ohja haha dat kan kloppen, heb vanavond net weer ff de 1e geinstalleerdquote:Op woensdag 24 november 2004 23:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb hem nu ook gevonden. Had daarnet te snel gelezen. Ik zag Need for Speed en een 2 staan dus toen dacht ik dat het daar stond.
En deze is van NFSU 1:
\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground
Die mustang heeft idd de vetste looks en het vetste geluid en een asfalt krommend koppel/torque.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:23 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb eindelijk de Mustang GT, wat een heerlijk geluidje zeg! Hij rijdt als een tank, maar wat een geluidje!
Komt volgens mij omdat je aan een sponsor contract vast zit.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb een probleem denk ik...
Ik kan geen Outruns meer doen ?
Ik zie geen andere auto's meer rijden iemand die weet waar dit aan ligt ?
Die wide bodykits zijn een special die je moet winnen met een outrun.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:00 schreef alsem het volgende:
heeft er iemand een savegame met die wide bodykits? ik krijg ze maar niet geunlocked :S
Inderdaad. Daar zijn de outruns inderdaad voorquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:51 schreef Diotoir het volgende:
[..]
Die wide bodykits zijn een special die je moet winnen met een outrun.
Nergens last vanquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:17 schreef Cheiron het volgende:
Ik wordt onderhand wel een beetje moe van de bugs in het spel:
- Grond die af en toe toch weer blokkerig is
- Autosave die ermee stopt (zodat je het weer in het hoofdmenu moet aanzetten)
- Saves die niet doorkomen
etc.. het begint toch te storen.
KAN!quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:44 schreef ScheleMakako het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe je je Hydraulics kan gebruiken ??!!
Bij TMF Gamezone reed er laatst eentje en die stond aan de start te stuiteren met zn 206'je...
Ik vraag me af of dat ook kan met de pc-versie..
Staan standaard op de 'H' en de 'J' toets. Maar je auto moet wel stilstaan en je moet een richting kiezen door middel van de pijltjestoetsen of WASD.quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:44 schreef ScheleMakako het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe je je Hydraulics kan gebruiken ??!!
Bij TMF Gamezone reed er laatst eentje en die stond aan de start te stuiteren met zn 206'je...
Ik vraag me af of dat ook kan met de pc-versie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |