Was van plan mijn mp3 verzamling beetje op te ruimen (beter ordenen, dubbele wegmikken etc)quote:Op maandag 22 november 2004 11:59 schreef blieblie het volgende:
Ha blauwe, waar brengt u vandaag zoal de dag mee door?
Ieuwwquote:Op maandag 22 november 2004 12:27 schreef blieblie het volgende:
Ik heb nog champagne van vorig jaar.
Heb het dus niet nodig.
quote:Op maandag 22 november 2004 12:35 schreef Burning_RefleX het volgende:
en weer terug, met nog 2 lessen te gaan
lees eens terug...quote:Op maandag 22 november 2004 12:35 schreef Burning_RefleX het volgende:
Hoi Hoi Hoi...quote:Op maandag 22 november 2004 12:35 schreef Burning_RefleX het volgende:
ik erger me aan die mensen, maar die tiefen toch ook niet op?quote:Op maandag 22 november 2004 12:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Sorry maar als jij nou eens gewoon weer lekker optieft. Je hebt toch nooit iets nuttigs te melden en ik heb nu al van 3 mensen gehoord dat ze zich aan je ergeren.
Dahaag
* in handen wrijft..quote:Op maandag 22 november 2004 12:37 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hoi Hoi Hoi...
genieten![]()
khad het gelezenquote:Op maandag 22 november 2004 12:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lees eens terug...
Je draagt heeelemaal niets bij aan dit topic. Alleen een hoop scrollwerk zodat ik jouw crap over je pauzes niet hoef te lezen.quote:Op maandag 22 november 2004 12:38 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
ik erger me aan die mensen, maar die tiefen toch ook niet op?
Ik probeer al wat nuttigere dingen aan het topic toe te voegen, maar er zijn niet echt veel leuke onderwerpen om over te praten, dus ik blaat maar gewoon wat in de hoop dat er enigzins nog een onderwerp komt.
Dies nog steeds dicht.quote:Op maandag 22 november 2004 12:29 schreef febster het volgende:
[..]
IeuwwDie was al open toch?
Dan zal die nu wel lekker ruiken
En ziek wordenquote:Op maandag 22 november 2004 12:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dies nog steeds dicht.
Net als die Canei die al een half jaar in de koelkast staat.
Misschien moet ik Sterre & Mich maar een keer langs vragen. Mogen ze dat opzuipen.
Mich is toch je ex?quote:Op maandag 22 november 2004 12:42 schreef blieblie het volgende:
Misschien moet ik Sterre & Mich maar een keer langs vragen. Mogen ze dat opzuipen.
Ja klopt... is mijn ex.quote:Op maandag 22 november 2004 12:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mich is toch je ex?
of zit er weer naast te praten?
Ik wil net zeggen, dat komt er dan waarschijnlijk ook erg snel weer uitquote:Op maandag 22 november 2004 12:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
En ziek worden![]()
ziek worden?quote:Op maandag 22 november 2004 12:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
En ziek worden![]()
Was er zaterdag ook nog, heb ik nog tegen aan staan zeverenquote:Op maandag 22 november 2004 12:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mich is toch je ex?
of zit er weer naast te praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |