Schiphol, acht uur s'avonds. Twee paar pumps met panties erop verschijnen aan de balie. ons blikveld gaat omhoog en doet ons midden in de gezichten van Aventura en Tessje belanden. De twee schunnige sloeries staan aan de balie op schiphol en wachten ongeduldig tot een grondsteward verschijnt om hen een ticket te verschaffen. "Aventura, weet je zeker dat die knuppel mee kan? ik heb geen zin in halflauw gedoe heur!
![]()
". Aventura giechelt en geeft antwoord: "natuurlijk, trut, wa denk jij dan, dat ik mijn knuppel en tarzan thuis liet?". tessje giechelt verder, terwijl een grondsteward aan komt renne. "zeg vent, schiet es als de sodemieter op met onze tickets, wij hebben zin in zon, strand en schunnige seks!". De man rilt bij het aanzien der twee schunnige sloeries en print snel de kaartjes uit.
A pronto, op weg naar de costa. "zeg, jouw pronte borstjes kunnen nog wel een kleurtje gebruiken Tess" glundert aventura en port stiekem nog een paar keer in de ballonnen van tess. "ach ja, als we dan toch bij de jetset komen, kan jij ze nog laten liften, beeb", zegt tessje plagerig terug. Een kakofonie van gelach ontstaat in het vliegtuig, als tessje uit haar handbagage haar knuppel pakt. Plots als ze de rits open doet van haar cabin bag, pleurt Mr Orange uit het vakje. "tering, tyfus, kutjong, wat doe jij in mijn cabin bag?" roept tessje uit, en plots rolt jerruh uit het vakje van aventura. de schunngie sloeries kijken de twee verstekelingen boos aan. "wat moet dit voorstellen, graefeikels?" roept aventura en slaat beiden met de knuppel van tessje door het gangpad naar de toiletten.
Het vliegtuig landt en aventura en tessje stappen met beide verstekelingen uit. "Op naar het pronte brostjes naaktstrand", roept tessje verrukt. "nee, eerst wachten op de rest, die komen over een uur aan", zegt aventura...
wie zijn de rest?
wat gebeurt er met de pronte borstjes?
zal tessje ooit nog een lekker teintje krijgen op haar tieten?
zal aventura grotere borstjes krijgen?
en overleefd mr. orange dit tietengeweld?
deel twee wacht spoedig!