Ha blauwe, waar brengt u vandaag zoal de dag mee door?quote:Op maandag 22 november 2004 11:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ga je nou elke 5 minuten zeggen dat je bijna pauze hebt en korte lessen hebt?
de LEUKE dingen moeten nog gepland worden, de rest staat al vast...quote:Op maandag 22 november 2004 11:17 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal voor leuke dingen doen dan in die tijd
en u? stage lopen?quote:Op maandag 22 november 2004 11:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ha blauwe, waar brengt u vandaag zoal de dag mee door?
Sorry maar als jij nou eens gewoon weer lekker optieft. Je hebt toch nooit iets nuttigs te melden en ik heb nu al van 3 mensen gehoord dat ze zich aan je ergeren.quote:Op maandag 22 november 2004 11:51 schreef Burning_RefleX het volgende:
zo ongeveer wel ja
quote:Op maandag 22 november 2004 12:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Sorry maar als jij nou eens gewoon weer lekker optieft. Je hebt toch nooit iets nuttigs te melden en ik heb nu al van 3 mensen gehoord dat ze zich aan je ergeren.
Dahaag
weer lekker subtielquote:Op maandag 22 november 2004 12:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Sorry maar als jij nou eens gewoon weer lekker optieft. Je hebt toch nooit iets nuttigs te melden en ik heb nu al van 3 mensen gehoord dat ze zich aan je ergeren.
Dahaag
Kan maar beter gewoon duidelijk zijn. Dan kan er ook geen twijfel over bestaan.quote:Op maandag 22 november 2004 12:03 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
weer lekker subtiel![]()
Ik ben net uit bedquote:Op maandag 22 november 2004 12:04 schreef gazylady2 het volgende:
do op tmf met echt een suuuper nummer!!!!!
of heeft niemand tmf op staan?
oh! gelukkig maar! toch niet helemaal ziek aan het wordenquote:Op maandag 22 november 2004 12:04 schreef FlowDesign het volgende:
Ook goedemorgen trouwens.
*Net wakker en weer beter is.
Juist ja...quote:Op maandag 22 november 2004 12:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dahaag
hehehehequote:Op maandag 22 november 2004 12:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kan maar beter gewoon duidelijk zijn. Dan kan er ook geen twijfel over bestaan.
as usualquote:Op maandag 22 november 2004 12:01 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en u? stage lopen?
Heb geen TV hierquote:Op maandag 22 november 2004 12:04 schreef gazylady2 het volgende:
do op tmf met echt een suuuper nummer!!!!!
of heeft niemand tmf op staan?
Nee idd. Is wel fijnquote:Op maandag 22 november 2004 12:06 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
oh! gelukkig maar! toch niet helemaal ziek aan het worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |