quote:Op zondag 21 november 2004 21:12 schreef MrX1982 het volgende:
Dat vroeg ik me ook af ja waar Mo was. Hij was zeker te zwak om te komen of zit in een Al-Qaeda trainingskamp
mensen die er zelf uitstappen vind ik sws losers.quote:Op zondag 21 november 2004 21:14 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]kweetookniet, ik vond Mo wel lachuh
ik snap ook niet wat die anderen daar nog wel doen?quote:Op zondag 21 november 2004 21:18 schreef DrMarten het volgende:
Wellicht dat Mo er niet bij is omdat hij ziek uit de expeditie is gestapt. Zou me niks verbazen als die ergens zit bij te komen.
En een slechte verliezer.quote:Op zondag 21 november 2004 21:18 schreef DrMarten het volgende:
Wellicht dat Mo er niet bij is omdat hij ziek uit de expeditie is gestapt. Zou me niks verbazen als die ergens zit bij te komen.
Ik wil jou wel eens zien als je flauwvalt iedere keer dat je opstaat.quote:Op zondag 21 november 2004 21:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
mensen die er zelf uitstappen vind ik sws losers.
Mo hoort daar dus ook bij maar dat is mijn mening
nah, dat lijkt me geen pretje daarquote:Op zondag 21 november 2004 21:20 schreef MrX1982 het volgende:
Marjolein is na de reclame chagerijnig zou ze ongesteld zijn
Die bepalen de uiteindelijke winnaar.quote:Op zondag 21 november 2004 21:20 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap ook niet wat die anderen daar nog wel doen?
erg veel nut hebben ze niet
Maar Peter, Kelly en Ernestien zijn er toch ook vrijwillig uitgestapt.quote:Op zondag 21 november 2004 21:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach dat flauwvallen kwam mooi uit had hij een excuus om eruit te stappen. maar ik vind het een loser. Net als de anderen die er vrijwillig zijn uitgestapt. Als je het niet aan kan doe je toch niet meequote:Op zondag 21 november 2004 21:21 schreef DrMarten het volgende:
Ik wil jou wel eens zien als je flauwvalt iedere keer dat je opstaat.
Opgeven is iddquote:Op zondag 21 november 2004 21:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |