oow bedoel je dat.... nee die auto leen je idd van rachel..quote:Op woensdag 24 november 2004 15:18 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Je "begin-auto" kun je niet houden jah, want dat is die 350Z die je vanaf het vliegveld naar die garage moet rijden. Die ben je dan kwijt en dan mag je een nieuwe uitkiezen.
Maar kan je ook ouwere auto's weer verkopen ofzo dat je dat geld weer in een andere kan pompen. Want ik heb nu de corsa waarmee ik begon een Hyundai Coupe en net een supra gekocht maar die corsa hoef ik eigenlijk niet meer.

nieuwe videokaart kopenquote:Op woensdag 24 november 2004 18:56 schreef LinuxCultVapor het volgende:
Hoe kan ik de blokjes in het begin van het scherm, dus onder mij auto, en de wolken weghalen?
Volgens mij heb ik niet echt een recente video kaart voor dit spel denk ik.

whehe klopt!quote:Op woensdag 24 november 2004 19:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
nieuwe videokaart kopen![]()

Voordat je straks echt een nieuwe videokaart gaat kopen.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:56 schreef LinuxCultVapor het volgende:
Hoe kan ik de blokjes in het begin van het scherm, dus onder mij auto, en de wolken weghalen?

lees de openings post...quote:Op woensdag 24 november 2004 18:56 schreef LinuxCultVapor het volgende:

[..]quote:Op woensdag 24 november 2004 10:58 schreef CybPraetorian het volgende:
Waarom zie ik de wegdek als blokjes, en waarom zien de wolken er niet uit?
Daar kan je de volgende dingen aan doen.
1 De PC opnieuw starten.
2 De nieuwste drivers van je videokaart installeren.. Nvidia Drivers, ATi Drivers
en ja hoor... een eenvoudige herstart en en het probleem is opgelost, de weg en de lucht ziet er normaal uit. Omdat ik gister nogal de balen had, had ik dat nog niet geprobeerd, maar nu is het toppiequote:minder dat heb ik dus ook...![]()
Kheb het nog niet geprobeerd om hem opnieuw op te starten, maar zal vanavond eens kijken...

ik wil hem best even voor je halen, maarre waar staan de savegames? ik kan ze niet vindenquote:Op woensdag 24 november 2004 20:02 schreef KastanJehova het volgende:
Kan iemand die een expert is in driften me even helpen?
Ik heb alle races al gewonnen, maar kom bij de bergdrift niet hoger dan 140.000 en dat is dus te weinig en nu kan ik niet verder gamen
M'n savegame is downloaden !hier! te downloaden.

quote:Op woensdag 24 november 2004 22:36 schreef Sjoewe het volgende:
Er naast gaan rijden een rondje om je pc rennen, je broek laten zakken en dan op enter drukken

Mijn documenten, EA Games en dan zie je hem vanzelf staan.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:51 schreef DaFan het volgende:
Ik zat net te kijken ... waar vind je de savegames
OP gelezen maar bij mij staat het nergens....dan maar leren driften KastanJehova

quote:Op woensdag 24 november 2004 23:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Mijn documenten, EA Games en dan zie je hem vanzelf staan.

nouja ik verveel me toch dus ik wil het ook wel doenquote:Op woensdag 24 november 2004 23:10 schreef DaFan het volgende:
Zal wel wat mis zijn met mij maar ik kan het niet vinden
Ah fuck it Fulcrum kan m wel voor je halen

Heb hem nu ook gevonden. Had daarnet te snel gelezen. Ik zag Need for Speed en een 2 staan dus toen dacht ik dat het daar stondquote:Op woensdag 24 november 2004 23:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
ok nvm ik heb hem al gevonden
Documents and Settings\accountnaam\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2
zal wel ff bezig

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |