abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1635637
Well said Mr. Big
I wish for just once, somebody would call me "Sir" without adding the words: "You're making a scene"
pi_1635682
Ik steun de verklaring van Mr. Big.
I´m back.
pi_1635684
Hear hear.
pi_1635696
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 15:15 schreef D-RiSe het volgende:
Well said Mr. Big
What did he say?
tomorrow has to start somewhere
pi_1635709
Ik ook, goed geformuleerd door mr.Big.

Kritisch blijven altijd, maar nimmer de onderbuikgevoelens de vrije loop laten. Daarmee speel je je tegenstander alleen maar in de kaart.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1635720
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 15:21 schreef virtually het volgende:

[..]

What did he say?

http://forum.fok.nl/showtopic.php/63055/1/25
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1635732
Ook hier nog even bedankt voor het plaatsen ervan, mr. Big.

Ook namens mijn medemodje.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_1636272
Helemaal met mr. Big eens.....

En mensen bedenk:....wat je uitstraalt ontvang je terug...

pi_1637445
Inmiddels weet ik wie Mr Big is en idd mooi gezegd en ik hoop dat iedereen er gehoor aangeeft...
tomorrow has to start somewhere
pi_1638028
respect moet van 2 kanten komen. Ik had al diepe minachting voor een marokkaantje of 20(U weet allen vast wel welke ik bedoel), maar sinds vandaag is het geen 20 meer, maar heb ik voor een hoop mensen meer een diepe minachting gekregen. En wel die zogenaamde niet minderheid bestaande uit oudere marrokanen, die ik vandaag doodleuk hetzelfde hoorde verkondigen als die zogenaamde pubertjes die niet zouden weten waar ze het over hebben. En jammer genoeg wederom niet 1 keer maar meer keer. Op m`n werk (3 minuten stilte uit respect voor de overledenen geldt kennelijk niet voor iedereen bleek vandaag wel op m`n werk ), in de lift in de flat waar ik woon, (je wilt niet weten wat voor een ruzie je binnen een minuut kan krijgen. Ik zal even kort samenvatten hoe m`n medelifter dacht over de zaken. Israelieten en amerikanen zijn honden. Hoe meer dode isrealiers en amerikanen hoe beter. Dode israeliers en amerikanen moet gevierd worden (tot zover de verklaring over waarom er volgens hem reden was tot een feestje). ECHTER toen ik even snel de rollen omdraaide en israeliers en amerikanen in bovenstaande verving door islamieten en palestijnen en dat terugketste naar meneer werd ie kwaad, want ik "jij geen respect voor buitenlanders. Jij geen respect voor marokko" Nee inderdaad lul, ik kots van mensen met een dubbele moraal en een hypocriete instelling.

Btw opa was een jaar of 60 schat ik, z`n metgezel zal van dezelfde leeftijd geweest zijn.

respect?? laat me niet lachen zeg. verdien dat eerst maar eens

pi_1638284
Respect ?
waar ?
Hmm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')