quote:
Op woensdag 24 november 2004 12:55 schreef McGilles het volgende:
even een vraagje:
Ik heb helemaal geen ervaring met racegames, dus ook niet met de NFS serie, maar had em gisteren toch maar even geinstalleerd!
Ik was net begonnen en moest toen de "begin auto" inleveren en mocht toen een nieuwe uitkiezen! Ik vond dit persoonlijk allemaal niks. Nu mijn vraag:
Moet ik echt met 1 van die bakken doorgaan en die helemaal uitbouwen of kan ik op een later tijdstip gewoon een nieuwe bak kiezen en daarmee verder gaan.
Ben ik dan alle "upgrades" van mijn oude auto kwijt of hoe zit dan?
bedankt!
Als je de eerste stage helemaal uit heb gereden krijg je het bericht dat er een nieuwe auto in de car lot gevonden kan worden. Je gaat naar de car lot, hoeft niet, en je kiest een 2de auto uit. Dan rij je de car lot uit met je nieuw gekochte auto. je bent je begin auto niet kwijt, ga naar je Garage en kies je eerste auto weer.
gedurende het spel verdien je meer auto's en unlock je de andere plekken in je garange omzo maximaal 5 auto's te kunnen hebben. je kunt op elk moment naar je garage gaan en je auto's omwisselen.
NSU2 is, op Grand Prix 4 na, het beste racespel op de pc. op de console is Gran Turismo nog steeds de winnaar met NFSU2 er ver achter op de nummer 2 positie. Zag ook een paar mensen Burnout3 noemen, maar das geen race spel.
Burnout is gewoon gas indrukken en gaan, heel arcade achtig. het is goed voor instant spel plezier tegen vrienden maar daar houd het bij op. bij NFSU2 is het begin hetzelfde, gewoon gassen en gaan. later moet je echt racers technieken onder de knie krijgen. technieken zoals Late Breaking for fast corner entries but slow exits, Drifting through mild corners without loss of speed, early breaking and accelaration for fast corner exits en nog meer. je kunt moeilijk gas blijven geven en tegen muren rammen als er achter je iemand zit die de betere lijn rijt en wel goed remt. tegen muren aanknallen vertraagd je in tegenstelling tot BO3. Maar ik hou meer van realisme en techniek en dan wint Gran Turismo en Grand Prix 4 toch echt
![]()
Zit nu ongeveer rond de 60% in NFSU2. gaat wel lekker in stage 4. heb alle lvl3 performance parts en alle uniques die er tot nu toe zijn. is wel jammer dat, sinds ik lvl3 turbo heb, iedereen er gewoon uit rij. beetje te gemakkelijk geworden nu.
Meeste spellen tegenwoordig zijn te kort. Maar meer en meer mensen beginnen ook te powergamen en zitten dus bijna constant achter de pc tot een spel uit is, waardoor een game nog korter lijkt dan het is. is well jammer van de game developer kant dan.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)