volgende:
Ik zit niet op Landzaat te wachten, tenzij hij voor Galásek komt.
is hij al weer fitquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:34 schreef keijz het volgende:
[..]
idd, ik vind thomas niet zo sterk de laatste tijd...
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
is hij al weer fit.
Lijkt me wel dus.quote:Sonck en Heitinga ontbreken nog wegens blessures
Wesley Sonck en Johnny Heitinga ontbreken net als tegen Juventus. Beiden kampen met een blessure, al is het natuurlijk maar de vraag of Sonck uberhaupt bij de selectie zou hebben gezeten. Daarnaast ontbreken wegens blessures ook O'Brien, De Mul en Lobont.
ik bedoelde het ironischquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me wel dus.
PSV. Geluk. Ajax-topicquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Maar eens zal het geluk van PSV ophouden. Helaas zijn 10 punten wat veel.
Overigens zouden de aankopen van Ajax Denny Landzaat en Aggelos Charisteas moeten worden, afgaande op de laatste berichten.
Dat gevoel had ik alquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik bedoelde het ironisch.
Als we kampioen zijn, maakt me een verliespartij niet zoveel meer uitquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Maar eens zal het geluk van PSV ophouden. Helaas zijn 10 punten wat veel.
Overigens zouden de aankopen van Ajax Denny Landzaat en Aggelos Charisteas moeten worden, afgaande op de laatste berichten.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik al![]()
Misschien worden we dit jaar wel ongeslagen landskampioenquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Als we kampioen zijn, maakt me een verliespartij niet zoveel meer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |