Hallo, ik heb hem van iemand die hem via een ftp heeft gedownd.quote:Op maandag 22 november 2004 22:39 schreef Markster het volgende:
[..]
Downloaden is ook een vak![]()
En dat is dus niet via kazaa![]()
En wat doet hij bij profiel gegevens?quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:02 schreef Deadre het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar kunnen jullie na de installatie van 't spel gelijk een profiel maken?
Bij lukt dat alsmaar niet, krijg wel een melding of ik een profiel wil aanmaken, maar ik kan alleen voor optie "No" kiezen
Cool hij doet 't, tanxquote:Op dinsdag 23 november 2004 00:46 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
En wat doet hij bij profiel gegevens?
Kan het dan wel?
Hij gaat echt wel snel hoorquote:Op dinsdag 23 november 2004 00:24 schreef IndoGuyver het volgende:
Heb het 1e deel en vind het een ontzettend gaaf spel, wilde deel 2 ook halen maar ik bekijk die zooi nu op tmf en ik val in slaap om de "snelheid".
De booster die vervaagt het scherm alleen maar eigenlijk...maar die "snelheden"...om te janken!
Zijn die matches op TMF niet representatief of ben ik teveel verwend door Burnout 3?
No problem!quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:09 schreef Deadre het volgende:
[..]
Cool hij doet 't, tanx![]()
echt niets persoonlijks hoor.. maar ik vind deze toyota echt LELIJK... zelfs op een auto meeting als hij er echt zo bij zou staan zou ik hem echt zwaar lelijk vinden ookal is ie helemaal getricked..quote:Op maandag 22 november 2004 20:55 schreef alsem het volgende:
[afbeelding]
dit is mijn toyotatje, best wel tjil ding!
Je moet naar een graphics shop. Rood op je mapquote:Op dinsdag 23 november 2004 02:09 schreef RealRico het volgende:
Wie weet waar je je auto 'n ander kleurtje kan geven??
Ik kan dat nergens vinden... In de garage niet, en ook niet in zo'n body-shop....
ik erger me ook dod aan TMF.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:24 schreef IndoGuyver het volgende:
Heb het 1e deel en vind het een ontzettend gaaf spel, wilde deel 2 ook halen maar ik bekijk die zooi nu op tmf en ik val in slaap om de "snelheid".
De booster die vervaagt het scherm alleen maar eigenlijk...maar die "snelheden"...om te janken!
Zijn die matches op TMF niet representatief of ben ik teveel verwend door Burnout 3?
Oftewel, kijk in de OP naar de kaart en zoek de rode stip!quote:Op dinsdag 23 november 2004 02:09 schreef RealRico het volgende:
Ik kan dat nergens vinden... In de garage niet, en ook niet in zo'n body-shop....
Ik vind het dan weer geweldig!!quote:Op dinsdag 23 november 2004 03:17 schreef Markster het volgende:
dat driften op de weg met tegenliggers vind ik echt een kutonderdeel en hadden ze van mij part weg kunnen laten!
Doe jij het danquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:41 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik erger me ook dod aan TMF.
ze rijden met standaard 106 en MX5. en ze kunnen niet eens rijden.
"he Sven je hebt een nieuwe tijd gezet! goed man!" nou echt die tijd rij ik in een standaard auto in een minuut sneller.
die gasten zuigen echt.
Bij gamen moet je soms de moeite nemen om iets zelf uit te zoeken...quote:Op dinsdag 23 november 2004 02:09 schreef RealRico het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |