Petrovic (bij Sevilla)quote:Op zondag 21 november 2004 19:06 schreef tong80 het volgende:
Welke hulptrainer heeft met Maradona in één team gespeeld ?
Dat zijn wel de regels. Maar bij jou had ik al m'n twijfels.quote:Op zondag 21 november 2004 19:46 schreef Bayswater het volgende:
Zonder google?![]()
goeie grap Tong
![]()
Als ze heel lastig worden ga je weleens op zoek (net als iedereen die hier komt btw) Maar alleen als ik er niet uitkom binnen 30 seconden.quote:Op zondag 21 november 2004 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn wel de regels. Maar bij jou had ik al m'n twijfels.
Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 21 november 2004 19:57 schreef Bayswater het volgende:
Als ze heel lastig worden ga je weleens op zoek (net als iedereen die hier komt btw)
Ja daar is in de jaren 80 een tribune naar hem vernoemd.quote:Op zondag 21 november 2004 19:56 schreef Bos81 het volgende:
Het Oosterenk stadion te zwolle of heet dat niet meer zo ?
Rotdag gehad?quote:Op zondag 21 november 2004 20:00 schreef Showtime het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.![]()
Maar wel altijd in de titelquote:Op zondag 21 november 2004 20:05 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Rotdag gehad?
Zo gek is dat niet dat je iets wat je wil weten opzoekt, hebben ze hele encyclopedieen voor uitgevonden. Daarbij stond het niet in de OP.
Nwah, valt niet te controleren en er zijn er zat die er niet voor uitkomen dat ze weleens via google zoeken als het te ingewikkeld wordt. Vier duitse bijnamen voor Ernst Happel heb ik natuurlijk niet opgeslagen in mijn kop zitten, maar kan geen kwaad om te zoeken hoeveel er in werkelijkheid zijn.quote:Op zondag 21 november 2004 20:11 schreef tong80 het volgende:
Ik begin altijd met een makkelijke vraag om het topic op gang te brengen.
Nog meer op je kerfstok ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |