abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 november 2004 @ 11:36:09 #1
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_23487446
Hoi allemaal, ik las op radio.nl dat er een nieuwe zender in Noord Holland zit, namelijk Wild FM.
Een initiatief van Erik de Vlieger.
Deze miljoenair, ondernemer en Amsterdammer die gewoon zichzelf is gebleven, haalde al eerder het nieuws met Colorful radio. Hij mocht helaas geen frequentie krijgen en verkocht het zaakje maar aan de publieke omroep.
Nu is er dan Wild FM. Vanaf november in Amsterdam op de 93.6 fm, Alkmaar op 96.3 fm en last but not least Haarlem op 97.3 fm en oja, natuurlijk ook nog Purmerend op de 97.4 fm.

Wat ik er over las, leek het me wel het beluisteren wel waard.
Vooral dit zinnetje beviel mij wel:
quote:
Waarom Wild FM?

Er genoeg eenheidsworst is,
geprogrammeerd door bobo's uit het Hilversumse.
Tijd voor de luisteraar om te bepalen wat ze wil.
De stream ligt er helaas uit en ik heb geen antenne radio hier. Alleen kabel. Ik zal de gemeente H'lem ff vriendelijk verzoeken of ze wild fm er ook bij willen gooien, of moet ik daarvoor bij de kabelboer zijn? Wie weet het?

Maar ik was benieuwd of iemand al eens geluisterd had en wat hij/zij er van vond?
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_23487494
Miljoenair .
slettebak [@] gmail.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')