Kut is dat hèquote:Op zondag 21 november 2004 22:56 schreef omegaproject het volgende:
grmbl....
anders gaan die homo's in de kroeg niet allemaal op mijn schoenen staan
Tsja... hier en daar een glimlach.quote:Op zondag 21 november 2004 23:10 schreef daNpy het volgende:
Inkt-zwarte humor!!!! (weekhartigen opgepast!)
Wat sielugquote:Op zondag 21 november 2004 23:13 schreef FlowDesign het volgende:
Tering... ik ben gewoon heel de dag ziek geweest terwijl ik gisteren nauwelijks wat had gedronken.
Misselijk, duf, moe, sloom... viel telkens weer in slaap. Pas om 17:30 kon ik met moeite een appel eten.
Nu gaat het gelukkig wel weer alleen nog een beetje duf.
Volgens mij had ik gewoon een soort van oververmoeidheid opgebouwd die in één keer doorsloeg. Beetje vreemd.
Jullie 2 vinden elkaar ook duidelijk weer aardig, niet?quote:Op zondag 21 november 2004 23:31 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Wat sielug![]()
Nee het zijn gewoon "goede vrienden"quote:Op zondag 21 november 2004 23:33 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Jullie 2 vinden elkaar ook duidelijk weer aardig, niet?
daar heb je weinig aan want zonder een speciaal aangepaste steam service etc kun je die dus niet spelen ...quote:Op zondag 21 november 2004 23:32 schreef omegaproject het volgende:
Ik moet DVD iso van HL2 hebben .... heeft iemand hem hier gekocht?
Dacht dat ik jou gisteren "spotte" op stratum (zaterdag dus he) maar waar en hoelaat weet ik eerlijk gezegt niet. Was ook niet heel erg overtuigt dat je het was, dat ik maar niets zeiquote:Op zondag 21 november 2004 23:32 schreef _DeBje_ het volgende:
Ook weer naar bed![]()
*Applause*quote:Op maandag 22 november 2004 00:36 schreef Inu het volgende:
Ik ben net van Amsterdam naar Utrecht gereden in een Vito*trots is*
pieten zijn toch getinte buitenlanders ?quote:Op maandag 22 november 2004 00:50 schreef Blueman het volgende:
En toch kan ik hier best om lachen
http://www.nu.nl/news.jsp?n=445451&c=60
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |