abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23481239
quote:
Op zondag 21 november 2004 23:48 schreef El_Dorko_Grande het volgende:
Hee mensen, maken we ons niet al te druk? Dit soort vechtpartijen heb je elk weekend, deze haalt alleen maar het nieuws omdat 1 van die idioten (per ongeluk?) wat al te raak sloeg.... Als die arme donder enkel het ziekenhuis in geslagen was ipv dood, had niemand zich er druk om gemaakt....
Dus leer eens normaal slaan, als het dan zo nodig moet!
En weet waar je slaat, als het dan zo nodig moet!
Vind het gewoonweg belachelijk dat mannen zo nodig moeten meppen.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_23481661
quote:
Op zondag 21 november 2004 23:57 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Dus leer eens normaal slaan, als het dan zo nodig moet!
En weet waar je slaat, als het dan zo nodig moet!
Vind het gewoonweg belachelijk dat mannen zo nodig moeten meppen.
Niks niet normaal slaan, leer je handen thuis te houden, leer je beheersen, ook met een slok op.
En ook achter de computer.... Probeer het allemaal in proportie te blijven zien.
Gebruik die grijze cellen nu eens ipv je blind door je adrenaline of misplaatste verontwaardiging te laten leiden!

PS. Dit is niet specifiek tegen jou bedoeld, zhe-devilll. Dit geldt voor heel Nederland.
mensen vinden mij raar
pi_23482258
Het waren geen marokaanse jongens, 2 half molukse jongens waarvan er 1 waarschijnlijk al weer is los gelaten en 2 nederlandse jongens.
www.narf.nl
I think, therefor i Mac.
pi_23482310
1 half allochtoonse jongen (??) en 2 nederlandse jongens
www.narf.nl
I think, therefor i Mac.
  maandag 22 november 2004 @ 00:48:51 #55
30919 mitt
Michael Corleone
pi_23482388
Ik ken Starlight toevallig(van naam), ben benieuwd wat de mensen die er vaker komen hier van vinden(die ik ken dan)
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_23482404
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_23482424
Ik kom er wel vaker en eigenlijk is er nooit erg veel gezeik en als er wel iets gebeurd zijn er altijd wel vaak uitsmijters bij. Ik ken de jongens ook die het gedaan hebben en dat zijn niet zulke lieverdjes
www.narf.nl
I think, therefor i Mac.
pi_23482741
quote:
Op maandag 22 november 2004 00:16 schreef El_Dorko_Grande het volgende:

[..]

Niks niet normaal slaan, leer je handen thuis te houden, leer je beheersen, ook met een slok op.
En ook achter de computer.... Probeer het allemaal in proportie te blijven zien.
Gebruik die grijze cellen nu eens ipv je blind door je adrenaline of misplaatste verontwaardiging te laten leiden!

PS. Dit is niet specifiek tegen jou bedoeld, zhe-devilll. Dit geldt voor heel Nederland.
Dat bedoel ik toch ook?Maar je weet er zijn groepjes jongeren die het stoer vinden om anderen in elkaar te meppen en dan denk ik als het zo nodig moet gebeuren, weet dan wel waar je mept...
beter van niet natuurlijk!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_23483002
quote:
Op maandag 22 november 2004 01:08 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Dat bedoel ik toch ook?Maar je weet er zijn groepjes jongeren die het stoer vinden om anderen in elkaar te meppen en dan denk ik als het zo nodig moet gebeuren, weet dan wel waar je mept...
beter van niet natuurlijk!
Ik ben eigenlijk niet zo'n vechtersbaas maar als ik in een ruzie terechtkom ben ik niet bepaald bezig leed bij de ander te voorkomen, eerder bij mezelf. Het is eigenlijk niet netjes, maar het is gewoon een verdomd lekker gevoel om iemand aan wie je een grafhekel hebt (of die er simpelweg naar solliciteert) een klap voor zijn bek te geven. De laatste keer dat dat bij mij gebeurd is was ik vijftien ofzo trouwens hoor.... dat mensen niet aannemen dat ik een hersenloze pillenslikker ben in een clan van gewelddadige randdebielen.

Best wel triest dit soort dingen, maar er gaan elke dag zoveel mensen dood. Mijn punt: dat je je gewoon niet zo buitensporig druk moet maken om dat soort dingen. That's life, zeg maar, en het einde ervan om precies te zijn. Dat maakt het niet minder erg voor die gozer zijn directe omgeving natuurlijk. Hijzelf ondervindt inmiddels gelukkig al geen leed als gevolg van dit voogeval.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23483046
quote:
Op zondag 21 november 2004 21:59 schreef Meki het volgende:

Gevangenissen zijn hier 6 sterren hotels

ik ben van mening dat de straffen keihard omhoog moeten naar 50 jaar cel m.i.b tot zware delicten
Waar gaat dit heen
Gevangenissen zijn geen 6 sterrenhotels. Jij hebt kennelijk nog nooit een gevangenis van binnen gezien!

Hogere straffen ben ik het zeker mee eens. Maar ff roepen "50 jaar max." is wel heel gemakkelijk. Helaas komt er veel meer bij kijken dan jij weet.Enig idee wat een gevangene per dag kost bijvoorbeeld?
  maandag 22 november 2004 @ 01:45:34 #61
108684 Utok
maze is gay
pi_23483372
quote:
Op maandag 22 november 2004 01:24 schreef Sphere het volgende:

[..]

Gevangenissen zijn geen 6 sterrenhotels. Jij hebt kennelijk nog nooit een gevangenis van binnen gezien!

Hogere straffen ben ik het zeker mee eens. Maar ff roepen "50 jaar max." is wel heel gemakkelijk. Helaas komt er veel meer bij kijken dan jij weet.Enig idee wat een gevangene per dag kost bijvoorbeeld?
een gevangene kost veel mede doordat ie luxe leeft. een gevangene in een thaise gevangenis kost misschien 50 ct per dag
  maandag 22 november 2004 @ 01:53:25 #62
100586 Hiph0p2oo4
Waar zijn m'n 7500 posts?
pi_23483483
Okay, Nederland kan weer fijn een weekje gaan huilen, en net doen alsof we allemaal diep aan het rouwen zijn om deze jongen. Terwijl de meesten diep in zichzelf weten dat het nog wel een paar deccenia zo doorgaat, aangezien we zelf te fokking lui zijn om er iets aan te veranderen.

Maarreh.. 'Het is een schande', en 'Waar moet het heen'...
Hier moet ik iets grappigs neerzetten.
Maar dan zouden jullie me nog vergeten, alsof ik hier helemaal niks stond.
Dus eigenlijk is deze signatuur nutteloos.
Had ik maar niks neergezet.
pi_23484828
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

je spreekt alleen maar onzin...lees je vorige bericht nog eens goed door
Nee hij heeft gelijk. Er zijn maar een paar goede rake klappen en/of trappen en een beetje pech nodig om iemand dood te trappen. Er zijn zelfs mensen die overlijden na één klap. Wellicht had de jongen al een zwakke plek in z'n hersenen?

Het is er allemaal niet minder triest om, maar het is zo oud als de mensheid.
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:38 schreef wegwerp2004 het volgende:
My god, wat heb je toch veel lijpo´s.
Als ik ga stappen dan kom ik ook genoeg van die lijpo´s tegen die ruzie lopen te zoeken, meestal zien ze er een beetje dom uit, en ze dragen lonsdale. Als je er tegen in gaat dan rammen ze je helemaal kapot. Die lui hebben ook altijd iets te veel pillen op.. Misschien dat het daar aan ligt.
Ik heb het over de stad Hengelo waar ik dat soort lui tegenkom.
Je moet erg laagbegaafd zijn om zinloos iemand af te matten, want wie te dom is om te praten gebruikt zijn vuisten
grappig... als wij meppen is het meestal op die lonsdale kneusjes.
quote:
'die jongen' was Frank, hij was net als iedereen. en nee hij is niet kapot getrapt, 1 klap was helaas genoeg om zijn schedel te breken. Denk daar maar eens aan bij je volgende vechtpartij! en jullie zullen het toch niet begrijpen tot dat het niet iemand is die ik ken, maar die jullie kennen. Frank R.I.P en je zal nooit vergeten worden door ons allemaal....
Zie hier.... Jammer. Gecondoleerd.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_23485505
Triest verhaal, ware het niet dat er vrijwel elke zaterdagavond bij elke discotheek opstootjes zijn. Helaas loopt dit zeer slecht af, zoals in dit geval, en krijgt het daarom publiciteit. De andere gevechten eindigen vaak met een bloedneus, blauw oog of wat blauwe plekken. Niets waar iemand zich al te druk om zou maken. Dit doet echter niets af aan het probleem an sich.
We leven in een maatschappij dit zich steeds meer richt op het individu. Als er ruzie is dan gaat het om 2 personen, of 2 groepjes. Maar.....er zijn echter meer mensen aanwezig op zo´n avond. Het is naar mijn mening aan hen om dit te voorkomen. Voordat er politie of beveiliging is dan zijn we alweer snel een kwartier verder.
Het gaat vrijwel altijd om een handjevol relschoppers, terwijl er tig omstanders of andere discotheekbezoekers zijn. Als er 2 personen of groepen zijn die ruzie hebben zullen die als één groep tegen die onzin er tussen moeten staan. Ook in dit topic zijn er talloze mensen die het erg vinden, roepen dat het niet langer zo kan. Er zijn er dan ook een paar die inderdaad de ruzie willen stoppen, helaas worden ze alleen vaak niet bijgestaan door de rest. De maatschappij dat ben jij...yeah right. De maatschappij zijn jij en ik! Laat die ruziezoekers, waar het dan ook over mag gaan, maar zien dat we niet doen aan elkaar de hersens inrammen om stoer te doen, of om dat omgevallen biertje. Eendracht maakt nog steeds sterk naar mijn mening.
pi_23485642
quote:
Op maandag 22 november 2004 00:42 schreef Fluxi het volgende:
Het waren geen marokaanse jongens, 2 half molukse jongens waarvan er 1 waarschijnlijk al weer is los gelaten en 2 nederlandse jongens.
Edward, Sjonnie en Wesley
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_23485752
Zijn vast de aardige Maluku-vrinden geweest, die zijn het minst respectvol in dat kippendorp.
Facet!
pi_23485782
Oeps
Facet!
pi_23485825
quote:
Op maandag 22 november 2004 09:52 schreef JanKort het volgende:
Zijn vast de aardige Maluku-vrinden geweest, die zijn het minst respectvol in dat kippendorp.
het zijn nederlandse namen
dus Nederlanders
pi_23485849
quote:

[..]

Dit gaat veel te ver
Eigenlijk is de overheid hier de dader

Mohammed B. mag TV kijken en krant lezen na Moord
Vele zware criminelen komen eerder vrij
Gevangenissen zijn hier 6 sterren hotels
Ik snap het verband niet helemaal met dit nieuwsbericht. .

Je blaat teveel Meki.
pi_23486052
http://www.koekjes.net/cgi-bin/gastenboek/bekijken.pl?winho

laat een bericht achter voor de slachtoffer
pi_23486503
Wanneer komt de stille tocht?
...
  maandag 22 november 2004 @ 10:53:25 #72
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_23486711
Je ziet dat vaker in die leeftijdsgroepen van 16-22. Pas later worden ze volwassen maar ook niet altijd. Valt wel wat aan te doen, met harde hand aanpakken. Tolerantie-grens verlagen naar 0,0.

Eerst flink aanpakken en daarna loslaten, dat ze eerst maar eens goed weten wat wel en niet door de beugel kan. Duidelijkheid in regels. En geen vage shit. Opvoedingskampen zou geen slecht idee zijn voor probleem-jongeren.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_23486948
quote:
Op maandag 22 november 2004 09:56 schreef Meki het volgende:

[..]

het zijn nederlandse namen
dus Nederlanders
Jij begrijpt het....... niet dus die RMS-ers hebben Hollandse namen en ik ken dat volk, is erger dan de gemiddelde Marokkaan op de hoek vd straat
Facet!
pi_23487173
ik was ook een x bij een vecht partij.. waar 5 gasten tegen 1 ging..
maar die jongen ging die gasten uit dagen om te vechten.. gewoon uitschelden.. hij kwam aanlopen ofzo.. en begon in 1e jonge te slaan.. en zeggen dat ie zijn vrienden ging bellen ofzo..
maar laat hij nu net me ze stomme hasses de verkeerde slaan.. die jonge is ook naar ziekenhuis getrapt..

en zulke gevechten zijn gewoon eng om te zien.. hoe iemand in elkaar wordt getrapt.. maar als die jongen die in elkaar werd getrapt nou niet begonnen was met slaan...
Jullie zijn zo kinds
pi_23488687
Waarschijnlijk is het inderdaad een uit de hand gelopen knokpartij.

Elk weekend is er wel een in elke woonplaats.
Misschien niet een eerlijk gevecht geweest, maar ik denk dat het echt niet de bedoeling geweest is, om deze jongen te vermoorden.

(Niets goed te praten overigens...)
  maandag 22 november 2004 @ 13:22:25 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23489779
Hoorde dat het slachtoffer bijna werd aangereden door de taxi waar deze vechtersbaasjes inzaten. Taxichauffeur is gestopt, met alle desastreuze gevolgen van dien.
Vraag me dan ook af of die taxichauffeur iets als 'dood door schuld' ten laste zal worden gelegd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 november 2004 @ 14:47:14 #77
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_23491790
Hoezo? Hij kan ook midden op de weg gelopen hebben... of oversteken zonder uit te kijken...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  maandag 22 november 2004 @ 15:03:31 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23492230
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:47 schreef Jumparound het volgende:
Hoezo? Hij kan ook midden op de weg gelopen hebben... of oversteken zonder uit te kijken...
Voor zover ik het begreep, is de taxi gestopt, de vechtersbazen zijn uitgestapt, hebben het slachtoffer mishandeld en zijn vervolgens weer in dezelfde taxi gestapt.
Vind ik toch een erg laakbare houding van de taxichauffeur in kwestie, ongeacht waar die jongen liep/overstak.
  maandag 22 november 2004 @ 15:05:42 #79
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_23492287
hmm, en waar baseer je dat op?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  maandag 22 november 2004 @ 15:11:07 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23492412
Op hetgeen ik op het radiojournaal hoorde.
En op het feit dat de daders na de matpartij per taxi vertrokken.

Het is een aanname, vandaar dat ik het me hier hardop afvraag .
  maandag 22 november 2004 @ 15:13:03 #81
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_23492472
Nog een coupletje voor Zinloos van Bange Frans en Laas B ? wordt wat lang nu.
pi_23493353
6-sterrenhotels vind ik gevangenissen zeker niet.... het zou mijns inziens niet slechter moeten zijn.

Daaraan wil ik toevoegen dat er makkelijk wordt gesproken over zogenaamde 'lage' straffen, maar in praktijk duurt zo'n straf voor de betrokkende gevoelsmatig wel 10x zo lang, maar dat besef ontstaat pas echt wanneer je het zelf hebt meegemaakt.
Het is niet een omgeving waar je persé wilt vertoeven, om het zacht uit te drukken.

Toch is men, en daaronder schaar ik ook mijzelf, altijd sterk geneigd heel subjectief op dit soort zaken te reageren.
Ik zou de daders misschien ook een levenslange straf op willen leggen, maar dat is gewoon niet reëel.

Als ik de lengte van een gevangenisstraf zou mogen kiezen, dan zou ik uiteindelijk denken aan een periode van 5 tot 7 jaar denk ik.

Maar wanneer het iemand zou zijn die ik goed kende, en die slachtoffer zou zijn geworden van zinloos geweld, dan zou het begrijpelijkerwijs een heel ander verhaal worden. daarover laat ik mij echter niet uit
pi_23493400
quote:
Op maandag 22 november 2004 15:13 schreef err het volgende:
Nog een coupletje voor Zinloos van Bange Frans en Laas B ? wordt wat lang nu.
Ik wou het net zeggen...

Al vind ik de Theo van Gogh moord niet onder de noemer 'zinloos geweld' vallen. Dat was gewoon moord met voorbedachte rade.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_23493475
Zal me niks verbazen als hier ook een stille tocht voor wordt georganiseerd.
  maandag 22 november 2004 @ 16:01:01 #85
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23493580
quote:
Mohammed B. mag TV kijken en krant lezen na Moord
En waarom niet? Daarbij is hij nog niet eens veroordeeld en daarom een verdachte.
  maandag 22 november 2004 @ 16:02:42 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23493612
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:01 schreef Djaser het volgende:

En waarom niet? Daarbij is hij nog niet eens veroordeeld en daarom een verdachte.
En daarbij mag hij alleen maar naar de publieke netten kijken...
  maandag 22 november 2004 @ 16:54:33 #87
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_23494804
Het komt wel steeds dichterbij. Frank Hermsen heeft op dezelfde voetbalclub als ik gezeten. Ik heb hem dus meerdere keren gezien. Te gek voor woorden..
Not that dangerous!
Wat een eer, wat een eer.. Teveel eer voor mij:
Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef Biogarde het volgende:
Ah, vroeg me al af waar onze FOK!-clown was :')
  maandag 22 november 2004 @ 17:02:53 #88
44699 err
pi_23495014
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:54 schreef geenaam het volgende:
Het komt wel steeds dichterbij. Frank Hermsen heeft op dezelfde voetbalclub als ik gezeten. Ik heb hem dus meerdere keren gezien. Te gek voor woorden..
is dit 'm?

Fotoboek van Herms

-edit: niet dus,

http://www.erwinhermsen.tk/
pi_23497475
Het gaat weer helemaal nergens over, afgezien dat er iemand weer dood is.
De manier waarop is natuurlijk niet okay, want een 19- jarige hoort achter de wijven aan te zitten, zich te bezatten en een studie volgens in plaats van in een kist te liggen.
Maar dat heel internet weer bezaait raakt met condoleance vind ik weer typisch Nederlands...
Zodra mensen als massa reageren, verliezen ze hun identiteit en vertonen ze massagedrag.
Iemand post rip op de voetbal-site waar die jongen speelde? Ja dan moet ik dat uiteraard ook doen.

Ja, laten nóg maar weer een stille tocht houden... Ook al zijn we de tel allang kwijt hoevaak die tochten zijn geweest. Laat zien hoe woedend je bent door continu in herhaling te vallen.
Tenzij een prominente Nederlander vermoordt wordt, dan gaan we massaal lawaai maken op de dam en is de maat vol.
En langzaam slibt Nederland weer dicht met totale apathie, de rechtsen daarbij stemmen winnend aangezien het volk meer te manipuleren is dan anders.

Maar goed, tegenwoordig hoor je er niet bij als je;
- r.i.p .
- Nederland is verrot.
- Waar zal het ophouden.
- Gedachten gaan uit naar de familie.

post.

Donder toch een end op, ten eerste breng je met die geveinsde sympathieen naar familie van het slachtoffer hem niet terug uit het dodenrijk en ten tweede dient eenieder die zegt dat het slecht gaat met Nederland rap z'n bek te houden omdat er alleen maar geklaagd wordt...
Ik zie geen hond demonstreren in Den Haag en de politiek dwingen om het beleid aan te scherpen en om meer blauw op straat te krijgen..

Weet je wat helpt?
Massaal reageren in digitale condoleance registers. Want ik weet zeker dat als er geen digitaal condoleance register was maar er eentje klaarlag in het gemeentehuis daar dan zou 30% van die gemeente tekenen.
Maar niemand die de auto pakt en 2 uur rijdt om een signaal af te geven, waarom zou je ook?
Gewoon met je luie reet www.google.nl intypen en dan condoleance + frank hermsen invoeren.
Snel even een berichtje opstellen waarin staat:
Nederland is toe aan verandering, de familie steun ik met mijn hele hebben en houden en Frank zal altijd in mijn gedachten zijn
Hoppa, invoeren... Ah, hij is gepost! Even nalezen of de inhoud dramatisch genoeg is of er nog iets verandert dient te worden.
Nee, hij is prima zo. Mooi...
En nu? Oh ja ik weet het alweer, ik was een potje aan het gamen voordat ik dat bericht las.
Daarna gaat de muis op het icoontje van Battlefield 1942 zodat je weer Duitsers kunt doodschieten en opblazen...
Hahaha vang die granaat maar Duitser! Hier, eet lood!
Daarna ga je even eten, kijk je het nieuws en schud verontwaardigd je hoofd als de moord op Frank Hermsen weer genoemd wordt.
Daarna ga je weer achter de pc zitten om Halflife2 op te starten, want die koevoet waar je mensen mee doodslaat geeft zo'n mooi spletter effect als je iemand doodslaat.

Maar goed, Nederland is verrot. Het land gaat kapot en jij kunt er niks aan doen.
Tenzij er gedemonstreerd zou worden volgende week om Frank’s dood niet te vergeten. Om hem niet een nummer te laten zijn. Te voorkomen dat zijn naam nog even snel in het nummer van Lange Frans en Baas B tevoorschijn komt.
Waarin geeist wordt dat de politiek zich eens verantwoord en met goede beleidsplannen aan zal komen zodat het volk eens kan zeggen als de volgende persoon omkomt door dit soort stompzinnig geweld kan zeggen:
“We hebben alles geprobeerd wat in onze macht lag, maar wij als mensheid zijn verrot en niet het land. We zouden moeten accepteren dat we altijd dit soort dingen houden maar we het kunnen minderen en met preventie veel mensen kunnen redden.
We hebben ons best gedaan, de politiek ook… Nu is het enkel de rotte appel die in de samenleving tot verantwoording gedwongen wordt!”

Maar kut zeg, als die demonstratie begint zou je met je vriendin naar de bioscoop, of je wil juist dat ene level van Half life 2 uitspelen.
Of je moet er veel te vroeg uit en dan kun je de avond niet meer uitgaan omdat je dan te moe bent. Dat zouden je vrienden niet cool vinden als je niet gezellig meezuipt. Waardoor je niet massaal met hun kunt wegvluchten voor problematiek die notabene onder je eigen neus gebeurd…

Nee gewoon doorgaan met het leven, de schuld ligt bij de politiek alleen de daders zijn daders en jij kunt met een zuiver geweten weer een computerspelletje opstarten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Xebrozius op 22-11-2004 18:59:39 ]
pi_23497542
quote:
Op maandag 22 november 2004 18:50 schreef Xebrozius het volgende:
<knip>
Wat ben jij een ongelofelijke -edit- ****** zeg
Wat je zegt slaat echt nergens op

[ Bericht 3% gewijzigd door DePresident op 22-11-2004 18:58:57 ]
pi_23497557
RIP
pi_23497676
quote:
Op maandag 22 november 2004 18:52 schreef DePresident het volgende:

[..]

Wat ben jij een ongelofelijke domme kneus zeg
Onderbouw dat eens dan?
Jij vind dat iedereen die rip zegt op een digitaal condoleance register volledig betrokken is bij het leed wat de familie overkomt?
Ik weet niet wat ik erger vind, dat je mij een domme kneus vind afgaand op het stuk wat ik net schreef of je totale gebrek tot rationalisatie en het ontbreken van een cognitief vermogen.
pi_23497719
quote:
Op maandag 22 november 2004 18:58 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Onderbouw dat eens dan?
Jij vind dat iedereen die rip zegt op een digitaal condoleance register volledig betrokken is bij het leed wat de familie overkomt?
Ik weet niet wat ik erger vind, dat je mij een domme kneus vind afgaand op het stuk wat ik net schreef of je totale gebrek tot rationalisatie en het ontbreken van een cognitief vermogen.
Je geeft gewoon blijk van medeleven met de familie....
Natuurlijk leef je met die mensen mee. Nou, misschien jij dan niet.
pi_23497802
quote:
Op maandag 22 november 2004 19:00 schreef DePresident het volgende:

[..]

Je geeft gewoon blijk van medeleven met de familie....
Natuurlijk leef je met die mensen mee. Nou, misschien jij dan niet.
Jij snapt echt totaal niet wat de punt is van mijn tekst is het wel?
Misschien moet je de context eens gaan begrijpen in plaats van verwijten te gaan maken dat ik niet meeleef.
Lees vooral de 1e zinnen van mijn tekst door waarin ik zeg dat iemand die 19 is niet in een kist hoort en dat sterven op zo'n manier niet okay is.

Maar jij zit zo vastgeroest in je eigen interpetaties van die 'gevoelloze xebrozius' dat je bepaalde dingen blijkbaar verkiest om niet te lezen.
  maandag 22 november 2004 @ 19:04:47 #95
44699 err
pi_23497837
quote:
Op maandag 22 november 2004 18:50 schreef Xebrozius het volgende:
Ho ho..er zijn ook blusolifanten en mensen die polsbandjes dragen :')
Kom je anders hier nog even vermaken
  maandag 22 november 2004 @ 19:05:25 #96
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23497854
quote:
Op maandag 22 november 2004 18:52 schreef DePresident het volgende:

[..]

Wat ben jij een ongelofelijke -edit- ****** zeg
Problemen met Xebro vecht je maar uit via ONZ, MSN, Mail of whatever maar NIET hier. En zéker niet door snel je woorden weer weg te editten.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_23497903
quote:
Op maandag 22 november 2004 19:05 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Problemen met Xebro vecht je maar uit via ONZ, MSN, Mail of whatever maar NIET hier. En zéker niet door snel je woorden weer weg te editten.
Ik bedacht me naderhand dat die woorden misschien toch niet zo constructief waren
daarom edite ik ze......
Ik vond het gewoon weer onzin wat er geschreven werd
pi_23497984
quote:
Op maandag 22 november 2004 19:07 schreef DePresident het volgende:

[..]

Ik bedacht me naderhand dat die woorden misschien toch niet zo constructief waren
daarom edite ik ze......
Hoe vaak heb jij al in een condoleance register gepost?
En vertel gelijk even hoevaak je in een stille tocht hebt gelopen?
En wedervragen en drogredeneringen zijn in mijn belevingswereld geen duidelijk antwoord.
Probeer eens te onderbouwen ook al vind je dat moeilijk.
  maandag 22 november 2004 @ 19:10:41 #99
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23497989
quote:
Op maandag 22 november 2004 19:07 schreef DePresident het volgende:

[..]

daarom edite ik ze......
FB topic
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_23498317
quote:
Op maandag 22 november 2004 09:31 schreef xFriendx het volgende:
Triest verhaal, ware het niet dat er vrijwel elke zaterdagavond bij elke discotheek opstootjes zijn. Helaas loopt dit zeer slecht af, zoals in dit geval, en krijgt het daarom publiciteit. De andere gevechten eindigen vaak met een bloedneus, blauw oog of wat blauwe plekken. Niets waar iemand zich al te druk om zou maken. Dit doet echter niets af aan het probleem an sich.
We leven in een maatschappij dit zich steeds meer richt op het individu. Als er ruzie is dan gaat het om 2 personen, of 2 groepjes. Maar.....er zijn echter meer mensen aanwezig op zo´n avond. Het is naar mijn mening aan hen om dit te voorkomen. Voordat er politie of beveiliging is dan zijn we alweer snel een kwartier verder.
Het gaat vrijwel altijd om een handjevol relschoppers, terwijl er tig omstanders of andere discotheekbezoekers zijn. Als er 2 personen of groepen zijn die ruzie hebben zullen die als één groep tegen die onzin er tussen moeten staan. Ook in dit topic zijn er talloze mensen die het erg vinden, roepen dat het niet langer zo kan. Er zijn er dan ook een paar die inderdaad de ruzie willen stoppen, helaas worden ze alleen vaak niet bijgestaan door de rest. De maatschappij dat ben jij...yeah right. De maatschappij zijn jij en ik! Laat die ruziezoekers, waar het dan ook over mag gaan, maar zien dat we niet doen aan elkaar de hersens inrammen om stoer te doen, of om dat omgevallen biertje. Eendracht maakt nog steeds sterk naar mijn mening.
Mijn eerdere reactie, die ik een beetje wil laten aansluiten op Xebrozius zijn verhaal. Natuurlijk is het erg. Ook in geen enkele manier goed te keuren, ook al was het niet de bedoeling geweest het zo te laten eindigen. En een stille tocht om je medeleven te betuigen is ook ok. Als dit de naaste familie steunt, vooral doen. Maar diezelfde stille tocht en massaal digitaal ingevulde condoleanceregisters gaan niet voorkomen dat dit ooit weer gebeurt. Een stille tocht is okay, maar ik zie liever geen reden meer om er ooit nog 1 te hoeven organiseren. Daarom had ik in mijn eerdere post ook aangegeven dat men veel meer SAMEN uit zijn schulp moet kruipen, en die enkele oproerkraaiers en gekken laat zien dat we zulk gedrag niet accepteren. En dat gewoon ter plekke. Als er 2 groepjes ruzie hebben (totaal 10 man bijv) zouden 30 anderen er tussen moeten staan en zeggen dat ze moeten kappen. Je verzetten tegen de massa is toch een stuk lastiger als relschopper.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')