in een emmer diesel gooien en aansteken; geen half werk achterlaten!quote:Op zondag 21 november 2004 23:45 schreef Rabrynil het volgende:
Maar je hebt er niks aan... Toch?
hahahahaquote:Op maandag 22 november 2004 00:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
waarom blaas je 'm dan ook op...
nou moet je hem weer voorzichtig leeglaten...
tenzij z'n kaart sneller is dan een radeon 9600pro, want erboven moet je ook actief koelen, simpele.quote:Op maandag 22 november 2004 00:23 schreef Tuinman het volgende:
en een zalman erop zetten zonder een ventilator dan zit je altijd safe
je bent wel op dreef he.quote:Op maandag 22 november 2004 00:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
was je toevallig op een moslim site die ik zomaar ontplofte
[edit]verwijderdquote:Op maandag 22 november 2004 01:04 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je bent wel op dreef he.
Deze is zelfs niet eens begrijpelijkquote:Op maandag 22 november 2004 00:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
was je toevallig op een moslim site die ik zomaar ontplofte
[edit]verwijderdquote:Op maandag 22 november 2004 01:06 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Deze is zelfs niet eens begrijpelijk![]()
ja, dan koop ik hem wel. ik ben n00b.quote:Op maandag 22 november 2004 02:39 schreef Drugshond het volgende:
Gooi hem op marktplaats..... wat kan het jou boeien.
Ga je lekker? ONZ is een paar deuren verder op hoor!quote:Op maandag 22 november 2004 01:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Dat heet onderhoudquote:Op maandag 22 november 2004 10:34 schreef V1z0R het volgende:
eigen fout moet je er maar niet mee gaan knoeien.....
Ja we zien hier wat er dan van komt. Gewoon met je klauwen vanaf blijven.quote:Op maandag 22 november 2004 10:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
Dat heet onderhoud
Zouden meer mensen moeten (laten) doen
zoveel winst bereik je er toch niet mee vooral als je niet weet wat je doenquote:Op maandag 22 november 2004 11:35 schreef Beach het volgende:
Je kaart was dus te heet![]()
Had ik pas ook bij mjin 9700 die had per ongeluk de hele dag op 3dmark stand gedraaid, doorgebrand ondanks een AC vga silencernu zit ik met een 5700 256 mb
![]()
![]()
![]()
Moraal: klok ej videokaart nooit teveel over![]()
ik dacht dat video film decoderen vooral CPU en hdd kostquote:Op maandag 22 november 2004 14:59 schreef Rabrynil het volgende:
Even resumé:
- Ik heb ongeveer vier weken geleden de ventilator helemaal doorgesmeerd omdat hij een raar geluid maakte, hij bleef toen netjes draaien dus ik dacht: Oké...
- Twee weken later heb ik het weer gecontroleerd en hij leek het dus nog te doen.
En recentelijk is hij dus weer opgehouden zonder dat er ook maar iets van te werken was, en als je dan 17 gb aan video moet coderen, tja...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |