Een overzichtje van de vorige topics:quote:Metalheads Unite!!! Het topic waar metal-liefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 150 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over NWOBHM, Black Metal en alles er tussenin komen hier voorbij!
Het beste Megadeth nummer vind ik toch Symphony of destruction geschreven door Marty Friedman, dus dat klopt niet helemaal.quote:Op maandag 22 november 2004 01:29 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Bug Off, Megadeth is gewoon Dave Mustaine.
Gewoon gaan dus![]()
Waar heb je dat vandaan? In het boekje zelf staat toch echt dat het nummer door Mustaine geschreven is hoor.quote:Op maandag 22 november 2004 15:13 schreef Djaser het volgende:
[afbeelding]
[..]
Een overzichtje van de vorige topics:
http://fok.nl/~breuls/metalheads
[..]
Het beste Megadeth nummer vind ik toch Symphony of destruction geschreven door Marty Friedman, dus dat klopt niet helemaal.
Mijn versies van het album geven ook aan dat ene Mustaine het geschreven heeft. Djaser, je moet de albums eens kopen en niet zomaar klakkeloos wat van een of andere songtextsite overnemen.quote:Op maandag 22 november 2004 16:48 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? In het boekje zelf staat toch echt dat het nummer door Mustaine geschreven is hoor.
Net niet zo gaaf als die van Screaming for Vengeance.quote:Op maandag 22 november 2004 17:06 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Die cover ziet er wel bizar uit trouwens
Het spijt maar mijn budget laat me niet toe 60 albums per maand te kopen. Ik zal eens een andere baan zoeken.quote:Op maandag 22 november 2004 19:15 schreef Tokus het volgende:
[..]
Mijn versies van het album geven ook aan dat ene Mustaine het geschreven heeft. Djaser, je moet de albums eens kopen en niet zomaar klakkeloos wat van een of andere songtextsite overnemen.
Dat zijn niet alleen de Canadezen hoorquote:Op maandag 22 november 2004 17:57 schreef Witchfynder het volgende:
Vandaag op een site of Canadees-Engels gelezen:
Many Canadians also will turn t sounds into d sounds, so Iron Maiden will seem to be a "heavy-meddle" band and the capital appears to be "Oddawa."
Heavy Meddle!
*nu shirt heeft*quote:Op maandag 22 november 2004 19:17 schreef Seborik het volgende:
[..]
Net niet zo gaaf als die van Screaming for Vengeance.
Well, I couldn't care less.quote:Op maandag 22 november 2004 20:07 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat zijn niet alleen de Canadezen hoorDe Amerikanen doen het ook wel eens...
Countdown To Extinction kan je voor 8 a 9 euro vinden, zelfs de onlangs opnieuw uitgebrachte versie. En dat is er een die je, samen met Rust In Peace, gewoon moet hebben.quote:Op maandag 22 november 2004 19:27 schreef Djaser het volgende:
[..]
Het spijt maar mijn budget laat me niet toe 60 albums per maand te kopen. Ik zal eens een andere baan zoeken.
Jep, jammer alleen dat Brodequin weer zo'n standaard brutal deathmetal bandje is.quote:Op maandag 22 november 2004 17:00 schreef Bluurgh het volgende:
die drummer! niet normaal zo snel![]()
Doe het dan meteen goed...tsss, leerlingen, je probeert ze wat bij te brengen, maar meestal moet je het altijd weer zelf opknappen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:58 schreef Tokus het volgende:
bij de Waterput voor slechts 7,99
oh ja, ff spammen: Metalfan.nl Festival: Wackeningen!, 5 februari 2005, Wageningen. Met Ancient Rites, Anorexia Nervosa, Lord Belial, Hatred, Serenade Of Darkness, Putrefied en Soulreaver
nee, ik spam niet, dus bij mij was het een grote uitzondering dat ik het wel deed.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:51 schreef Dissection het volgende:
[..]
Doe het dan meteen goed...tsss, leerlingen, je probeert ze wat bij te brengen, maar meestal moet je het altijd weer zelf opknappen.
Dat weet ik en hij stond al weer een poosje boven op de lijst van de nog aan te schaffen cds. Maarja het is nu net het eind van maand.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
Countdown To Extinction kan je voor 8 a 9 euro vinden, zelfs de onlangs opnieuw uitgebrachte versie. En dat is er een die je, samen met Rust In Peace, gewoon moet hebben.
Vraaag um aan de sint of kerstman!quote:Op dinsdag 23 november 2004 08:54 schreef Djaser het volgende:
[..]
Dat weet ik en hij stond al weer een poosje boven op de lijst van de nog aan te schaffen cds. Maarja het is nu net het eind van maand.
Dan moet ik je toch enige marketingprincipes gaan bijbrengen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:57 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee, ik spam niet, dus bij mij was het een grote uitzondering dat ik het wel deed.
Ik heb haast alleen maar Frans sprekende Canadezen Engels zien spreken op fora en ze brengen het er niet echt zo goed vanafquote:Op dinsdag 23 november 2004 00:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Well, I couldn't care less.
Canada rules! Zij kunnen tenminste spellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |