Ik wil Stephanie wel zien jankenquote:Op zondag 21 november 2004 19:12 schreef Cee het volgende:
Wat een drama, die hele competitie. De uitslag-uitzending vind ik 't leukst want dan jankt iedereen zo lekker overdreven om niks.![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 19:19 schreef Marble het volgende:
[afbeelding]
Wat een talent. Wat een allure. Wat een kwaliteit.
klopt.. alleen Esri kan wél zingen, in tegenstelling tot Mariekequote:Op zondag 21 november 2004 20:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BTW: Ze blijft me doen denken aan Marieke van Ginneken...
En ze heb geen arrogante bekende zusje hahahaquote:Op zondag 21 november 2004 20:57 schreef Timmai het volgende:
[..]
klopt.. alleen Esri kan wél zingen, in tegenstelling tot Marieke
quote:Op zondag 21 november 2004 19:55 schreef Marseille het volgende:
I LOVE EVAecht een stoere leuke meid!
Die is wel heel erg nep blond, en ziet er stukken beter uit met een andere haarkleur. Rood bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 november 2004 08:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nora???
Ik heb VEEL liever een blonde Nora dan Lianne!quote:Op maandag 22 november 2004 09:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die is wel heel erg nep blond, en ziet er stukken beter uit met een andere haarkleur. Rood bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 21 november 2004 19:19 schreef Marble het volgende:
[afbeelding]
Wat een talent. Wat een allure. Wat een kwaliteit.
Nora is inderdaad geblondeerd en ook geen blond type (is ze uit het middenoosten of zo?). Dus blijft alleen Lianne als blondje over.quote:Op maandag 22 november 2004 08:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nora???
De track "Do You Know" van Silverblue komt uit 2001, en ik heb de videoclip van dat nummer (svcdquote:Op maandag 22 november 2004 15:19 schreef CJ het volgende:
Voor de liefhebbers hier wat samples van Eva en Stephanie van tot nu toe uitgebrachte singles:
Stephanie
Silverblue - Step Back
Silverblue gebruikt volgens mij elke keer studiozangeressen, maar het zou kunnen dat Stephanie ze allemaal heeft ingezongen. Daar ben ik niet zeker van, maar ze lijken vrij veel op elkaar de stemgeluiden. Step Back komt uit 2001/2002 en aangezien ze mee deed op een Silverblue track van 'twee jaar geleden', moet het wel "Step Back" zijn, wat tevens een van m'n favo dancetracks allertijden is.
Ja, ook wel leuk om te weten: De moeder van Eva Simons is dus Ingrid Simons, en die Ingrid Simons heeft ook de hits "Luv U More" en "Rainbow In The Sky" van DJ Paul Elstak ingezongen!quote:Op maandag 22 november 2004 15:19 schreef CJ het volgende:
Voor de liefhebbers hier wat samples van Eva en Stephanie van tot nu toe uitgebrachte singles:
Eva
Cooper - Believe In Love
Cooper - I Want You Back
Cooper stond op de Mega Music Dance Experience van 2001 (?) en scoorde een klein hitje in de Mega Top 100. In het buitenland deden beide singles het vrij goed in de clubcharts. Dit project werd geproduceerd door de Klubbheads en Eva was toen nog zeer jong toen ze dit inzong. D'r moeder, Ingrid Simons, heeft natuurlijk de vocalen gedaan van T-Spoon's "No Time 2 Waste", maar heeft ook vaker samengewerkt met de Klubbheads zoals het project "Slammer" met de cover "Do U Wanna Funk?".
Thanx for the info.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:42 schreef Realforze het volgende:
[..]
De track "Do You Know" van Silverblue komt uit 2001, en ik heb de videoclip van dat nummer (svcd) en daar speelt Stephanie dus in. En haar stem lijkt daar wel op, dus volgens mij heeft ze "Do You Know" iig gezongen. Of ze "Step Back" ook gezongen heeft, betwijfel ik, die stem in dat nummer klinkt toch net iets anders (iets krachtiger) vind ik.
Paar screenshots uit Silverblue - Do you know:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi meisje wel.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:42 schreef Realforze het volgende:
[..]
De track "Do You Know" van Silverblue komt uit 2001, en ik heb de videoclip van dat nummer (svcd) en daar speelt Stephanie dus in. En haar stem lijkt daar wel op, dus volgens mij heeft ze "Do You Know" iig gezongen. Of ze "Step Back" ook gezongen heeft, betwijfel ik, die stem in dat nummer klinkt toch net iets anders (iets krachtiger) vind ik.
Paar screenshots uit Silverblue - Do you know:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 november 2004 08:43 schreef Christine het volgende:
Ik hoop dat Stefanie Duck weg gaat de volgende keer
16?????quote:Op maandag 22 november 2004 18:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wisten jullie dat Ehsan pas 16 is?
Ik niet.
Het was écht heel erg.quote:Op zondag 21 november 2004 20:29 schreef Airelle het volgende:
BVO je had gelijk... had het nog nooit gezien..
was het zo erg dan vorige week.. met die jongens?
Ga het zaterdag maar eens kijke dan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Het was écht heel erg..
Wat llul je nou??? Het was helemaal niet erg, ze zijn veel beter dan de meiden...quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Het was écht heel erg..
Ze zongen verschrikkelijk beroerd en de jankpartij van de jongens na afloop was helemaal een afgang.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat llul je nou??? Het was helemaal niet erg, ze zijn veel beter dan de meiden...
En het was echt wel goed
ik heb sowieso al een hekel aan overdreven emo-tv.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vond de jankpartijen van de meisjes deze week ook wel een afgang
Mariette is gewoon een doos.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:40 schreef BVO het volgende:
Die Mariėtte vond ik nog wel aandoenlijk, die jongens die met z'n allen gingen staan janken erg lachwekkend.
.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mariette is gewoon een doos.
Als ze gaan janken is het leukquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vond de jankpartijen van de meisjes deze week ook wel een afgang
En de arrogantste.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:23 schreef Timmai het volgende:
[..]
Mariėtte was gewoon de mooiste
![]()
Heb je d'r aangesproken?quote:Op woensdag 24 november 2004 16:59 schreef Timmai het volgende:
Joepie ik zat vandaag tegenover Rianne (wie.. ja die ja) in de trein.. en het is inderdaad nog maar een meisje.. Hoe ze praat/doet etc..
Nee.. ze zat met een vriendin, maar ze gedroeg zich echt kinderachtigquote:Op woensdag 24 november 2004 17:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb je d'r aangesproken?
Mariette is zeker niet arrogant, ze is zeker 1 van de liefste.... he GJ???quote:Op woensdag 24 november 2004 11:23 schreef Christine het volgende:
[..]
En de arrogantste.
Ik zie haar wel over mensen heen lopen.
Waarom?quote:Op woensdag 24 november 2004 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie ik arrogant vind is Stephanie
Inderdaad..quote:Op donderdag 25 november 2004 02:37 schreef CJ het volgende:
Stephanie vind ik juist kewl. Ik vind haar een beetje de 'diva' van het stelletje, maar misschien dat sommige mensen dat verwarren met arrogantie? En toch lief dat ze de rotzooi van anderen opruimt?De band heeft wel een volwassen typje nodig en Stephanie zou goed geschikt zijn voor die rol.
daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, k vond nora niet goed vorige week.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:39 schreef BVO het volgende:
HJ was gisteren bij Jensen! niet zo positief..
Hij snapte het niet dat de jury afgelopen zaterdag lyrisch was over Nora terwijl ze geen één noot raakte.
Die is Eshan is bestquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:01 schreef Christine het volgende:
Ik hoop dat zaterdag Ehsan eruit gaat () en bij de meiden Stephanie Duck of Esri.
Cool hoor.quote:Op donderdag 25 november 2004 02:37 schreef CJ het volgende:
Stephanie vind ik juist kewl. Ik vind haar een beetje de 'diva' van het stelletje, maar misschien dat sommige mensen dat verwarren met arrogantie? En toch lief dat ze de rotzooi van anderen opruimt?De band heeft wel een volwassen typje nodig en Stephanie zou goed geschikt zijn voor die rol.
Om haar nu Alice te noemen,is wel haar hatend.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lianne is voor PTR wat Alice voor Idols II was
Dom, niets zeggend en VALS
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:52 schreef Airelle het volgende:
Same for me..
Allebei te kinderachtig, blond, dom, aandachtsgeil, valszingend.
Sharon is een soort van kruising tussen Sjors en Jim, maar dan nog veeeeeeeeeeeeeel erger.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:50 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja, erger dan Sharon kan het niet worden he
ja die heb ik pas weer gezien..quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:37 schreef BVO het volgende:
Nee, ik niet.
Ik heb al eeen hekel aan Lianne sinds Idols.
Wat ging ze daar vreselijk op d'r bek zeg, tijdens de Workshopronde..
Lianne leuk?quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:39 schreef Christine het volgende:
Ik vind Lianne inmiddels juist wel leuk geworden
Elke meidengroep moet toch zo'n sexy meisje hebben met een lekker lichaam? Dat is in dit geval duidelijk Lianne. Sinds idols is ze echt vooruit gegaan. Ik vond haar eerst ook stom, maar sinds de liveshows vind ik haar wel leuk. Ik hoop dat ze het haalt!
Maken ze vanavond ook meteen de naam van de nieuwe boyband bekend eigenlijk? En wat gaat er gebeuren zodra de twee bands bekend zijn? Daarna zijn er nog drie liveshows namelijk, waarvan één finale. Wat zouden ze dan gaan doen? Enkel optreden? Dat zou wat saai zijn...
Jij was toch zo'n fan van Alicequote:Op zaterdag 27 november 2004 02:21 schreef Timmai het volgende:
Ik vind sowieso dat Sharon en Lianne mogen opzouten.. mislukte idols-mensjes die we succes kunnnen hebbben in dit programma.. diep diep triest
Absoluut. Ze zingt wat vlak, maar is wel echt zo'n typetje voor in een meidenband. Ik vind haar een beetje op Heidi van de sugababes lijken.quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:40 schreef Orginial het volgende:
Lianne leuk?![]()
![]()
Alicequote:Op zaterdag 27 november 2004 10:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij was toch zo'n fan van Alice
Zij was ook een -nogal- mislukt Idols 1-meisje, die toch de laatste 10 van idols 2 haalde. Diep, diep triest.
Alice.quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:52 schreef Timmai het volgende:
[..]
Alice![]()
volgens mij bedoel je iemand anders![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Absoluut. Ze zingt wat vlak, maar is wel echt zo'n typetje voor in een meidenband. Ik vind haar een beetje op Heidi van de sugababes lijken.
Maud!!!quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:52 schreef Timmai het volgende:
[..]
Alice![]()
Ik vind ook eigenlijk dat ze die moeten afwijzen... maja...quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:21 schreef Timmai het volgende:
Ik vind sowieso dat Sharon en Lianne mogen opzouten.. mislukte idols-mensjes die we succes kunnnen hebbben in dit programma.. diep diep triest
Dat was Sterrenjacht gisteren. Dat is een soort Musical Idols. Is leuk om te zien, de jury heeft tenminste verstand van zaken en je ziet vaak mensen die echt kunnen zingen. En gisteren stond daar plotsklaps David op 't podium te zingen. Hij was niet door naar de volgende ronde. Ze vonden dat ie toch meer voor de popmuziek was.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
ik zag laatst op de publieke omroep (ned1 geloof ik) ook een soort van idols maar dan voor in het theather... kwam david (idols1) opdraven... :').
Ik had het vorige week al gezien... nouja maakt ook niet uit.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was Sterrenjacht gisteren. Dat is een soort Musical Idols. Is leuk om te zien, de jury heeft tenminste verstand van zaken en je ziet vaak mensen die echt kunnen zingen. En gisteren stond daar plotsklaps David op 't podium te zingen. Hij was niet door naar de volgende ronde.![]()
Ik denk bij Lianne eerder: 'elke meidengroep moet een Emma Bunton hebben'. Het onschuldige, lief lachende, blonde meisje.quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:39 schreef Christine het volgende:
Ik vind Lianne inmiddels juist wel leuk geworden
Elke meidengroep moet toch zo'n sexy meisje hebben met een lekker lichaam? Dat is in dit geval duidelijk Lianne.
Winston Gerstano-ofzoiets?quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik had het vorige week al gezien... nouja maakt ook niet uit.
Issie eruit?
Die vriend van Renate verbaan presenteert het.
Ik zag het ook. Die gast weet van geen ophouden. Succesvol wordt hij echter nooit.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was Sterrenjacht gisteren. Dat is een soort Musical Idols. Is leuk om te zien, de jury heeft tenminste verstand van zaken en je ziet vaak mensen die echt kunnen zingen. En gisteren stond daar plotsklaps David op 't podium te zingen. Hij was niet door naar de volgende ronde. Ze vonden dat ie toch meer voor de popmuziek was.![]()
Hij is een beetje Kak. Ik vind hem wel lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:55 schreef Cee het volgende:
Ik bedoel, als je van Jamai verliest en Jamai zit nu in een musical. Tja, dan weet je genoeg, toch? Ze vertelden 'm dat ie acteerlessen nodig had. Deed me denken aan die keren dat Jerney 'm vertelde dat ie van die dooie ogen had.
Winston Gerschtanovitz. Gok ik zo maar. Die ene met die foute truien met die bloezen eronder!
Oke.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hij is een beetje Kak. Ik vind hem wel lekker.
was dat niet charmed angel?quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:52 schreef Timmai het volgende:
[..]
Alice![]()
Sorry, jouw neem ik niet serieus als Jim-fan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:09 schreef marky het volgende:
Steven was het beste vanavond het is de enige die gewoon kan zingen en meer stijlen aankan. Eshan, Mark, Nils en Jose zijn veel beperkter in hun mogelijkheden. Anno kan gewoon niet zingen en moet er daarom ook gewoon uit.
Tuurlijk zou ik ook vast niet doen doe ik bij jou ook nietquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
Sorry, jouw neem ik niet serieus als Jim-fan.![]()
Haha heb niks tegen jouw.Ik vind Jim gewoon niks.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:15 schreef marky het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ik ook vast niet doen doe ik bij jou ook niet
Precies, en dan hebben ze nog zo heel genant zo'n boyband petje bij hem opgezet om hem op te leukenquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:56 schreef CJ het volgende:
Ooef, die kalende gast moet er echt per direct uit. Zo eentje past echt niet in een jongensband.
Mag toch niet hopen dat het gebeurd dan wordt het voor de mensen in de studio straks wel erg lastig om er nog een beetje iets van te maken.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:18 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Precies, en dan hebben ze nog zo heel genant zo'n boyband petje bij hem opgezet om hem op te leuken![]()
Ja boeien,ze floppen tog.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:21 schreef Heleen17 het volgende:
Als ik al op andere sites lees dat er heel veel van die gilkippen op Anno gaan stemmen, dan ben ik bang dat hij blijft.Hij zong echt heel erg slecht!
Nu ik ben ook jim fan dus moet je ook maar niets van mij aannemen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:16 schreef Orginial het volgende:
[..]
Haha heb niks tegen jouw.Ik vind Jim gewoon niks.![]()
Ben je geen Jamai fan? Welkom bij de club..quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:21 schreef itsme het volgende:
[..]
Nu ik ben ook jim fan dus moet je ook maar niets van mij aannemen.
Ik heb respect voor Jim en vind het een leuke jongen , die het met recht beter doet dan de Idols winnaar Jamai
Ik vond de heren echt niet zo slecht vanavond maar echt interesseren? nee dat doet het me niw.
Vond het verleden week wel lullig dat de persoon die die avond het beste was er uit moest.
maar dat kan ook vanavond.
Misschien gaat Jose er wel uit?
hai Marky![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha die CJquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:17 schreef CJ het volgende:
De meiden winnen toch.![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ben je geen Jamai fan? Welkom bij de club..
Hij telt nu al 3957393027852 leden.![]()
Ja,hij doet zeker nog wat.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:26 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik was ook tijdens Idols voor Jim en niet voor jamaaaaaaaaaai
doet die nog wat? o ja hij loopt nu brilloos door het leven schijnt.
interessant nieuws maar weer
Mariette leek mij in ieder geval niet een arrogant typje nee.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mariette is zeker niet arrogant, ze is zeker 1 van de liefste.... he GJ???
Wie ik arrogant vind is Stephanie
Kortom Popstars zuigt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Mariette leek mij in ieder geval niet een arrogant typje nee.
en vond het echt niet leuk dat juist zij er uit moest, de beste van die avond.
maar ja
Ach, het singletje is toch al opgenomen en het gaat om een groep en niet om een solo-act. De 10 Idols van dit jaar zijn er ondanks het rommelige "I Got The Music" toch ook in geslaagd om de top 10 te bereiken? Meer dan 1 single komt er waarschijnlijk toch niet uit en kunnen we uitkijken naar een "One True Voice" achtige flop. Ze komen op 2 binnen en gaan binnen een half jaar uit elkaar.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:20 schreef marky het volgende:
[..]
Mag toch niet hopen dat het gebeurd dan wordt het voor de mensen in de studio straks wel erg lastig om er nog een beetje iets van te maken.
Ha Itsmequote:Op zaterdag 27 november 2004 22:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Ha die CJ![]()
Als de meiden winnen dan doen de jongens echt wat verkeerd want bij de meiden zit er maar 1 die redelijk is .
vind de jongens over het algeheel genomen, beter
Als je je een beetje meer verdiept in wat jamai doet, dan kun je heus wel weten dat hij het ontzettend goed doet in de musical Hello Dolly. Iedereen is blijven steken bij Step right up, maar hij zingt in de musical echt zoveel mooier. Ontzettend veel kracht! Dus een beetje flauw dat je dat zegt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:26 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik was ook tijdens Idols voor Jim en niet voor jamaaaaaaaaaai
doet die nog wat? o ja hij loopt nu brilloos door het leven schijnt.
interessant nieuws maar weer
Beetje kinderachtig ben je nu bezig. Alsof ze het alleen maar over zijn bril hebben gehad. Zoals ik al zei: Als jij je een beetje meer verdiept in waar hij nu mee bezig is dan zeg je dit soort dingen niet, maar goed.....quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:49 schreef itsme het volgende:
Jamai heel veel op tv geweest![]()
ja dat hij geen bril meer droeg dat is het enige wat ik van hem heb gezien.
en dat was eigenlijk ook wel weer genoeg.
Zoals ik al tijdens idols riep. Jamai is een typische Nederlandse winnaara la frans Bauer, Dries Roelvink enzo
Daarom is hij wel een typetje voor de musicals misschien maar een idol? nee en dat is wel bewezen.
Okequote:Op zaterdag 27 november 2004 22:55 schreef Heleen17 het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig ben je nu bezig. Alsof ze het alleen maar over zijn bril hebben gehad. Zoals ik al zei: Als jij je een beetje meer verdiept in waar hij nu mee bezig is dan zeg je dit soort dingen niet, maar goed.....
Nee, hij is geen idool nee, maar dat had toch niemand van te voren kunnen zien?
En het maakt toch niet uit? Hij succesvol in de musical en jim succesvol als idool. Maar ik denk dat jamai echt langer meegaat. Over 10 jaar zie je Jamai nog in musicals. En Jim? Horen we dan nog wat van hem?
maar goed...laten we kappen met deze discussie. Jij voor Jim, ik voor Jamai.
En ik voor Hind, hebben we allemaal wat.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:55 schreef Heleen17 het volgende:
Jij voor Jim, ik voor Jamai.
Ik zie Jim niet in een volwassen musical met o.a. Willeke Alberti enzo, terwijl Jamai dat wel goed kan. Die opmerking is dus niet erg juist wmb.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:00 schreef CJ het volgende:
Ik denk dus zelf dat Jim langer mee gaat dan Jamai, want alles wat Jamai heeft gedaan kan Jim ook en meer (musicals, top 10 hits scoren, acteren etc).
En hij kan leuk bewegenquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:06 schreef Tasha het volgende:
Anno is gewoon een lekker ding. Niet meer niet minder. Als hij blijft is het enkel en alleen daarom.
waarnaar kijken?quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe kun je als man zijnde hier nou naar kijken?
Op homo-sexuelen na dan...
quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:22 schreef CJ het volgende:
Ik vind Nils een lekkerder geluid hebben, maar Jose deed het vanavond een stuk beter. Dus ik denk dat Jose doorgaat.
Ja, maar Nederland stemt sowieso niet logisch, want Anno was nog veel slechter en die was 3e! Klopt ook voor geen meter!quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:22 schreef CJ het volgende:
Ik vind Nils een lekkerder geluid hebben, maar Jose deed het vanavond een stuk beter. Dus ik denk dat Jose doorgaat.
Ok, ik geef het toe. Ik heb 5 sms-jes gestuurd voor Anno en 1x gebeld.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:23 schreef Heleen17 het volgende:
[..]
Ja, maar Nederland stemt sowieso niet logisch, want Anno was nog veel slechter en die was 3e! Klopt ook voor geen meter!
wel slim van ze..quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:24 schreef LL het volgende:
Pure geldklopperij
Eigenlijk dus best toepasselijk.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:33 schreef Croupouque het volgende:
Wat een kutnaam, ik moet meteen denken aan een groepje ontluikende puberjongetjes met vlassnorretjes en overslaande stemmetjes.
Dit is een grap,mag ik hopen?quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:34 schreef Marietje_ het volgende:
hehehehe, ja precies!
WIE HEEFT ER AL FOTO´S VAN DEZE SUPERGROEP
Doe eens niet zo hysterisch zeg.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:34 schreef Marietje_ het volgende:
hehehehe, ja precies!
WIE HEEFT ER AL FOTO´S VAN DEZE SUPERGROEP
Th4t's 4 th4 d03lgr03p.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:37 schreef Croupouque het volgende:
Waarom moeten namen van girl- en boybands eigenlijk bijna altijd een cijfer bevatten?
Wahaha!quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:38 schreef Mr_Knoxville het volgende:
man man voordat je zo'n naam bedankt ga je toch eerst even googlen neem ik aan:
http://caroll.vjf.cnrs.fr/cancergene/CG770.html
CancerGene MEN2B
leuk naam voor een boyband zo'n kanker veroorzaker...
Yes,net op tijd.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:42 schreef BVO het volgende:
Oeh, pikant!
Men2B is een kankergezwel. We zijn dus weer snel van de groep af..
http://caroll.vjf.cnrs.fr/cancergene/CG770.html
dosage nowquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:40 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wahaha!
Misschien moeten ze het snel veranderen naar een naam die nog niks betekent.
ZyklonB, ofzo.
Ik dacht eigenlijk meer aan Women2b?quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
De meidengroep zal wel Nora and the Norettes gaan heten.
WHHAAHAHAHA!quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:40 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wahaha!
Misschien moeten ze het snel veranderen naar een naam die nog niks betekent.
ZyklonB, ofzo.
Josequote:Op zaterdag 27 november 2004 23:48 schreef Izzo het volgende:
en zoals gewoonlijk is degene die als een van de beste kon zingen eruit, en degene die absoluut niet kon zingen erin, over smaak valt niet te twisten he!
Doe nou niet Klazien.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:54 schreef Marietje_ het volgende:
MEN2B - POPSTARS
Rot zelf op mongooltje ±Wquote:Op zondag 28 november 2004 00:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Rot op Klazien.![]()
Hysterisch geval.quote:Op zondag 28 november 2004 00:28 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Rot zelf op mongooltje ±W
1988![]()
En doe jij eens normaal.quote:Op zondag 28 november 2004 00:12 schreef demonseeker14 het volgende:
aha tis dus gewoon een kankerband?![]()
Even dimmen.quote:Op zondag 28 november 2004 00:54 schreef Marietje_ het volgende:
goeie ´merge´ static, ik zie het echt man!
JA ff debiel reageren he, en dan snel je post aanpassen en dan gaan klagen over het woord mongooltjequote:Op zondag 28 november 2004 00:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Even dimmen.![]()
weman2bequote:Op zondag 28 november 2004 01:00 schreef tennaj1234 het volgende:
ach ja, men2be. Als het beesie maar een naam heeft. 3x raden hoe de meidengroep heet volgende week.......weman2be let maar op.
Allereerst vondt ik dat Mark scheel was, die turk gunde ik het niet en Anno zong vals.
Peter vond ik wel oke en Jose ook. Jammer dat ie eruit ligt. Maar het is net als met K-otic, ze hebben een paar hitjes, staan natuurlijk met kerst op 1 en volgend jaar zijn ze met ruzie uit elkaar.
Dit geld zowel voor de jongens als de meiden.
ik was allang ´genokt´quote:Op zondag 28 november 2004 01:34 schreef static het volgende:
Nok eens Marietje_ .
Ok.quote:Op zondag 28 november 2004 01:46 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
ik was allang ´genokt´
quote:Op zondag 28 november 2004 01:00 schreef tennaj1234 het volgende:
Allereerst vondt ik dat Mark scheel was
Da's idd freaking irritant ja.. Een gescheurde lens of 1 lens missen.quote:Op zondag 28 november 2004 02:28 schreef CJ het volgende:
Jezus, zijn de kinderen eindelijk naar bed toe?![]()
[..]
Hij had een excuus.Hij had z'n lenzen niet in, aangezien er eentje gescheurd was. Uit eigen ervaring weet ik dat dit heel erg vervelend is.
![]()
Ja duh!quote:Op zondag 28 november 2004 11:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Helder moment!
De naam Men2b is natuurlijk ook een soort van breezerschrijving van Meant To Be. Of had iedereen dat al door?.
Joh,quote:Op zondag 28 november 2004 11:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Helder moment!
De naam Men2b is natuurlijk ook een soort van breezerschrijving van Meant To Be. Of had iedereen dat al door?.
quote:Op zondag 28 november 2004 11:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Helder moment!
Was al bekend.quote:Op zondag 28 november 2004 12:40 schreef Fritzybitsy het volgende:
Als je zoekt op google op Men2b kom je bij kankercellen oid. terecht...
Euh, is daar iets aan te snappen?quote:Op zondag 28 november 2004 12:36 schreef Cee het volgende:![]()
Je had Girls Aloud toch al wel door he?![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 13:28 schreef Marble het volgende:
De naam van het meidengrupje wordt natuurlijk "It's all about Sharon"
Girls Aloud: Meiden hardopquote:Op zondag 28 november 2004 13:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Euh, is daar iets aan te snappen?.
Popstars bereikte gister zijn dieptepunt terwijl het juist een kijkcijferkanon avond moest worden.quote:Op zondag 28 november 2004 18:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Men2be, doet me sterk denken aan boys II men
Wat waren de kijkcijfers gisterenavond dan?quote:Op zondag 28 november 2004 18:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Popstars bereikte gister zijn dieptepunt terwijl het juist een kijkcijferkanon avond moest worden.![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 19:56 schreef BVO het volgende:
692.000
Hoe kom je erbij?quote:Op zondag 28 november 2004 19:58 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
het is een flop
Ik heb ook niej gekeken gisterquote:Op zondag 28 november 2004 19:56 schreef BVO het volgende:
692.000
Zou het niet Men to be zijn? Dat het nu nog 'jongentjes' zijn maar dat het 'mannen' worden? daar moest ik in ieder geval gelijk aan denken en niet aan meant to be.quote:Op zondag 28 november 2004 11:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Helder moment!
daar ging t dus om..quote:Op maandag 29 november 2004 11:30 schreef Pfffff het volgende:
[..]
Zou het niet Men to be zijn? Dat het nu nog 'jongentjes' zijn maar dat het 'mannen' worden? daar moest ik in ieder geval gelijk aan denken en niet aan meant to be.
schandalig dat die er uit is ten koste van Anno.quote:Op zondag 28 november 2004 15:58 schreef Scandalous het volgende:
JoseDe enige die echt leuk en goed was
Men2B, wat een naam![]()
Waarom had je Ehsan graag zien vertrekken als ik vragen mag??quote:Op maandag 29 november 2004 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben zo happy dat Nils en Steven door zijn! Zeker de 2 beste zangers! Jammer van Jose, ik had liever Ehsan zien vertrekken.....
Ehsan vond ik niet zo goed. En Anno ook niet, maar Anno is nog Yammie..... hihihi.... en Ehsan nietquote:Op maandag 29 november 2004 14:49 schreef Shantee het volgende:
[..]
Waarom had je Ehsan graag zien vertrekken als ik vragen mag??
Ik vond dat Anno eruit moest, hij kan gewoon niet zingen..
Ehsan is dan toch stukken beter![]()
Oh, dat had ik inderdaad ook niet door.quote:Op zondag 28 november 2004 17:22 schreef Cee het volgende:
Girls Aloud: Meiden hardop
Girls "Allowed": Meiden zijn hier toegestaan.
Fonetisch dubbele betekenis.![]()
Het is gewoon saai dit programma, het is altijd maar hetzelfde. Die Beau doet het wel leuk maar kom op!! gaat ie anderhalf uur wachten totdat hij iemand eruit stuurt. Jezus dit programma verdient de lage kijkcijfers.quote:Op zondag 28 november 2004 20:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij?![]()
Gatverquote:Op maandag 29 november 2004 15:42 schreef Orginial het volgende:
Vandaag hadden ze het in de klas over Popstars.Al die meiden geilen op Anno.![]()
Maar goed laat die geilende meisjes maar lekker....quote:Op maandag 29 november 2004 16:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 16:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Maar goed laat die geilende meisjes maar lekker....![]()
Die jongen is volgens mij niet eens boven de 1,70 no offence![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |