abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1635975
Iedereen heeft het erover hoe de amerikanen dit hadden kunnen voorkomen, wie er schuldig is aan de terreuraanslagen in Amerika, ik keur het absoluut niet goed wat er gebeurt is, maar 1) als je goed naar de feiten kijkt weet je dat wat er vanaf 1948 gebeurt is in het voormalige Palestina de Israeliers gewoon fout zitten. 2) Nog geen dag na de Aanslagen Israel niet wist hoe snel ze de Palestijnen aan konden vallen. Amerika weet net zo goed als iedereen dat Israel fout zit, maar heeft de andere kant opgekeken.
Israel is de grote Terrorist!!!
  vrijdag 14 september 2001 @ 15:54:34 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_1635987
smakeloos.
slotje.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 14 september 2001 @ 15:54:51 #3
15454 Woutaaaah
Get a life; quit living
pi_1635989
shut up and die
Je bereikt meer als je de bovenkant zo ziet dat het van onderen duidelijk zichbaar is
pi_1635994
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 15:53 schreef pineukio het volgende:
Iedereen heeft het erover hoe de amerikanen dit hadden kunnen voorkomen, wie er schuldig is aan de terreuraanslagen in Amerika, ik keur het absoluut niet goed wat er gebeurt is, maar 1) als je goed naar de feiten kijkt weet je dat wat er vanaf 1948 gebeurt is in het voormalige Palestina de Israeliers gewoon fout zitten. 2) Nog geen dag na de Aanslagen Israel niet wist hoe snel ze de Palestijnen aan konden vallen. Amerika weet net zo goed als iedereen dat Israel fout zit, maar heeft de andere kant opgekeken.
Israel is de grote Terrorist!!!
Anti-semitisme.
I´m back.
pi_1635995
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 15:54 schreef speknek het volgende:
smakeloos.
slotje.
Laat maar staan. Zien ze dat er ook aan de andere kant haatverspreiders staan.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1635996

Slotje + ban

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Admin vrijdag 14 september 2001 @ 15:56:54 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_1636005
Ontstaan van Israel ?

Verdiep je eens in achtergronden en geschiedenis.:{

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_1636016
EN INTERNET VAN DE REST!
pi_1636030
En waarom is Israel er?

Juist door Hitler!

Dus hij is wederom de schuldige....

Doe niet zo kortzichtig manneke... DENK NA!

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_1636035
Wat ben jij een kansloze Harry zeg. Dan kun je ook wel zeggen dat Hitler de schuld van alles is.

Verdiep je inderdaad eerst maar eens in de geschiedenis.

Be careful what you wish...You just might get it.
pi_1636054
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 15:59 schreef Lopat het volgende:
En waarom is Israel er?

Juist door Hitler!

Dus hij is wederom de schuldige....

Doe niet zo kortzichtig manneke... DENK NA!

He dat lijkt wel telepathie Lopat!
Be careful what you wish...You just might get it.
  vrijdag 14 september 2001 @ 16:01:29 #12
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1636057
Dit slaat dus echt nergens op......
bah
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_1636063
Je hebt bijna gelijk! ze zijn allemaal schuldig!!
En NEE ik ben geen pro-iets, kies geen kant!
Uiteindelijk zijn ze dus allemaal lijers in mijn ogen
-USA (omkijken/Helpen Israel met terreur)
-Isreal (terreur tegen Palestina)
-Moslim landen (komen op voor hun rechten, echter op een slechte misplaatste manier)

Van mij mogen ze allemaal in de stront zakken!!

Lang leve Nederland! (tot nl natuurlijk zoiets geks doen, dan ben ik net zo goed pleite!)

Ben zoizo niet van plan het leger in te gaan om te vechten voor een of andere sukkel in een pak die besloten heeft land x aan te vallen.. ja nog ff hey!
Laters.. ik ga wel naar Australie ofsow..

vrijdag 14 september 2001 @ 16:04:02 #14
8369 speknek
Another day another slay
pi_1636085
Australië heeft als één van de eerste lande militaire hulp aangeboden. Daarbij zijn ze ook erg vriendelijk tegen andere volkeren die daar willen wonen.
Misschien kun je beter naar de Bermuda Driehoek verhuizen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1636088
Beetje ongenuanceerd, maar er zit wel een kern van waarheid in. Hoe Isreal met de palestijnen is omgesprongen is toch enigzins misdadig te noemen. Pas geleden bij 2 vandaag was er nog het één en ander over te zien. De Palestijnen worden behoorlijk onderdrukt. Daarnaast heeft Israel ook weer grond afgepakt die eigenlijk toebehoorde aan de Palestijnen.

Israel is altijd gesteund door Amerika. Dit verklaart de haat jegens Amerika die bij de Israeliers leeft.

Hmmzz....
pi_1636116
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 15:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Anti-semitisme.

Ik wordt zo langzamerhand stront- en stront-ziek van de misbruik van dat woord "anti-semitisme".

Veel mensen weten niet eens wat dat woord nou precies betekent. Het betekent haat voor semitische volkeren. Dat zijn niet alleen Joden, maar zelfs Arabieren. Dus als je anti-arabisch bent, dan ben je in feite evengoed "anti-semitisch"!

En anti-zionisme is overgens absoluut niet hetzelfde als anti-semitisme.

Dus je kunt wel degelijk kritiek en zelfs haat voor Israel hebben zonder anti-semitisch te zijn!

Ars longa, vita brevis
pi_1636137
Ik ken de gesschiedennis niet, De Britten hebben in 1948 het land waar de Palestijnen leefden gescheidden. 54% voor Israel en 46% voor de Palestijnen. Dus het meerendeel waren ze al kwijt, wat eerst van hun was. Hoe komt het dan dat er binnen de kortste keren Israel bijna 90% in handen had. Omdat het zulke lieverdjes zijn!!. Een feit is, dat iedereen na de oorlog meedelijden had met de Joden, daar hebben ze gebruikt van gemaakt. In 1920 woonden er in Palestina nog geen 2 en een half % joden, dus sodemieter op met je kent de Gesschiedennis niet.
  vrijdag 14 september 2001 @ 16:10:47 #18
15032 Fragedallic
HELLOOOOOOOOOOOOOOO NURSE!!!
pi_1636147
quote:
Beetje ongenuanceerd, maar er zit wel een kern van waarheid in. Hoe Isreal met de palestijnen is omgesprongen is toch enigzins misdadig te noemen. Pas geleden bij 2 vandaag was er nog het één en ander over te zien. De Palestijnen worden behoorlijk onderdrukt. Daarnaast heeft Israel ook weer grond afgepakt die eigenlijk toebehoorde aan de Palestijnen.
Israel is altijd gesteund door Amerika. Dit verklaart de haat jegens Amerika die bij de Israeliers leeft
Uhh...aarz..als je een beetje geschiedenis hebt gehad vroeger...Israel was van Israel tot die Palestijnen stukje voor stukje alles in zit te nemen...
  vrijdag 14 september 2001 @ 16:12:49 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_1636165
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 16:09 schreef pineukio het volgende:
Hoe komt het dan dat er binnen de kortste keren Israel bijna 90% in handen had. Omdat het zulke lieverdjes zijn!!.
Omdat ze een buffer nodig hadden
pi_1636206
Waar moeten de Palestijnen nu heen dan, ze hebben bijna geen bewewgingsvrijheid niets, overal wordt op ze gelet.
Een dag na de aanslagen vielen de Joden al aan. Was er de dag ervoor niet genoeg geweld geweest. Dit is een vrijbrief voor Israel, want ze weten nu dat ze onvoorwaardelijke steun hebben van de Amerikanen. Laten ze allebei maar oppassen, want wat er vanochtend door de terroristen mislukt is zal in de toekomst nog wel een keer lukken. (niet dat ik dat goed keur). Israel moet eens goed op zijn nummer gezet worden door de Amerikanen zelf. Dan zijn we al een heel eind.
pi_1636220
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 16:07 schreef motown het volgende:

[..]

Ik wordt zo langzamerhand stront- en stront-ziek van de misbruik van dat woord "anti-semitisme".

Veel mensen weten niet eens wat dat woord nou precies betekent. Het betekent haat voor semitische volkeren. Dat zijn niet alleen Joden, maar zelfs Arabieren. Dus als je anti-arabisch bent, dan ben je in feite evengoed "anti-semitisch"!

En anti-zionisme is overgens absoluut niet hetzelfde als anti-semitisme.

Dus je kunt wel degelijk kritiek en zelfs haat voor Israel hebben zonder anti-semitisch te zijn!

Connotatie van anti-semitisme is, vooral door toedoen van de Shoa, jodenhaat. Dit is de ziekelijke neiging van mensen, onder wie veel christenen, omdat jodenhaat door de kerk eeuwenlang gepropageerd is, om alles wat fout is in de wereld toe te schrijven aan de duistere manipulaties van het Joodse volk.

PS:
Anti-semitisme is synoniem geworden met jodenhaat, ook omdat de Joden eeuwenlang het enige semitische volk was dat zich in Europa gevestigd had.

[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 14-09-2001 16:21]

I´m back.
pi_1636225
Discusseren wie er nou de boze wolf is heeft geen nut!
Kijk maar naar alle "islam" allochtonen die hierom feesten, provocatie!! dan komt er weer een pro-usa kaas die dat niet pikt ect ect.. bemoei je gewoonweg niet met SHIT van anderen!!

Persoonlijk had ik Israel het helemaal alleen laten doen..
allemaal gedood? sja jamma.. weer 3 minuten stilte?

vrijdag 14 september 2001 @ 16:18:37 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_1636227
Iedereen moet eens goed op z'n nummer gezet worden daar. Maar inderdaad, van Amerika hoef je het jegens Israël nu niet te verwachten.
En terecht.
  vrijdag 14 september 2001 @ 16:18:47 #24
215 misterDre
Paint it black!
pi_1636230
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 16:04 schreef -Wepeel2- het volgende:
<knip>

Israel is altijd gesteund door Amerika. Dit verklaart de haat jegens Amerika die bij de Israeliers leeft.

Admin vrijdag 14 september 2001 @ 16:18:56 #25
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_1636233
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 16:16 schreef pineukio het volgende:
Waar moeten de Palestijnen nu heen dan, ze hebben bijna geen bewewgingsvrijheid niets, overal wordt op ze gelet.
Een dag na de aanslagen vielen de Joden al aan. Was er de dag ervoor niet genoeg geweld geweest. Dit is een vrijbrief voor Israel, want ze weten nu dat ze onvoorwaardelijke steun hebben van de Amerikanen. Laten ze allebei maar oppassen, want wat er vanochtend door de terroristen mislukt is zal in de toekomst nog wel een keer lukken. (niet dat ik dat goed keur). Israel moet eens goed op zijn nummer gezet worden door de Amerikanen zelf. Dan zijn we al een heel eind.
Ja hoor,
moeilijk he, discussieren ipv blaten?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')