respect moet van 2 kanten komen. Ik had al diepe minachting voor een marokkaantje of 20(U weet allen vast wel welke ik bedoel), maar sinds vandaag is het geen 20 meer, maar heb ik voor een hoop mensen meer een diepe minachting gekregen. En wel die zogenaamde niet minderheid bestaande uit oudere marrokanen, die ik vandaag doodleuk hetzelfde hoorde verkondigen als die zogenaamde pubertjes die niet zouden weten waar ze het over hebben. En jammer genoeg wederom niet 1 keer maar meer keer. Op m`n werk (3 minuten stilte uit respect voor de overledenen geldt kennelijk niet voor iedereen bleek vandaag wel op m`n werk

), in de lift in de flat waar ik woon, (je wilt niet weten wat voor een ruzie je binnen een minuut kan krijgen. Ik zal even kort samenvatten hoe m`n medelifter dacht over de zaken. Israelieten en amerikanen zijn honden. Hoe meer dode isrealiers en amerikanen hoe beter. Dode israeliers en amerikanen moet gevierd worden (tot zover de verklaring over waarom er volgens hem reden was tot een feestje). ECHTER toen ik even snel de rollen omdraaide en israeliers en amerikanen in bovenstaande verving door islamieten en palestijnen en dat terugketste naar meneer werd ie kwaad, want ik "jij geen respect voor buitenlanders. Jij geen respect voor marokko" Nee inderdaad lul, ik kots van mensen met een dubbele moraal en een hypocriete instelling.
Btw opa was een jaar of 60 schat ik, z`n metgezel zal van dezelfde leeftijd geweest zijn.
respect?? laat me niet lachen zeg. verdien dat eerst maar eens