Omdat het een GAMES forum is. Raad eens waar ze het hebben in de slowchat van fotografie? Niet over tosti's in elk geval. Dat geld ook voor UVT, POL, etc.quote:Op zondag 21 november 2004 22:55 schreef rockstah het volgende:
Dat vind ik ook een beetje raar, waarom zou je het hier over games moeten hebben als er over zowat elk spel al een apart topic is?
Ik denk eerder dat het hier gezellig zou moeten zijn met de GAM community.
Nog niet.quote:Op zondag 21 november 2004 23:17 schreef IndoGuyver het volgende:
Leuk, in zn algemeenheid over games lullen
Hadden jullie al een bepaald onderwerp?
Feitelijk zijn dit soort posts dus bagger. Maar goed, het gelul dat het ergens over moet gaan snap ik niet. Juist omdat het niet over een specifiek onderwerp gaat heet dit een slowchat. Geouwehoer dus. Is het verder ook belangrijk? We hebben het over een internetforum hoor! Ik mis die hele ophef nogal. Dis gewoon een ontmoetingsplek voor de mensen die hier vaker posten.quote:Op zondag 21 november 2004 23:27 schreef capibar het volgende:wellicht
![]()
Wat dacht je van of het uitbrengen van games a la Doom3 en HalfLife2 op de xbox, het gebruiken smartjoyfrags (die toetsenbord muis dingen voor de xbox) bevordert. Omdat fervente gamers van de genoemde games altijd gegamed hebben met toetsenbord en muis?quote:Op zondag 21 november 2004 23:17 schreef IndoGuyver het volgende:
Leuk, in zn algemeenheid over games lullen
Hadden jullie al een bepaald onderwerp?
juistem, in de andere subforums hebben ze het ook niet alleen over het onderwerp van het subforum.quote:Op zondag 21 november 2004 23:35 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
het gelul dat het ergens over moet gaan snap ik niet. Juist omdat het niet over een specifiek onderwerp gaat heet dit een slowchat. Geouwehoer dus. Is het verder ook belangrijk? We hebben het over een internetforum hoor! Ik mis die hele ophef nogal. Dis gewoon een ontmoetingsplek voor de mensen die hier vaker posten.
Als ik me niet vergis hebben de reguliere bezoekers van deze slowchat Halflife 2 niet in heb bezit. Maar gezien de make over, wellicht dat andere bezoekers je zouden kunnen helpen. Maw, reken niet op een snel antwoordquote:Op zondag 21 november 2004 23:51 schreef jdmorpheus het volgende:
ok over games...
wie heeft er half-life 2 uitgespeeld, en kan mij ook maar IETS uitleggen over het verhaal en voornamelijk het einde, want ik snap dr geen reet van...voor de rest toppie spel hoor, maar een beetje boven mijn koppie uit?
kommt das spiel eigentlich nog fur die xbox spielenkompjoetuhr?quote:Op zondag 21 november 2004 23:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis hebben de reguliere bezoekers van deze slowchat Halflife 2 niet in heb bezit. Maar gezien de make over, wellicht dat andere bezoekers je zouden kunnen helpen. Maw, reken niet op een snel antwoord![]()
Met de DS zullen ongetwijfeld veel games geport worden. Toch hoop ik dat Nintendo echt collecties van ports gaat doen. Naar mijn mening was Super Mario Allstars toch de beste Nintendo collectie ooit. Deze mario games werden niet klakkeloos geport, maar ook gewoon meerdere tegelijk. Nu is het bij Nintendo de strategie om meer dan 10 jaar oude games 1 voor 1 te poorten. Dan vind ik poorts niet meer zo geweldig.quote:Op zondag 21 november 2004 23:31 schreef IndoGuyver het volgende:
Wat ik jammer vind is dat er zo weinig collection games uitkomen (die Megaman aniversary collection, 10 games in 1, is een Godsgeschenk). Toen Wind Waker uitkwam was er een bonus editie die samen met OoT en MM uitkwam, meteen gehaald natuurlijk, dat soort dingen wil ik graag vaker zien. Ik vind het nog steeds jammer dat de beste games van de SNES niet naar de GBA SP zijn geport(Lufia 1 + 2, Crono Trigger, Secret of Mana, Secret of Evermore, Demon's Crest, Terranigma, Super Probotector, etcetc.).
JIj bent echt een klein klootzakje hequote:Op zondag 21 november 2004 23:57 schreef capibar het volgende:
[..]
kommt das spiel eigentlich nog fur die xbox spielenkompjoetuhr?
In de andere forums worden baggerusers zoals jij geweerd.quote:Op zondag 21 november 2004 23:55 schreef capibar het volgende:
[..]
juistem, in de andere subforums hebben ze het ook niet alleen over het onderwerp van het subforum.
Wijze woordenquote:Op zondag 21 november 2004 23:59 schreef rockstah het volgende:
Maar goed, genoeg gezwets nu. Dat was mijn mening over de gang van zaken hier. Steek hem maar in je kont, en een prettige avond verder. ik ga naar bed![]()
Dat is waar het misgaat. Sommige users posten gewoon veel, heel veel, puur voor de posts, dat de hele slowchat een baggerzooi wordt van korte replies die meestal helemaal meer nergens overgaan. Dat is niet meer relaxed in een topic zitten, vol onzin-shit.quote:Op zondag 21 november 2004 23:59 schreef rockstah het volgende:
Het is alleen niet altijd mogelijk om aan een onderwerp te komen, en aangezien sommige users kennelijk zoveel mogelijk moeten posten om het getalletje in hun profiel hoog te houden. Word er over niks gepraat. Geklets, gebagger, hoe je het ook noemt. Dit zou ook moeten kunnen, want dat houd de sfeer relaxed![]()
Lees alleen deze hele SC door en het is meteen duidelijk bij welke (puber)user het misgaat.quote:Op zondag 21 november 2004 23:59 schreef rockstah het volgende:
En gaan zeuren dat het niveau te laag ligt, waarop een aantal users het af gaan schrijven op een aantal andere users, die ze vervelende pubertjes noemen, met vaak wel een kern van waarheid erin.
Ja, echt wat een gezelligheid en humor hierzo...quote:Op zondag 21 november 2004 23:59 schreef rockstah het volgende:
Maar jullie vergeten gewoon waar het om gaat in een slowchat topic, gezelligheid en humor that is
In de feedback topic staan eventuele oplossingen, waarvan ik hoop dat de modjes het ook echt overwegen.quote:Op zondag 21 november 2004 23:59 schreef rockstah het volgende:
Er moeten oplossingen gezocht voor het gedrag van sommige users, en er moeten weer OP's gemaakt worden. Zo'n slowchat topic is altijd relaxed als je iets kwijt wilt, en het zou zonde zijn als die zomaar dicht moest.
Trusten.quote:Op zondag 21 november 2004 23:59 schreef rockstah het volgende:
Maar goed, genoeg gezwets nu. Dat was mijn mening over de gang van zaken hier. Steek hem maar in je kont, en een prettige avond verder. ik ga naar bed.
Die poorts boeien me niet zo, die koop ik toch niet. Ik ben meer geinterreseerd in nieuwe ervaringen in games. Ik vind alleen wel dat er teveel mario games uitkomen.quote:Op zondag 21 november 2004 23:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Met de DS zullen ongetwijfeld veel games geport worden. Toch hoop ik dat Nintendo echt collecties van ports gaat doen. Naar mijn mening was Super Mario Allstars toch de beste Nintendo collectie ooit. Deze mario games werden niet klakkeloos geport, maar ook gewoon meerdere tegelijk. Nu is het bij Nintendo de strategie om meer dan 10 jaar oude games 1 voor 1 te poorten. Dan vind ik poorts niet meer zo geweldig.![]()
Er zijn ook te veel mario games. Mario games horen juist toppers te zijn maar ik vond de laatste mario game Sunshine tegen vallen. Net als die Luigi game (wat ik voor het gemak ook ziet als mario game). Toch zijn er nieuwe Mario games, met wel vernieuwde en orginele ideeen in verwerkt zoals Papermario of gewoon bijna een nieuwe genre bracht (Mario Kart serie). Maar ook dit zijn geen topgames zoals ik gewend was (laatste Mario Kart was niet geweldig en Papermario is leuk maar geen 9,5 ofzo).quote:Op maandag 22 november 2004 00:17 schreef rockstah het volgende:
[..]
Die poorts boeien me niet zo, die koop ik toch niet. Ik ben meer geinterreseerd in nieuwe ervaringen in games. Ik vind alleen wel dat er teveel mario games uitkomen.
Ze zijn nu bijna bij de honderd zie ik, hoewel ze natuurlijk lang niet allemaal officieel zijn.
Maar als je een bedrijf hebt met zoveel briljante mensen, hoe moeilijk kan het dan zijn om even iets nieuws te verzinnen?
Nog zoiets: "mario games horen toppers te zijn"quote:Op maandag 22 november 2004 00:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Er zijn ook te veel mario games. Mario games horen juist toppers te zijn maar ik vond de laatste mario game Sunshine tegen vallen. Net als die Luigi game (wat ik voor het gemak ook ziet als mario game). Toch zijn er nieuwe Mario games, met wel vernieuwde en orginele ideeen in verwerkt zoals Papermario of gewoon bijna een nieuwe genre bracht (Mario Kart serie). Maar ook dit zijn geen topgames zoals ik gewend was (laatste Mario Kart was niet geweldig en Papermario is leuk maar geen 9,5 ofzo).
Ik houd niet zo van games van tegenwoordig vergelijken met vroeger, en vond TWW op zich zelf staand een fantastisch spel. Misschien minder dan zijn voorgangers, maar die heb ik verder nooit gespeelt. Ik kijk ook niet uit naar de nieuwe zelda. Omdat ik daar dan weer hetzelfde gevoel bij krijg als bij mario. Het is allemaal hetzelfde met wat flauwe nieuwe ideeën erin. Ik heb na TWW eigenlijk het hele zelda gebeuren wel gezien, en tenzij ze een keer iets nieuws met link gaan doen, ga ik weer op zoek naar echt vernieuwende spellen, zoals halo, metroid prime, DOAX en morrowind.quote:Dit kan eigenlijk ook gezegd worden over Zelda. Ik ben echt een Zelda fan, maar de laatste (Windwaker) beviel mij gewoon niet. Op zich was het geen slechte game, maar ik heb gewoon te hoge verwachtingen van Nintendo, die ze steeds moeilijker waar kunnen maken.
ik heb half life 2..dus spreek voor jezelfquote:Op zondag 21 november 2004 23:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis hebben de reguliere bezoekers van deze slowchat Halflife 2 niet in heb bezit. Maar gezien de make over, wellicht dat andere bezoekers je zouden kunnen helpen. Maw, reken niet op een snel antwoord![]()
De vorige ratchet and clank was ook al zo makkelijk, maar wel een ontzettend leuk verhaal. Halo 2 ben ik lekker op mijn gemak aan het uitspelen en ook lekker wat MP games doen. Maar ik heb op het moment geen tijd voor bijv een GTA: SA of PES4quote:Op maandag 22 november 2004 03:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb half life 2..dus spreek voor jezelf
kheb em aleen nog niet uitgespeeld...ben hoerig veel aan het gamen nu...
kheb ratchet and clank uitgespeeld in 12 uur..kheb em sinds vrijdag...kheb een zooi MP games met halo 2 achter de rug,een stuk GTA : SA en een heel stuk half life 2...
en nu ga ik slapen...ik ben moe zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |