En golfer dan. Dat is ook zo'n bejaarde rondneuker op fok toch?quote:Op maandag 22 november 2004 13:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]Met citroenen
![]()
Heb jij nou met die meid van de groningenmeet geneukt ?quote:Op maandag 22 november 2004 13:47 schreef RemCOW het volgende:
*bookmark*
Sorry dat ie jou geneukt heeftquote:Op maandag 22 november 2004 13:47 schreef boebiedoe het volgende:
En golfer dan. Dat is ook zo'n bejaarde rondneuker op fok toch?
Same here.quote:Op maandag 22 november 2004 13:47 schreef Aventura het volgende:
Oja, ik weet ook wel een paar combi's, maar ik maak me niet geliefd als ik die hier neerzet.
Ja, koe, goeie timig! Er was tig jaar geleden hier een topic over fokkers die het met elkaar hadden gedaan, ook zo'n Fok!ketting idee. Weet ik veel, als er een SOA rondhobbelde, wie het dan allemaal zou hebben. Kan jij je dat topic nog herinneren?quote:Op maandag 22 november 2004 13:47 schreef RemCOW het volgende:
*bookmark*
Verrek ! Nu ik het zeg.quote:Op maandag 22 november 2004 13:51 schreef boebiedoe het volgende:
Ik zal maar niet zeggen met wie Tessje allemaal wat gedaan heeft.
Er gaat bij mij wel ergens een lampje branden inderdaad! Zou alleen niet weten welk topic dat precies isquote:Op maandag 22 november 2004 13:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, koe, goeie timig! Er was tig jaar geleden hier een topic over fokkers die het met elkaar hadden gedaan, ook zo'n Fok!ketting idee. Weet ik veel, als er een SOA rondhobbelde, wie het dan allemaal zou hebben. Kan jij je dat topic nog herinneren?
Doe eensquote:Op maandag 22 november 2004 13:51 schreef boebiedoe het volgende:
Ik zal maar niet zeggen met wie Tessje allemaal wat gedaan heeft.
Je bronnen kloppen niet geheel....quote:Op maandag 22 november 2004 13:34 schreef boebiedoe het volgende:
Ow ja.
Knut met on_air, aventura, miss_bleu, ripley (denk ik) , silmarwen, en nog veel meer geloof ik, de slet.
Hebben die geneukt dan?quote:Op maandag 22 november 2004 13:49 schreef boebiedoe het volgende:
Ow ja, en Miss_bleu ook met Breuls natuurlijk.
Slutjes allemaal..
Hebben jullie nog niet geneukt dan ?quote:Op maandag 22 november 2004 13:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je bronnen kloppen niet geheel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |