Pas op, spoilersquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:44 schreef ve4443 het volgende:
Iedereen bekend met http://www.cbs.com/daytime/atwt/ ???
YES !!!quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:44 schreef ve4443 het volgende:
Iedereen bekend met http://www.cbs.com/daytime/atwt/ ???
Ik kan het niet zien vandaag, en morgenvroeg ook nietquote:
En je hebt geen videorecorder?quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien vandaag, en morgenvroeg ook niet![]()
Neequote:Op woensdag 2 februari 2005 12:57 schreef Smittend het volgende:
En je hebt geen videorecorder?
Jaquote:BALEN![]()
Graagquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:15 schreef Smittend het volgende:
![]()
Zullen wij je op de hoogte brengen als er iets spannends gebeurd?
quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:18 schreef kleinmeiske het volgende:
Doe maar, dan lurk ik ook ff mee. Ik kan maar 1x per 2 weken kijken, als m'n vent tenminste die dag moet werken ...![]()
dan kijk je hier : http://www.cbs.com/daytime/atwt/ en dan bij updates en previews, jaar/week selecteren en klaarquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:18 schreef kleinmeiske het volgende:
Doe maar, dan lurk ik ook ff mee. Ik kan maar 1x per 2 weken kijken, als m'n vent tenminste die dag moet werken ...![]()
Ik werk de ene week 5 en de andere 4 dagen. Verders heb ik wel een video, maar ik zou i.v.m. werk, reistijd, studie en sporten echt niet weten wanneer ik die dan zou moeten afkijken (ja, om 3 uur vannacht of zoquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:46 schreef Smittend het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat je maar eens in de twee weken kan kijken?
Heb jij ook al geen videorecorder? Of mag je geen soaps kijken van je vent?![]()
Dat ene uurtje per dag is van mij en die neem ik ook en ik werk gewoon 4 dagen in de week en heb 2 kleine kinderen.
Van ATWT blijven ze af !!!![]()
(ik heb deze week toevallig vakantie..anders had ik hier ook nu niet op FOK gezeten)
Kuch, voor een antwoord daarop moet je ff et spoilertopic bekijken denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:06 schreef jadelovespat het volgende:
is dat lijk nu voor zeker Simon van Katie? Ik hoop het zeker niet! Hij was zo leuk, ze waren zo lief samen. Echt lomp dat hij weg is, please tell me he is coming back!
HUH ??quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:46 schreef milagro het volgende:
en Dave heeft ruzie met Jo-Anne
Ja echt wel spannend maar verklappen doen we hier niets..dat mag in het spoilertopic..quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:25 schreef Rebbedebje het volgende:
Spannend.
Wie is die Magere Hein in de rolstoel? En waarom doet iedereen zo geheimzinnig in het ziekenhuis?
Gaan Dusty en Rose het eindelijk doen? Of komt die vent nog een keer achter ze aan?
Gaan Molly, Craig en Jack Carly snel vinden? (met d'r gezeur) En wie is die vrouw eigenlijk?
Spannend.
maaakt niet uit, het is spánnend!!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:30 schreef Smittend het volgende:
[..]
HUH ??Die komen niet in ATWT voor !!
Hahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:49 schreef milagro het volgende:
[..]
maaakt niet uit, het is spánnend!!
Nooit gehoord van humor???quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:30 schreef Smittend het volgende:
HUH ??Die komen niet in ATWT voor !!
Wat heb ik verklapt danquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:35 schreef Smittend het volgende:
Ja echt wel spannend maar verklappen doen we hier niets..dat mag in het spoilertopic..![]()
Nee dat bedoelde ik ook niet ..ik bedoelde dat ik niets zou verklappen. Dat ik alleen zou vertellen wat er die dag in ATWT gebeurd was. Sorry als je 't verkeerd begreep, was niet mijn bedoelingquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:34 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Nooit gehoord van humor???
[..]
Wat heb ik verklapt dan![]()
Ik vertel alleen wat er die aflevering gebeurd is en erger me er zelf altijd aan als mensen hier spoileren ipv in het daarvoorbedoelde topic.
Ja..Lily is ontvoerd !! En de hoofdzuster is ook dood, ze vermoeden dat er een moordenaar bezig is in Memorial Hospital. Is dus erg spannend allemaal !!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bah, ik heb het gister gemist, en vanochtend had ik een afspraak! Nog wat heftigs gebeurd gister?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |