Hehe ok whatever, dan bied ik toch 55 euro voor seizoen 4 en 5quote:Op maandag 22 november 2004 19:25 schreef Lamon het volgende:
Oeps. Sorry, ik ben er vergeten bij te zetten dat het vaste prijzen betreft, geen onderhandelprijzen.
Als iemand ze wil hebben voor die prijs graag.
Zo niet, no problem, dan hou ik ze lekker.
(ff verbeterd in de openingspost)
Dat was het idee.quote:Op maandag 22 november 2004 21:25 schreef Guard het volgende:
27,50 incl verzenden voor season 2 dan?
lamonnn@hotmail.comquote:Op maandag 22 november 2004 21:53 schreef iZi het volgende:
Hehe ok whatever, dan bied ik toch 55 euro voor seizoen 4 en 5
Absoluut, vandaar dat ik ze nu inruil voor deze:quote:Op maandag 22 november 2004 22:46 schreef Dizer het volgende:
Zeker weten het kopen waard!!! Dit is een hele mooie serie!!!
Waarvoor dank.quote:TS, er waren een aantal mensen in de Buffy topic die opzoek waren naar de boxen van Buffy, ik heb even je topic daar vermeld
Graag gedaanquote:Op maandag 22 november 2004 23:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Absoluut, vandaar dat ik ze nu inruil voor deze:
http://www.play.com/play2(...)tle=184639&p=57&g=72
[..]
Waarvoor dank.
Yup. Dat zou dan 47,50 inclusief verzenden worden. Voor verder informatie lamonnn@hotmail.com .quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:17 schreef ttboy het volgende:
Ik heb wel interesse in seizoen 1 en 3. Heb je ze nog?
Ke...gaat ff nadenken...probeer ook nog even die collectors box te verkrijgen ergens...laat je zsm weten (einde van de week uiterlijk, oke?)quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Yup. Dat zou dan 47,50 inclusief verzenden worden. Voor verder informatie lamonnn@hotmail.com .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |