Dus leer eens normaal slaan, als het dan zo nodig moet!quote:Op zondag 21 november 2004 23:48 schreef El_Dorko_Grande het volgende:
Hee mensen, maken we ons niet al te druk? Dit soort vechtpartijen heb je elk weekend, deze haalt alleen maar het nieuws omdat 1 van die idioten (per ongeluk?) wat al te raak sloeg.... Als die arme donder enkel het ziekenhuis in geslagen was ipv dood, had niemand zich er druk om gemaakt....
Niks niet normaal slaan, leer je handen thuis te houden, leer je beheersen, ook met een slok op.quote:Op zondag 21 november 2004 23:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dus leer eens normaal slaan, als het dan zo nodig moet!
En weet waar je slaat, als het dan zo nodig moet!![]()
Vind het gewoonweg belachelijk dat mannen zo nodig moeten meppen.
Dat bedoel ik toch ook?Maar je weet er zijn groepjes jongeren die het stoer vinden om anderen in elkaar te meppen en dan denk ik als het zo nodig moet gebeuren, weet dan wel waar je mept...quote:Op maandag 22 november 2004 00:16 schreef El_Dorko_Grande het volgende:
[..]
Niks niet normaal slaan, leer je handen thuis te houden, leer je beheersen, ook met een slok op.
En ook achter de computer.... Probeer het allemaal in proportie te blijven zien.
Gebruik die grijze cellen nu eens ipv je blind door je adrenaline of misplaatste verontwaardiging te laten leiden!![]()
PS. Dit is niet specifiek tegen jou bedoeld, zhe-devilll. Dit geldt voor heel Nederland.
Ik ben eigenlijk niet zo'n vechtersbaas maar als ik in een ruzie terechtkom ben ik niet bepaald bezig leed bij de ander te voorkomen, eerder bij mezelf. Het is eigenlijk niet netjes, maar het is gewoon een verdomd lekker gevoel om iemand aan wie je een grafhekel hebt (of die er simpelweg naar solliciteert) een klap voor zijn bek te geven. De laatste keer dat dat bij mij gebeurd is was ik vijftien ofzo trouwens hoor.... dat mensen niet aannemen dat ik een hersenloze pillenslikker ben in een clan van gewelddadige randdebielen.quote:Op maandag 22 november 2004 01:08 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch ook?Maar je weet er zijn groepjes jongeren die het stoer vinden om anderen in elkaar te meppen en dan denk ik als het zo nodig moet gebeuren, weet dan wel waar je mept...
beter van niet natuurlijk!
Gevangenissen zijn geen 6 sterrenhotels. Jij hebt kennelijk nog nooit een gevangenis van binnen gezien!quote:Op zondag 21 november 2004 21:59 schreef Meki het volgende:
Gevangenissen zijn hier 6 sterren hotels
ik ben van mening dat de straffen keihard omhoog moeten naar 50 jaar cel m.i.b tot zware delicten
Waar gaat dit heen
![]()
een gevangene kost veel mede doordat ie luxe leeft. een gevangene in een thaise gevangenis kost misschien 50 ct per dagquote:Op maandag 22 november 2004 01:24 schreef Sphere het volgende:
[..]
Gevangenissen zijn geen 6 sterrenhotels. Jij hebt kennelijk nog nooit een gevangenis van binnen gezien!
Hogere straffen ben ik het zeker mee eens. Maar ff roepen "50 jaar max." is wel heel gemakkelijk. Helaas komt er veel meer bij kijken dan jij weet.Enig idee wat een gevangene per dag kost bijvoorbeeld?![]()
Nee hij heeft gelijk. Er zijn maar een paar goede rake klappen en/of trappen en een beetje pech nodig om iemand dood te trappen. Er zijn zelfs mensen die overlijden na één klap. Wellicht had de jongen al een zwakke plek in z'n hersenen?quote:Op zondag 21 november 2004 22:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
je spreekt alleen maar onzin...lees je vorige bericht nog eens goed door
grappig... als wij meppen is het meestal op die lonsdale kneusjes.quote:Op zondag 21 november 2004 22:38 schreef wegwerp2004 het volgende:
My god, wat heb je toch veel lijpo´s.
Als ik ga stappen dan kom ik ook genoeg van die lijpo´s tegen die ruzie lopen te zoeken, meestal zien ze er een beetje dom uit, en ze dragen lonsdale. Als je er tegen in gaat dan rammen ze je helemaal kapot. Die lui hebben ook altijd iets te veel pillen op.. Misschien dat het daar aan ligt.
Ik heb het over de stad Hengelo waar ik dat soort lui tegenkom.
Je moet erg laagbegaafd zijn om zinloos iemand af te matten, want wie te dom is om te praten gebruikt zijn vuisten
Zie hier.... Jammer. Gecondoleerd.quote:'die jongen' was Frank, hij was net als iedereen. en nee hij is niet kapot getrapt, 1 klap was helaas genoeg om zijn schedel te breken. Denk daar maar eens aan bij je volgende vechtpartij! en jullie zullen het toch niet begrijpen tot dat het niet iemand is die ik ken, maar die jullie kennen. Frank R.I.P en je zal nooit vergeten worden door ons allemaal....
Edward, Sjonnie en Wesleyquote:Op maandag 22 november 2004 00:42 schreef Fluxi het volgende:
Het waren geen marokaanse jongens, 2 half molukse jongens waarvan er 1 waarschijnlijk al weer is los gelaten en 2 nederlandse jongens.
het zijn nederlandse namenquote:Op maandag 22 november 2004 09:52 schreef JanKort het volgende:
Zijn vast de aardige Maluku-vrinden geweest, die zijn het minst respectvol in dat kippendorp.
Ik snap het verband niet helemaal met dit nieuwsbericht.quote:Op zondag 21 november 2004 21:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Dit gaat veel te ver
Eigenlijk is de overheid hier de dader
Mohammed B. mag TV kijken en krant lezen na Moord![]()
Vele zware criminelen komen eerder vrij
Gevangenissen zijn hier 6 sterren hotels
Jij begrijpt het....... niet dusquote:Op maandag 22 november 2004 09:56 schreef Meki het volgende:
[..]
het zijn nederlandse namen
dus Nederlanders![]()
Voor zover ik het begreep, is de taxi gestopt, de vechtersbazen zijn uitgestapt, hebben het slachtoffer mishandeld en zijn vervolgens weer in dezelfde taxi gestapt.quote:Op maandag 22 november 2004 14:47 schreef Jumparound het volgende:
Hoezo? Hij kan ook midden op de weg gelopen hebben... of oversteken zonder uit te kijken...
Ik wou het net zeggen...quote:Op maandag 22 november 2004 15:13 schreef err het volgende:
Nog een coupletje voor Zinloos van Bange Frans en Laas B ? wordt wat lang nu.
En waarom niet? Daarbij is hij nog niet eens veroordeeld en daarom een verdachte.quote:Op zondag 21 november 2004 21:59 schreef Meki het volgende:
Mohammed B. mag TV kijken en krant lezen na Moord![]()
En daarbij mag hij alleen maar naar de publieke netten kijken...quote:Op maandag 22 november 2004 16:01 schreef Djaser het volgende:
En waarom niet? Daarbij is hij nog niet eens veroordeeld en daarom een verdachte.
is dit 'm?quote:Op maandag 22 november 2004 16:54 schreef geenaam het volgende:
Het komt wel steeds dichterbij. Frank Hermsen heeft op dezelfde voetbalclub als ik gezeten. Ik heb hem dus meerdere keren gezien. Te gek voor woorden..![]()
Wat ben jij een ongelofelijke -edit- ****** zegquote:Op maandag 22 november 2004 18:50 schreef Xebrozius het volgende:
<knip>
Onderbouw dat eens dan?quote:Op maandag 22 november 2004 18:52 schreef DePresident het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelofelijke domme kneus zeg![]()
Wat je zegt slaat echt nergens op
Je geeft gewoon blijk van medeleven met de familie....quote:Op maandag 22 november 2004 18:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens dan?
Jij vind dat iedereen die rip zegt op een digitaal condoleance register volledig betrokken is bij het leed wat de familie overkomt?
Ik weet niet wat ik erger vind, dat je mij een domme kneus vind afgaand op het stuk wat ik net schreef of je totale gebrek tot rationalisatie en het ontbreken van een cognitief vermogen.
Jij snapt echt totaal niet wat de punt is van mijn tekst is het wel?quote:Op maandag 22 november 2004 19:00 schreef DePresident het volgende:
[..]
Je geeft gewoon blijk van medeleven met de familie....
Natuurlijk leef je met die mensen mee. Nou, misschien jij dan niet.
Ho ho..er zijn ook blusolifanten en mensen die polsbandjes dragen :')quote:Op maandag 22 november 2004 18:50 schreef Xebrozius het volgende:![]()
Problemen met Xebro vecht je maar uit via ONZ, MSN, Mail of whatever maar NIET hier. En zéker niet door snel je woorden weer weg te editten.quote:Op maandag 22 november 2004 18:52 schreef DePresident het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelofelijke -edit- ****** zeg![]()
Wat je zegt slaat echt nergens op
Ik bedacht me naderhand dat die woorden misschien toch niet zo constructief warenquote:Op maandag 22 november 2004 19:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Problemen met Xebro vecht je maar uit via ONZ, MSN, Mail of whatever maar NIET hier. En zéker niet door snel je woorden weer weg te editten.
Hoe vaak heb jij al in een condoleance register gepost?quote:Op maandag 22 november 2004 19:07 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik bedacht me naderhand dat die woorden misschien toch niet zo constructief waren
daarom edite ik ze......
Ik vond het gewoon weer onzin wat er geschreven werd
FB topicquote:Op maandag 22 november 2004 19:07 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik bedacht me naderhand dat die woorden misschien toch niet zo constructief waren
daarom edite ik ze......
Ik vond het gewoon weer onzin wat er geschreven werd
Mijn eerdere reactie, die ik een beetje wil laten aansluiten op Xebrozius zijn verhaal. Natuurlijk is het erg. Ook in geen enkele manier goed te keuren, ook al was het niet de bedoeling geweest het zo te laten eindigen. En een stille tocht om je medeleven te betuigen is ook ok. Als dit de naaste familie steunt, vooral doen. Maar diezelfde stille tocht en massaal digitaal ingevulde condoleanceregisters gaan niet voorkomen dat dit ooit weer gebeurt. Een stille tocht is okay, maar ik zie liever geen reden meer om er ooit nog 1 te hoeven organiseren. Daarom had ik in mijn eerdere post ook aangegeven dat men veel meer SAMEN uit zijn schulp moet kruipen, en die enkele oproerkraaiers en gekken laat zien dat we zulk gedrag niet accepteren. En dat gewoon ter plekke. Als er 2 groepjes ruzie hebben (totaal 10 man bijv) zouden 30 anderen er tussen moeten staan en zeggen dat ze moeten kappen. Je verzetten tegen de massa is toch een stuk lastiger als relschopper.quote:Op maandag 22 november 2004 09:31 schreef xFriendx het volgende:
Triest verhaal, ware het niet dat er vrijwel elke zaterdagavond bij elke discotheek opstootjes zijn. Helaas loopt dit zeer slecht af, zoals in dit geval, en krijgt het daarom publiciteit. De andere gevechten eindigen vaak met een bloedneus, blauw oog of wat blauwe plekken. Niets waar iemand zich al te druk om zou maken. Dit doet echter niets af aan het probleem an sich.
We leven in een maatschappij dit zich steeds meer richt op het individu. Als er ruzie is dan gaat het om 2 personen, of 2 groepjes. Maar.....er zijn echter meer mensen aanwezig op zo´n avond. Het is naar mijn mening aan hen om dit te voorkomen. Voordat er politie of beveiliging is dan zijn we alweer snel een kwartier verder.
Het gaat vrijwel altijd om een handjevol relschoppers, terwijl er tig omstanders of andere discotheekbezoekers zijn. Als er 2 personen of groepen zijn die ruzie hebben zullen die als één groep tegen die onzin er tussen moeten staan. Ook in dit topic zijn er talloze mensen die het erg vinden, roepen dat het niet langer zo kan. Er zijn er dan ook een paar die inderdaad de ruzie willen stoppen, helaas worden ze alleen vaak niet bijgestaan door de rest. De maatschappij dat ben jij...yeah right. De maatschappij zijn jij en ik! Laat die ruziezoekers, waar het dan ook over mag gaan, maar zien dat we niet doen aan elkaar de hersens inrammen om stoer te doen, of om dat omgevallen biertje. Eendracht maakt nog steeds sterk naar mijn mening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |