Dat is waar. Hij is echt heel erg teruggevallen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:28 schreef JaWi het volgende:
Maxwell mag eerst wel eens beter gaan spelen.
Ik vindt het wel opvallend dat een italiaanse tegenstander van Ajax in de CL altijd een speler van Ajax wilt kopenquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bron = Parool.nl
Jammer. Al was het wel te verwachten. Ben benieuwd wat Juventus straks voor hem over heeft.
en dit altijd vlak voor een CL-wedstrijd naar buiten komtquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik vindt het wel opvallend dat een italiaanse tegenstander van Ajax in de CL altijd een speler van Ajax wilt kopen
Toch wel?quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ahhhh now i get it.
Maar dan staat 'ie toch niet tussen je Active Topics?quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:50 schreef golfer het volgende:
Aantal TVP's verwijderd.
Je kunt met de knop bovenin een topic een topic bookmarken, heeft hetzelfde effect en voorkomt al die nutteloze tvp's.
Nee, dan staat het tussen je gebookmarkte topics die je terugvinden kan door op bookmarks te klikken.quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maar dan staat 'ie toch niet tussen je Active Topics?
Da's natuurlijk niet handig als je normaal alleen je Active Topics gebruiktquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dan staat het tussen je gebookmarkte topics die je terugvinden kan door op bookmarks te klikken.
dat werkt toch met cookies? het staat dan toch niet meer bij je bookmarks als je op een andere computer zit?quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dan staat het tussen je gebookmarkte topics die je terugvinden kan door op bookmarks te klikken.
En met een jarenlange traditie breken? Ik ben niet gek...quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan moet je gewoon wat nuttigs posten Sloggi
Oftewel de Jong en Maxwell schuiven terug bij balverlies in de back positie en Escude achter de verdediging en aanvallend zullen ze bijsluiten.quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax speelt 3-4-3
Vonk
Trabelsi - Grygera - SQD
De Jong - Galasek - VdV - Maxwell
Rosales - Babel - Boukhari/Mitea
Aldus de Telegraaf.
Ik denk er precies hetzelfde over.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:40 schreef methodmich het volgende:
Mitea doet alles blind op snelheid en Birindelli is niet erg langzaam, dus dan kan je beter Boukhari kiezen vind ik. Die werkt harder en doet meer in de combinatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |