hoe maak je van die printscreens? gewoon met de knop PrtSc? of is er een F-toets voor?quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:32 schreef washandje het volgende:
[..]
printscreen met remotecapture (ofzo)
Als je gewoon nog een paar keer rijd dan krijg je em wel weer. Ik heb er ook wel meer verloren, en heb em uiteindelijk ook gekregenquote:Op maandag 29 november 2004 10:09 schreef J_Wasserpief het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop het niet...
... iemand?
Je zal em toch moeten hebben, Ik heb em ook op F staan, dus dat maakt niet uit... Ik zal nog ff goed zoeken als ik jou wasquote:Op maandag 29 november 2004 09:00 schreef mechatronics het volgende:
[..]
maakt ook al geen zak uit, kan het schelen dat ik em niet normaal geinstalleerd heb?
ik heb em express niet op de C gezet, maar op de G:Backup
net gezoch naar >Apllicate Data< maar niks kunnen vinden
Als je eenmaal die DVD-Cover hebt gehaald kan je die Skyline weer downgraden. Dan maakt het niet meer uit hoe hoog de visualrating is.quote:Op maandag 29 november 2004 12:14 schreef ShaoliN het volgende:
Ik rij nu eigenlijk alleen nog maar in mijn Evo 8. Wat een geile auto is dat zeg.. Geen vinyls, geen decals, alleen een bodykit en een subtiel spoilertje.
Heb ook nog een skyline met een widebodykit in het carbon. Maar dat is eigenlijk alleen maar omdat je een visualrating van 10 moet hebben.
Hij staat in C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Dataquote:Op zondag 28 november 2004 23:44 schreef mechatronics het volgende:
[..]
v Waar vindt ik mijn save games terug?
C:\Documents & Settings\All Users\Apllicate Data\Need For Speed Underground 2\Save Games\
weet ik!
maar dat is t em juist, ik kan die map niet vinden
Dan ga ik dat ook even doen. Hele auto van carbon is iets teveel van het goede.quote:Op maandag 29 november 2004 13:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als je eenmaal die DVD-Cover hebt gehaald kan je die Skyline weer downgraden. Dan maakt het niet meer uit hoe hoog de visualrating is.
[..]
Hij staat in C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Data
Met de Prt Scr-toets.quote:Op maandag 29 november 2004 13:46 schreef CybPraetorian het volgende:
hoe maak je printscreens? met welke knop???
ohw dus wel? en dan weer terug naar windows en plakken in paint?quote:Op maandag 29 november 2004 13:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Met de Prt Scr-toets.
Ja, dan gewoon plakken in paint en dan moet hij het doen.quote:Op maandag 29 november 2004 14:00 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ohw dus wel? en dan weer terug naar windows en plakken in paint?
ik dacht misschien dat je dan een fatal error blue screen of death windoos needs to reboot kreeg en daar heb ik geen zin in..
ok, kzal vanavond ff paar screens maken van mn yellow scully civic..
Is een map die dezelfde naam heeft als de nickname waarmee jij rijdt. Dus bijvoorbeeld een map met de naam mechatronics. En daar staat dan je savegame in.quote:Op maandag 29 november 2004 14:13 schreef mechatronics het volgende:
okey, hoe heet jullie save file? dan ga ik daar gewoon op zoeken
Widebodykit met het nodige carbonfiber en je bent er al. Hoe krijg jij die top speed en die acceleration van je auto's zo teringhoog?quote:Op maandag 29 november 2004 15:01 schreef Enyalius het volgende:
is er een manier om 10sterren te hebben voor die laatste dvd..zonder extra troep er op te doen zoals vinyls?
Aha, eens proberen straks. Heb alleen level 3 erop zitten.quote:Op maandag 29 november 2004 15:25 schreef Enyalius het volgende:
ik heb gewoon alle performance upgrades gekocht. dus ook lvl 1,2,3 en niet alleen de lvl 3
de eerdere upgrades en de latere complimenteren elkaar. er zijn maar 1 of 2 onderdelen per pakket die vervangen worden en de rest is toevoeging op wat er al in zit.
Nee.quote:Op maandag 29 november 2004 15:34 schreef J_Wasserpief het volgende:
denk dat ie bedoelt hoe je aan de pecunia's komt om 4 van zulke auto's te hebben...
Moet je in de explore mode even op 'T' drukken. Als je daarin zit moet je met de rechterpijltoets er doorheen bladeren om te zien of je aan alle eisen hebt voldaan om naar stage 2 te gaan.quote:Op maandag 29 november 2004 16:07 schreef oorlog het volgende:
Mensen, ik heb een vraagje: Zit volgens mij in Stage 1 en er staan geen races meer op de kaart. Wanneer wordt er een nieuw stuk unlocked of kan ik nieuwe races gaan rijden? Zit btw op 12%
Er zijn ook verborgen en SUV-races die je moet doen. Die kan je via de world map doen. Maar je moet die races die je via de world map doet wel eerst restarten anders krijg je er geen geld voor.quote:Op maandag 29 november 2004 16:08 schreef Unneoetech het volgende:
Ik ben nou op 70 % ofzo en hij geeft me opeens de melding dat ik het spel uitheb gespeeldWaar zijn die andere 30%? Ik kan nu namelijk alleen maar outruns doen zover ik begrijp
Das wel handigquote:Op maandag 29 november 2004 16:24 schreef ElmarO het volgende:
Er zijn ook verborgen en SUV-races die je moet doen. Die kan je via de world map doen. Maar je moet die races die je via de world map doet wel eerst restarten anders krijg je er geen geld voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |