Me tooquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:39 schreef Christine het volgende:
Ik vind hem beter dan die andere chagerijnige kop
Ja, zo heb ik 'm ook leren kennen..Hij was toen echt nog een broekie.quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:49 schreef Sasandra het volgende:
[[url=http://img81.exs.cx/img81/8185/andy37pl.jpg]afbeelding][/URL]
De Paul zoals ik hem heb leren kennen, oh zoveel jaar geleden. Ik ben vergeten hoeveel hem inmiddels opgevolgd zijn.
Ja dat vond ik ook al vreemd! Cast dan iemand die er nog een béétje op lijkt.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Die nieuwe Paul snap ik niet helemaal. Acteurs wisselen, oké, maar van een saaie vent in maatpak naar een 'los' lekker ding? Beetje vreemd...
Neuh..daar doen ze niet aan bij ATWT..Denk maar eens aan de "tijdelijke" vervanging van Hal..als twee druppels water (not)quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook al vreemd! Cast dan iemand die er nog een béétje op lijkt.
Deze Paul lijkt op Aaron.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook al vreemd! Cast dan iemand die er nog een béétje op lijkt.
Hier:quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waar kan ik het spoilertopic vinden?
Nee, dit is wat.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ook al een nieuwe Jennifer!
Maar das niet erg, want die vorige was echt vreselijk.
Ook niet he?quote:
Goody... ik lees en lees en lees.quote:
Kan aan mij liggen, maar die jennifer haar wenkbrauwen waren ergens willekeurig een kilometer boven dr ogen geplaatst leek wel?? Ik vind er wel knapper dan die oude jennifer (meer model8ig), maar ze zag er wel vet arrogant uit..quote:
Grappig, die vorige Jennifer was ook echt model voordat ze de rol in atwt kreeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:50 schreef flubub het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar die jennifer haar wenkbrauwen waren ergens willekeurig een kilometer boven dr ogen geplaatst leek wel?? Ik vind er wel knapper dan die oude jennifer (meer model8ig), maar ze zag er wel vet arrogant uit..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |