eigenlijk wel logisch.. in het echt drukt je ook geen opel bumper onder een audi TTquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:01 schreef mechatronics het volgende:
nee dus
Kan je daar je auto wat mooier maken enzo? Ik zag het nergens staanquote:Op zaterdag 27 november 2004 15:07 schreef mechatronics het volgende:
dat lichtblauwe stip bij de kust?
heb je het originele spel dan?quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:53 schreef Deadre het volgende:
Oh ja, verder nog een vraagje ...
Als ik online wil spelen, word ik doorverwezen naar een site waar ik moet update.
Dit is die link http://www.eagames.com/official/nfs/underground2/us/patches.jsp
Okej gedaan... maar verder gebeurt er niets na de update, want krijg weer 't zelfde melding wanneer ik me weer aanmeld voor onlinegame. Heeft iemand hier ervaring mee en 't kunnen oplossen?
Dat zal 'em wel zijn. Zie hem echter nergens op de map staan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:20 schreef Dacide het volgende:
Bedoel je niet de (groende) body shop?
dus bumpers, skirts, rims, hoods etc.
check OP.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zal 'em wel zijn. Zie hem echter nergens op de map staan.
mouse 3 ingedrukt houden en bewegen met je muis.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:48 schreef rotskibo het volgende:
Mijn wagens draaien niet ?? Komt dat door de versie ??
Neon licht zie ik ook niet maar dat kan aan de settings liggen natuurlijk.
rechterpijlje en links weer dicht. Alleen in fotomode kan dit, dus als je foto's laat maken voor en magazine en show-off doet!quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:53 schreef rotskibo het volgende:
En met welke toets kun je je deuren omhoog zetten?
Bedoel je toevallig Custom Gauges? Die kan je halen bij de Car Specialty Shop. Is een geel rondje.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:54 schreef mechatronics het volgende:
waar kan ik mn HUD updaten?
ik kreeg een SMS-je, maar ik kan het nergens vinden
zit ondertussen bij de Lexus
svp de kleur / plaats, ik heb de engelse versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |