abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23476782
Hallo,

Ik ben er achter gekomen dat ik dvd'tjes op sites als dvdzone2.com en play.com veel goedkoper kan kopen dan hier in nederland. Alleen het probleem is dat je hier alleen maar met een creditcard kan betalen, en die heb ik dus niet...

Nou zag ik op de website van mijn bank (rabo) dat ik daar voor 3 euro per kwartaal een rabocard kan aanschaffen. Op zich prima, alleen zie ik op bijvoorbeeld play.com dit staan:
quote:
We accept the following cards:

Delta, Switch, VISA, Mastercard, Solo, Electron
Weet iemand of ik hier dan ook met een Rabocard kan betalen? Of moet dat echt met een van die bovengenoemde kaarten?

Anyone?
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_23476870
rabo is toch visa?

waarom probeer je het niet even? lukt het niet zie je het snel genoeg lijkt mij?
'The world is mine'
  zondag 21 november 2004 @ 21:21:23 #3
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_23476914
Rabo = mastercard. Geen probleem, heb ook diverse online dingen gekocht toen ik die Rabo-creditcard had.
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
pi_23476990
quote:
Op zondag 21 november 2004 21:21 schreef Sjorz het volgende:
Rabo = mastercard. Geen probleem, heb ook diverse online dingen gekocht toen ik die Rabo-creditcard had.
Mijn dank is groot! Dan weet ik genoeg!
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_23477443
Asked & Answered, en aangezien er al genoeg topics met dezelfde vraag rondzwerven, kan een slotje hier geen kwaad.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')