Verder dan de kwarfinale is hij nooit gekomen met ManU.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Altijd veel scoren in de eerste groepsronde, daarna gaat de motor ernstig sputteren.

Ranglijst Nederlandse Europa Cup-topscorersquote:Op woensdag 24 november 2004 15:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Verder dan de kwarfinale is hij nooit gekomen met ManU.
Maar zullen we het dan eens hebben over het geweldige optreden van Kluivert de laatste jaren in de CL, of uberhaupt in Europa?

Kijk maar eens in het RvN topic, en zie de verschillen. Vooral in de gemiddeldes.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:45 schreef Radegast het volgende:
Ruud van Nistelrooy heeft er de laatste maanden nog een stuk of wat ingeschoten, maar zoals je ziet het ontloopt elkaar niet eens zoveel.

Dat doe ik en dat kan ik van jullie niet zeggen want jullie aanbidden die freakquote:Op woensdag 24 november 2004 15:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Serieus, Legend Killer.
Probeer eens minimaal 5 iq-punten te gebruiken voor een reply.

quote:Op donderdag 25 november 2004 14:56 schreef FR_08 het volgende:
Kluivert

Bekijk de cijfers van Gerd Müller maar eens. Daar kan onze Ruud nog een puntje aan zuigen.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:50 schreef komrad het volgende:
Gisteren op de TV werd al gesteld dat van the man, qua gemiddelde ver ver uitschiet boven alle andere spitsen die hoog op de all time ranglijst staan

Het zouden zo de woorden van Cruijff kunnen zijn,quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:33 schreef Bonobo11 het volgende:
RvN is een goede spits, Kluivert een goede voetballer (mits in vorm). Ruud is puur een diepe spits, Kluivert kan op 10, 9 en 4 spelen
Aan Kluivert in vorm heb je veel meer dan aan vN in welke supervorm dan ook.

het zou kunnen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:16 schreef methodmich het volgende:
Kluivert op 4, dat lijkt me meer een wervingsactie van een nieuwe TV-zender dan een serieus te nemen voetbaluitspraak hoor.

Als ik dit zo lees zou Kluivert dus niet als spits opgesteld moeten worden, maar als de man achter de spits.quote:Op zondag 28 november 2004 18:29 schreef Showtime het volgende:
Hij speelde briljant vandaag. Elke bal aan zijn voet veranderd in een sublieme pass die zijn medespeler regelmatig in scoringspositie brengt.
Jammer dat die Bellamy zo een ongelofelijke egoist is.

quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:16 schreef methodmich het volgende:
Kluivert op 4, dat lijkt me meer een wervingsactie van een nieuwe TV-zender dan een serieus te nemen voetbaluitspraak hoor.

jah zeker!quote:Op zondag 28 november 2004 18:29 schreef Showtime het volgende:
Hij speelde briljant vandaag. Elke bal aan zijn voet veranderd in een sublieme pass die zijn medespeler regelmatig in scoringspositie brengt.
Jammer dat die Bellamy zo een ongelofelijke egoist is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |