abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23618588
juist die!
ik moet dat gele rondje dus nog even vinden....
shit, ik moet n kaart ergens gaan vinden
-
pi_23618687
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 23:17 schreef mechatronics het volgende:
juist die!
ik moet dat gele rondje dus nog even vinden....
shit, ik moet n kaart ergens gaan vinden
Staat in de openingspost.
pi_23619061
ohja, dankje
mooie OP

[ Bericht 34% gewijzigd door mechatronics op 27-11-2004 23:49:06 ]
-
pi_23624310
Rij nu met de hummer h2 maar hij is vrij slecht kan ik die hummer h2 inleveren en dan geld krijgen?
Of kan ik me onderdelen opslaan en op me nieuwe auto zetten?
pi_23624985
Ik heb net alle performance-upgrades ook op mijn TT gezet, maar nou heb ik geen geld meer om m er mooi uit te laten zien

Mijn ford focus was ook 10 sterren Allemaal vinyls over elkaar gegooid, snel de dvd gemaakt en ze er weer allemaal afgehaald
Who knew?
pi_23625608
quote:
Op zondag 28 november 2004 10:01 schreef Seal_force het volgende:
Rij nu met de hummer h2 maar hij is vrij slecht kan ik die hummer h2 inleveren en dan geld krijgen?
Of kan ik me onderdelen opslaan en op me nieuwe auto zetten?
nope , dat verhaal had ik dus met euhmm mn Chrysler Escalade, je zal gewoon een andere auto moeten kopen, ruilen voor die H2, en dan verder
maar je loop idd veel geld achteruit
-
  zondag 28 november 2004 @ 18:09:53 #257
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_23629606
quote:
Op woensdag 24 november 2004 12:55 schreef McGilles het volgende:
even een vraagje:

Ik heb helemaal geen ervaring met racegames, dus ook niet met de NFS serie, maar had em gisteren toch maar even geinstalleerd!

Ik was net begonnen en moest toen de "begin auto" inleveren en mocht toen een nieuwe uitkiezen! Ik vond dit persoonlijk allemaal niks. Nu mijn vraag:

Moet ik echt met 1 van die bakken doorgaan en die helemaal uitbouwen of kan ik op een later tijdstip gewoon een nieuwe bak kiezen en daarmee verder gaan.
Ben ik dan alle "upgrades" van mijn oude auto kwijt of hoe zit dan?

bedankt!
Als je de eerste stage helemaal uit heb gereden krijg je het bericht dat er een nieuwe auto in de car lot gevonden kan worden. Je gaat naar de car lot, hoeft niet, en je kiest een 2de auto uit. Dan rij je de car lot uit met je nieuw gekochte auto. je bent je begin auto niet kwijt, ga naar je Garage en kies je eerste auto weer.

gedurende het spel verdien je meer auto's en unlock je de andere plekken in je garange omzo maximaal 5 auto's te kunnen hebben. je kunt op elk moment naar je garage gaan en je auto's omwisselen.

NSU2 is, op Grand Prix 4 na, het beste racespel op de pc. op de console is Gran Turismo nog steeds de winnaar met NFSU2 er ver achter op de nummer 2 positie. Zag ook een paar mensen Burnout3 noemen, maar das geen race spel.

Burnout is gewoon gas indrukken en gaan, heel arcade achtig. het is goed voor instant spel plezier tegen vrienden maar daar houd het bij op. bij NFSU2 is het begin hetzelfde, gewoon gassen en gaan. later moet je echt racers technieken onder de knie krijgen. technieken zoals Late Breaking for fast corner entries but slow exits, Drifting through mild corners without loss of speed, early breaking and accelaration for fast corner exits en nog meer. je kunt moeilijk gas blijven geven en tegen muren rammen als er achter je iemand zit die de betere lijn rijt en wel goed remt. tegen muren aanknallen vertraagd je in tegenstelling tot BO3. Maar ik hou meer van realisme en techniek en dan wint Gran Turismo en Grand Prix 4 toch echt

Zit nu ongeveer rond de 60% in NFSU2. gaat wel lekker in stage 4. heb alle lvl3 performance parts en alle uniques die er tot nu toe zijn. is wel jammer dat, sinds ik lvl3 turbo heb, iedereen er gewoon uit rij. beetje te gemakkelijk geworden nu.

Meeste spellen tegenwoordig zijn te kort. Maar meer en meer mensen beginnen ook te powergamen en zitten dus bijna constant achter de pc tot een spel uit is, waardoor een game nog korter lijkt dan het is. is well jammer van de game developer kant dan.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_23629779
Mijn peugeot 106 wordt echt super:Y
pi_23630676
Gisteren Lan-Party ook NFSU2 gedaan
Heb iedereen er dik uitgereden met m'n Celica
Terwijl hun versnelling niet verder ging dan 5 en stopte bij 300 ging de mijne nog ff naar z'n 6 met 290

Verder eindelijk de Body skirt ding gehaald. Nu nog met een zooi dingen naar level 4 (Via Outrun ook te verdienen)
O+ BlaBlub O+
pi_23631778
quote:
Op zondag 28 november 2004 18:55 schreef neggix het volgende:
Gisteren Lan-Party ook NFSU2 gedaan
Heb iedereen er dik uitgereden met m'n Celica
Terwijl hun versnelling niet verder ging dan 5 en stopte bij 300 ging de mijne nog ff naar z'n 6 met 290

Verder eindelijk de Body skirt ding gehaald. Nu nog met een zooi dingen naar level 4 (Via Outrun ook te verdienen)
dan ben je toch nog trager met je 6 versnellingen

Maar je bedoeld vast 200 ipv 300
Liefde is niet blind, het is achterlijk
pi_23632202
quote:
Op zondag 28 november 2004 19:42 schreef Mad-Matt het volgende:

[..]

dan ben je toch nog trager met je 6 versnellingen

Maar je bedoeld vast 200 ipv 300
Nee, want ik kan na de 300 Ja, je leest goed nog ff door naar de 360
O+ BlaBlub O+
pi_23632809
Heb nog steeds geen ene outrun gedaan in mijn carriere. Vindt het maar veel te suf!
  zondag 28 november 2004 @ 20:41:15 #263
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_23633150
vrijdag begonnen, en ben nu 29% onderweg. Maar ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom je meerdere auto's krijgt tijdens de carreer. Ik besteed mijn geld veel liever aan upgrades en updates van mijn civic. Die is nu rete snel met alles op en aan, terwijl ik nog 3 andere stock cars heb staan waar ik in principe niets mee doe... tja, en je kunt ze ook niet verkopen...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_23633807
quote:
Op zondag 28 november 2004 19:59 schreef neggix het volgende:

[..]

Nee, want ik kan na de 300 Ja, je leest goed nog ff door naar de 360
ah ok, dan heb ik het even verkeerd gelezen
Liefde is niet blind, het is achterlijk
pi_23633918
quote:
Op zondag 28 november 2004 20:41 schreef CybPraetorian het volgende:
tja, en je kunt ze ook niet verkopen...
wel inruilen
  zondag 28 november 2004 @ 21:06:35 #266
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_23633968
Die Mustang GT is Uber

Er valt alleen niet mee te rijden

Vooral niet bij drift
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_23634463
waar kan ik eigenlijk mn save file vinden?
-
  zondag 28 november 2004 @ 23:24:42 #268
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_23634626
die outruns zijn nu suf. rij dicht op hun bumper...start de phone call...nox er langs en blazen maar.
die outruns zijn wel strak op de Jackson Heights...bochtige afdalingen met hoge snelheid
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_23634660
volgens mij heb ik er in het begin 1 verloren
betekend dit dat ik nooit een wide - body kit kan krijgen ook?
-
pi_23635105
quote:
Op zondag 28 november 2004 23:18 schreef mechatronics het volgende:
waar kan ik eigenlijk mn save file vinden?
misschien is het toch handig om de hele thread even door te lezen
quote:
Op zondag 28 november 2004 18:09 schreef Enyalius het volgende:

[..]

NSU2 is, op Grand Prix 4 na, het beste racespel op de pc. op de console is Gran Turismo nog steeds de winnaar met NFSU2 er ver achter op de nummer 2 positie. Zag ook een paar mensen Burnout3 noemen, maar das geen race spel.
Inderdaad, Gran Turismo is echt veruit de beste racegame van elk platform. Had daar kort geleden nog een 'discussie' over, het zou echt heel erg gaaf zijn om een racegame op de pc te hebben waarin je uit een heel groot arsenaal aan auto's zou kunnen kiezen (bijv. oude Europese modellen etc.), en die dan zou kunnen tunen.
pi_23635170
quote:
Op zondag 28 november 2004 23:42 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

misschien is het toch handig om de hele thread even door te lezen
[..]
v Waar vindt ik mijn save games terug?
C:\Documents & Settings\All Users\Apllicate Data\Need For Speed Underground 2\Save Games\
weet ik!
maar dat is t em juist, ik kan die map niet vinden
-
pi_23635813
quote:
Op zondag 28 november 2004 23:44 schreef mechatronics het volgende:

[..]

v Waar vindt ik mijn save games terug?
C:\Documents & Settings\All Users\Apllicate Data\Need For Speed Underground 2\Save Games\
weet ik!
maar dat is t em juist, ik kan die map niet vinden
Anders zet je je verborgen mappen ff aan
O+ BlaBlub O+
pi_23637373
quote:
Op maandag 29 november 2004 02:50 schreef neggix het volgende:

[..]

Anders zet je je verborgen mappen ff aan
maakt ook al geen zak uit, kan het schelen dat ik em niet normaal geinstalleerd heb?
ik heb em express niet op de C gezet, maar op de G:Backup
net gezoch naar >Apllicate Data< maar niks kunnen vinden
-
  maandag 29 november 2004 @ 09:09:04 #274
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_23637424
quote:
Op zondag 28 november 2004 21:05 schreef NFSUndergroundII het volgende:

[..]

wel inruilen
maar ja dan ben je wel de upgrades kwijt...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_23638182
quote:
Op zondag 28 november 2004 23:26 schreef mechatronics het volgende:
volgens mij heb ik er in het begin 1 verloren
betekend dit dat ik nooit een wide - body kit kan krijgen ook?
Geen idee, ik hoop het niet...

... iemand?
- If I have seen further it is by standing on the shoulders of Giants. -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')