25 euro en een bifi-foto en nog niet blauw?!quote:Op maandag 22 november 2004 21:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
das niet genoeg, ik had al 25 euro gedoneerd en ik ben het ook niet geworden
Redux, ik weet niet wie je bent, waar je vandaan komt, en of je écht zo dom bent als je over komt, maar je hebt geen flauw idee hoe ontzettend voor lul jij je zet in dit topic.quote:Op maandag 22 november 2004 21:30 schreef Redux het volgende:
Je hebt gewoon geen namen. punt.
Nee ik snap je verder wel, en wat je daar toenstraks zei klonk ook best goed, alleen je hebt gewoon geen namen dus dat valt dan weer zwaar tegen.quote:Op maandag 22 november 2004 21:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Lees mijn bovenstaande stukje nog eens, volgens mij heb je hem gemist.
So?quote:Op maandag 22 november 2004 21:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
Redux, ik weet niet wie je bent, waar je vandaan komt, en of je écht zo dom bent als je over komt, maar je hebt geen flauw idee hoe ontzettend voor lul jij je zet in dit topic.
je moest eens wetenquote:Op maandag 22 november 2004 21:30 schreef Ruis het volgende:
[..]
nee, die bifi van jouw schrok te erg af
Flyingfoxquote:Op maandag 22 november 2004 21:32 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee ik snap je verder wel, en wat je daar toenstraks zei klonk ook best goed, alleen je hebt gewoon geen namen dus dat valt dan weer zwaar tegen.
Pardon? verleptquote:Op maandag 22 november 2004 21:20 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Verlepte wijfen en kansloze nerds.
Haaahaha. Tante Til. Baukel. Dat soort kneuzerige accounts behoren aan hem toe.quote:Op maandag 22 november 2004 21:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
Redux, ik weet niet wie je bent, waar je vandaan komt, en of je écht zo dom bent als je over komt, maar je hebt geen flauw idee hoe ontzettend voor lul jij je zet in dit topic.
inderdaad ja, ik ben ook verbaast. Hoe liggen jouw kansen momenteel?quote:Op maandag 22 november 2004 21:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
25 euro en een bifi-foto en nog niet blauw?!.
ja, net na zo;n post verwacht ik eig een (FA) tag ofzo, maar godzijdank nog niets te zienquote:Op maandag 22 november 2004 21:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
je moest eens weten
Hmmzz, ik vond hahahaaa, of wat zijn originele account ook was altijd wel tof.quote:Op maandag 22 november 2004 21:34 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Haaahaha. Tante Til. Baukel. Dat soort kneuzerige accounts behoren aan hem toe.
Knap hoor!quote:Op maandag 22 november 2004 21:34 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nog lager dan die van jou.quote:Op maandag 22 november 2004 21:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
inderdaad ja, ik ben ook verbaast. Hoe liggen jouw kansen momenteel?
nee, sorry, ik wacht nog ff op PTAquote:Op maandag 22 november 2004 21:34 schreef So_Addictive het volgende:
stinkieje bent nog niet blauw!
't geld ging buiten bifi om, dat moest direct richting Danny natuurlijkquote:Op maandag 22 november 2004 21:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nog lager dan die van jou.
Ik heb geen geld overgemaakt en ook geen bifi-foto gepost..
Waarom stond dat trouwens niet in de OP van [bifi]?.
Djeez, wat ben jij een lame fuck zeg.quote:Op maandag 22 november 2004 21:34 schreef boebiedoe het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2004 21:38 schreef robh het volgende:
[..]
Djeez, wat ben jij een lame fuck zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |