Maar de Mitea van de laatste wedstrijden was nog slechter dan Boukhari en totaal onzichtbaar..quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:58 schreef keijz het volgende:
áls Mitea eens in vorm is, is hij wel meteen erg belangrijk voor het team.. Van Boukhari kan je dat toch niet echt zeggen
ja maar hij ging toen mee met het Ajax niveau op dat moment, volgens mij scoorde hij zijn laatste wedstrijd met jong Roemenie nog een heel mooi doelpunt.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar de Mitea van de laatste wedstrijden was nog slechter dan Boukhari en totaal onzichtbaar..
Mitea heeft wel in ieder geval nog snelheid. Dat heeft Boukhari absoluut niet. Afgelopen zaterdag was er bij een counter een bal naar boukhari gespeeld en twee seconden later gelijk 6 man van de graafschap terug waren. Het leek wel alsof ie in slow motion aan het rennen was.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar de Mitea van de laatste wedstrijden was nog slechter dan Boukhari en totaal onzichtbaar..
Zig zag zoef zoef, hoera!quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe was dat ook al weer, Mitea in vorm?
Ofquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zig zag zoef zoef, hoera!
Ik ook. Daar zal wel het recht op zijn vervallen? Ik weet niet waarom het veranderd is, waarschijnlijk vanwege commercieele redenen...quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:53 schreef BillyBeflap het volgende:
Even geheel offtopic, maar wat vinden jullie van jullie huidige clublogo in vergelijking met de oude?
Ik als PSV-er (dus objectief) vind die oude van jullie toch een stuk mooier.
Ik denk dat je de reden daar idd moet zoeken, aangezien voetbal tegenwoordig om commercie draaitquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ook. Daar zal wel het recht op zijn vervallen? Ik weet niet waarom het veranderd is, waarschijnlijk vanwege commercieele redenen...
quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ook. Daar zal wel het recht op zijn vervallen? Ik weet niet waarom het veranderd is, waarschijnlijk zeker vanwege commerciele redenen...
tja met de pogingen om Ajax een nog internationalere club te maken (lees: meer merchandising te verkopen) is het logo ook veranderd. Die strepen van het hoofd, zijn 11 strepen die de 11 spelers op het veld symboliseren.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:03 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Ik denk dat je de reden daar idd moet zoeken, aangezien voetbal tegenwoordig om commercie draait
Ze konden niet beterquote:Op woensdag 24 november 2004 01:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Leg me even uit hoe Ronald Koeman 't uit z'n strot kan krijgen dat ie "tevreden was met vertoonde spel".
Al dan niet in exact die woorden, maar wel vergelijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |