Zelf ben ik uit de fok clan gestapt na wat behoorlijke rot opmerkingen naar mijn kant van een bepaalde user, waarbij de andere users die erbij waren zo vriendelijk waren om stil te zijn. Tijdens het gamen ook echt rotopmerking mijn kant op (ik heb deze user zo vaak aangesproken op zijn gedrag, maar helpen doet het niet) Terwijl er notabene een van de andere gamers die erbij was een topic heeft geopend voor de user die rotopmerkingen mij kant op maakte.quote:Op zondag 21 november 2004 17:38 schreef Bastard het volgende:
Ben bij de fok clan.. maar daar heb ik ook nog geen match van gezien
Lijkt me toch leuk een clan en dan een beetje schieten tegen andere clans
quote:Op zondag 21 november 2004 17:48 schreef Bastard het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2004 17:48 schreef chibibo het volgende:
Kut.
Kom maar bij de Gijsjes clan, wij zijn geil lief.quote:Op zondag 21 november 2004 17:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zelf ben ik uit de fok clan gestapt na wat behoorlijke rot opmerkingen naar mijn kant van een bepaalde user, waarbij de andere users die erbij waren zo vriendelijk waren om stil te zijn. Tijdens het gamen ook echt rotopmerking mijn kant op (ik heb deze user zo vaak aangesproken op zijn gedrag, maar helpen doet het niet) Terwijl er notabene een van de andere gamers die erbij was een topic heeft geopend voor de user die rotopmerkingen mij kant op maakte.
Dat maakte voor mij duidelijk dat als je bij de fok clan een goede gamer bent mag alles.
Dus ik ben weggegaan![]()
Ik snap geen HOL van je verhaal... maar gamen moet leuk zijn inderdaad.. als het niet leuk meer is ga je wegquote:Op zondag 21 november 2004 17:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zelf ben ik uit de fok clan gestapt na wat behoorlijke rot opmerkingen naar mijn kant van een bepaalde user, waarbij de andere users die erbij waren zo vriendelijk waren om stil te zijn. Tijdens het gamen ook echt rotopmerking mijn kant op (ik heb deze user zo vaak aangesproken op zijn gedrag, maar helpen doet het niet) Terwijl er notabene een van de andere gamers die erbij was een topic heeft geopend voor de user die rotopmerkingen mij kant op maakte.
Dat maakte voor mij duidelijk dat als je bij de fok clan een goede gamer bent mag alles.
Dus ik ben weggegaan![]()
Ja maar jullie hebben geen sexy engels accent (daar doe ik het ook voor )quote:Op zondag 21 november 2004 17:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kom maar bij de Gijsjes clan, wij zijn geil lief.![]()
Blijkbaar zuig je in gamen, en je mag best namen noemen.quote:Op zondag 21 november 2004 17:49 schreef GinaG het volgende:
Zelf ben ik uit de fok clan gestapt na wat behoorlijke rot opmerkingen naar mijn kant van een bepaalde user, waarbij de andere users die erbij waren zo vriendelijk waren om stil te zijn.
[..]
Dat maakte voor mij duidelijk dat als je bij de fok clan een goede gamer bent alles mag.
Dat is wel praat inderdaadquote:Op zondag 21 november 2004 17:54 schreef Magneet het volgende:
idd B. ik heb een dvd recorder de JVC dr-M10 onze videorecorder had de geest gegeven en ik moest toch iets hebben
Ook ik kwam afgelopen donderdag de lobby binnen:quote:Op zondag 21 november 2004 17:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik snap geen HOL van je verhaal... maar gamen moet leuk zijn inderdaad.. als het niet leuk meer is ga je weg
Bij gijsjes matchen word ook gescholden, maar dat blijft nog leuk
Geil.quote:Op zondag 21 november 2004 17:54 schreef Magneet het volgende:
idd B. ik heb een dvd recorder de JVC dr-M10 onze videorecorder had de geest gegeven en ik moest toch iets hebben
Die kun je krijgen:quote:Op zondag 21 november 2004 17:52 schreef Bastard het volgende:
Graag namen inderdaad
Pubers daarquote:Op zondag 21 november 2004 17:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ook ik kwam afgelopen donderdag de lobby binnen:
eerste wat ik te horen krijg van
X: met haar erbij gaan we verliezen, met haar erbij gaan we verliezen
Ik: helemaal stil
andere gamers : zeggen niks.
een van de andere gamers: heeft het topic ''kinderachtig gedrag tijdens gamen'' geopend
Ik had van hem op wat support gerekend, uiteraard niet gekregen.
Gamer X maakt tijdens het gamen rot opmerkingen als ;;je kant het wel kutnoob'' etc etc.
Bij jullie is het schelden anders naar iedereen toe, het is niet steeds tegen dezelfde dat maakt verschil. En af toe zegt iemand kan het ff dimmen....
Wie is X en hoe oud is hij....3?quote:Op zondag 21 november 2004 17:54 schreef GinaG het volgende:
Bij jullie is het schelden anders naar iedereen toe, het is niet steeds tegen dezelfde dat maakt verschil. En af toe zegt iemand kan het ff dimmen....
Gamedemon wie andersquote:Op zondag 21 november 2004 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie is X en hoe oud is hij....3?![]()
Limburgs accent is toch ook geil?quote:Op zondag 21 november 2004 17:50 schreef GinaG het volgende:
Ja maar jullie hebben geen sexy engels accent (daar doe ik het ook voor )![]()
Ja die valt me toch een beetje tegen tegenwoordig inderdaad.. Echt iemand die zn team afrekend op zijn eigen fouten.quote:Op zondag 21 november 2004 17:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Gamedemon wie anders![]()
Sorry alleen engelsen kunnen ''Janice'' (mijn naam) zo ooh zo sexy uitsprekenquote:Op zondag 21 november 2004 17:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Limburgs accent is toch ook geil?
En Gamedemon is een irritant kutjong met z'n piepstem.![]()
Hij speelde wel eens RS3 met ons, op een gegeven moment hadden we hem allemaal op mute gezet.![]()
Gamedemon was toch degene die klaagde dat hij werd gepest op Live?quote:Op zondag 21 november 2004 17:57 schreef GinaG het volgende:
Gamedemon was degene die rotopmerkingen plaatste.
Twi hield zijn bek, evenals Rodie83 en Dinopk
Gijs al scheld je me de huid vol, I don't give a fuckquote:Op zondag 21 november 2004 18:00 schreef Strolie75 het volgende:
Ik suck ook in online games, puur omdat ik nu eenmaal niet zoveel tijd heb om te oefenen. Maar bij de Gijsjes is het gezellig! Ook al scheld ik ze soms de huid vol, ik heb het altijd naar mijn zin.
Gijsjes![]()
OHH MYYYY GODDDD!!!!quote:Op zondag 21 november 2004 18:01 schreef GinaG het volgende:
[..]
Sorry alleen engelsen kunnen ''Janice'' (mijn naam) zo ooh zo sexy uitspreken![]()
![]()
![]()
Wat was de uitdrukking ook al weer '' de ondrukker, is zelf een ondrukte''. Het topic was door twi geopend voor Gamedemonquote:Op zondag 21 november 2004 18:01 schreef chibibo het volgende:
[..]
Gamedemon was toch degene die klaagde dat hij werd gepest op Live?
Ik ben er zelf natuurlijk nooit bij geweest, maar ik lees af en toe dat geklaag in het Xbox topic of het Live topic, en ik lach me elke keer weer ziek.
daar hebben we struiikrover voor die hebben we geimporteerd uit Engelandquote:Op zondag 21 november 2004 18:01 schreef GinaG het volgende:
[..]
Sorry alleen engelsen kunnen ''Janice'' (mijn naam) zo ooh zo sexy uitspreken![]()
![]()
![]()
Nja, ik scheld toch vooral op mezelf. En als ik jullie eens de huid volscheld meen ik het toch niet. Behalve bij Struikrover dan.quote:Op zondag 21 november 2004 18:01 schreef Bastard het volgende:
Gijs al scheld je me de huid vol, I don't give a fuck
Mijn tere oortjes willen ook watquote:Op zondag 21 november 2004 18:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
OHH MYYYY GODDDD!!!!
Je bent geen Friends fan zekerquote:Op zondag 21 november 2004 18:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mijn tere oortjes willen ook wat![]()
![]()
![]()
Nee, hou niet van Amerikaans seriesquote:Op zondag 21 november 2004 18:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bent geen Friends fan zeker
Struikrover is ook een bitch trouwes.. Loopt de lullen dat we zuigen, en zelf steeds blunders maken.quote:Op zondag 21 november 2004 18:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nja, ik scheld toch vooral op mezelf. En als ik jullie eens de huid volscheld meen ik het toch niet. Behalve bij Struikrover dan.![]()
*Flag Taken*quote:Gaan jullie de vlag halen, ik blijf bij onze vlag staan
het is echt ideaal en als ik op dvd-rw heb opgenomen kan ik het daarna gewoon op de pc afspelen als ik dat zou willen. Op DVD-RAM is nog beter want dan kan ik een half uur na het begin gaan kijken terwijl hij gewoon de rest opneemt zodat ik het helemaal kan zien. ( Time Shifting heet dat )quote:Op zondag 21 november 2004 17:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is wel praat inderdaad
Media Center is wel grappig maar de pc's die daarmee geleverd worden zijn allemaal van die grote lawaaierige bakken die ik niet langs me tv wil hebbenquote:Op zondag 21 november 2004 17:55 schreef chibibo het volgende:
[..]
Geil.
Ik wil wel een Media Center PC.
Friends is fucking coolquote:Op zondag 21 november 2004 18:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee, hou niet van Amerikaans series![]()
Boeien toch. Ik heb nog geen vlag aangeraakt.quote:Op zondag 21 november 2004 18:05 schreef Bastard het volgende:
Struikrover is ook een bitch trouwes.. Loopt de lullen dat we zuigen, en zelf steeds blunders maken.
quote:Op zondag 21 november 2004 18:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Boeien toch. Ik heb nog geen vlag aangeraakt.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 18:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
Op DVD-RAM is nog beter want dan kan ik een half uur na het begin gaan kijken terwijl hij gewoon de rest opneemt zodat ik het helemaal kan zien. ( Time Shifting heet dat )
Ik hoop eigenlijk dat de XBox 2 dit ook gaat ondersteunen, kan de videorecorder de deur uit.quote:Op zondag 21 november 2004 18:05 schreef Magneet het volgende:
het is echt ideaal en als ik op dvd-rw heb opgenomen kan ik het daarna gewoon op de pc afspelen als ik dat zou willen. Op DVD-RAM is nog beter want dan kan ik een half uur na het begin gaan kijken terwijl hij gewoon de rest opneemt zodat ik het helemaal kan zien. ( Time Shifting heet dat )
Die noemde ik in vorig topicquote:Op zondag 21 november 2004 18:06 schreef GinaG het volgende:
Vergeet vooral niet mijn ooh zo stoere:
''I'll cover your ass''![]()
Ik kijk:quote:Op zondag 21 november 2004 18:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Friends is fucking cool
Wat kijk jij dan, klokhuis?
Ja vind ik ook.. het gaat niet om de knikkers maar om het spel, gruwelijk afgeslacht worden is ook leukquote:Op zondag 21 november 2004 18:06 schreef chibibo het volgende:
Het lijkt me ook veel leuker om online te gaan met een groepje lui die allemaal sucken maar gewoon gezellig spelen, dan met een zooi fanatiekelingen die gaan stampvoeten als ze verliezen.
Maar goed, gezien mijn financiele situatie zit live gaan er voor mij voorlopig toch niet in.
ik probeer ff betere uitleg te vinden, monumentquote:Op zondag 21 november 2004 18:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb hier nog een xbox van een paar maanden oud liggen die ik niet gebruik.... Als je kopen wiltquote:Op zondag 21 november 2004 18:06 schreef chibibo het volgende:
Het lijkt me ook veel leuker om online te gaan met een groepje lui die allemaal sucken maar gewoon gezellig spelen, dan met een zooi fanatiekelingen die gaan stampvoeten als ze verliezen.
Maar goed, gezien mijn financiele situatie zit live gaan er voor mij voorlopig toch niet in.
Ik meen het : Komt me niks bekend voorquote:Op zondag 21 november 2004 18:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik kijk:
Dalziel & Pascoe
Silent Witness
A bit of frost
Have I got news for you
Men behaving badly
Black adder
etc. etc.
![]()
Precies, en aangezien je meteen respawned is het een stuk minder frustrerend als RS3.quote:Op zondag 21 november 2004 18:08 schreef Bastard het volgende:
Ja vind ik ook.. het gaat niet om de knikkers maar om het spel, gruwelijk afgeslacht worden is ook leuk
Dat is waar, en tot nu toe zijn de kasten waarin ze te krijgen zijn niet echt mooi om te zien. Ik denk dat ik daarom zelf een keer zo'n ding bouw om er een beetje mee te spelen.quote:Op zondag 21 november 2004 18:05 schreef Magneet het volgende:
Media Center is wel grappig maar de pc's die daarmee geleverd worden zijn allemaal van die grote lawaaierige bakken die ik niet langs me tv wil hebben
Ja inderdaad, das echt coolquote:Op zondag 21 november 2004 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies, en aangezien je meteen respawned is het een stuk minder frustrerend als RS3.![]()
BBC bayboy, BBCquote:Op zondag 21 november 2004 18:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik meen het : Komt me niks bekend voor
het is engels maar dit is time shifting :quote:Op zondag 21 november 2004 18:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik probeer ff betere uitleg te vinden, monument
je kan bv terwijl je aan het kijken bent gewoon ff op pauze drukken terwijl het programma op dat moment nog bezig isquote:No need to worry if you want to watch a TV programme you're recording before the programme has finished, the ‘Chase Play’ feature lets you view the current recording right from the start while recording continues uninterrupted
Voor de leek: als je live voetbal wedstrijd aan het kijken bent, kun je hem op pauze zetten als je naar de plee moet.quote:Op zondag 21 november 2004 18:06 schreef Bastard het volgende:
Ja das Engels hequote:Op zondag 21 november 2004 18:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
BBC bayboy, BBC![]()
Hallo heb niet voor niets een engelse clan gejoined![]()
ik heb hier nog een pc niks stana te doen maar heb nog geen tv kaart die met media center werkt, dat zijn er maar weinig namelijkquote:Op zondag 21 november 2004 18:09 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat is waar, en tot nu toe zijn de kasten waarin ze te krijgen zijn niet echt mooi om te zien. Ik denk dat ik daarom zelf een keer zo'n ding bouw om er een beetje mee te spelen.
Oh dat is erg coooll!!!quote:Op zondag 21 november 2004 18:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
het is engels maar dit is time shifting :
[..]
je kan bv terwijl je aan het kijken bent gewoon ff op pauze drukken terwijl het programma op dat moment nog bezig is
Loud Frenchman.quote:Op zondag 21 november 2004 18:11 schreef Bastard het volgende:
Ja das Engels he
Denk het niet, Gijs. Wat er tot nu toe wordt gezegd is dat Xbox 2 een zgn. Media Center Extender zal bevatten. Dat wil zeggen dat je een PC met Windows Media Center moet hebben om via je Xbox programma's te kunnen opnemen etc.quote:Op zondag 21 november 2004 18:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat de XBox 2 dit ook gaat ondersteunen, kan de videorecorder de deur uit.![]()
Je verwent me wel, he?quote:Op zondag 21 november 2004 18:08 schreef GinaG het volgende:
Heb hier nog een xbox van een paar maanden oud liggen die ik niet gebruik.... Als je kopen wilt![]()
Ja net ook .. stupid German!quote:Op zondag 21 november 2004 18:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Loud Frenchman.![]()
Hey maffe heb je gelezen dat er kopen staatquote:Op zondag 21 november 2004 18:13 schreef chibibo het volgende:
[..]
Je verwent me wel, he?
Voor een paar tientjes heb je de Hauppauge PVR-150, die is compatible met Media Center.quote:Op zondag 21 november 2004 18:12 schreef Magneet het volgende:
ik heb hier nog een pc niks stana te doen maar heb nog geen tv kaart die met media center werkt, dat zijn er maar weinig namelijk
er is al een disc of die komt er 1 om vanaf je x-box dingen af te spelen die op de media center pc staanquote:Op zondag 21 november 2004 18:13 schreef chibibo het volgende:
[..]
Denk het niet, Gijs. Wat er tot nu toe wordt gezegd is dat Xbox 2 een zgn. Media Center Extender zal bevatten. Dat wil zeggen dat je een PC met Windows Media Center moet hebben om via je Xbox programma's te kunnen opnemen etc.
Gun me die illusie nou.quote:Op zondag 21 november 2004 18:14 schreef GinaG het volgende:
Hey maffe heb je gelezen dat er kopen staat![]()
Alleen in de USA, geloof ik.quote:Op zondag 21 november 2004 18:15 schreef Magneet het volgende:
er is al een disc of die komt er 1 om vanaf je x-box dingen af te spelen die op de media center pc staan
quote:Op zondag 21 november 2004 18:14 schreef chibibo het volgende:
[..]
Voor een paar tientjes heb je de Hauppauge PVR-150, die is compatible met Media Center.
http://www.microsoft.com/(...)xboxextenderkit.mspxquote:Op zondag 21 november 2004 18:17 schreef chibibo het volgende:
[..]
Alleen in de USA, geloof ik.
quote:Media Center Extender set-top boxes are now available at the retailers listed below. You can also shop and order directly from the manufacturers listed. The Media Center Extender for Xbox kits will be in retail stores in mid-November.
Ik zit te twijfelen of ik die ga kopen, of dat ik wacht de PVR-500 met dubbele MPEG encoder. Twee programma's tegelijkertijd opnemen, of een programma opnemen en tegelijkertijd tv kijken (met timeshifting mogelijkheden).quote:Op zondag 21 november 2004 18:17 schreef Magneet het volgende:
Hij moet nog even in je broodje spugen!quote:Op zondag 21 november 2004 18:15 schreef Bastard het volgende:
He waar blijft die shoarma boer nouuuuu
Koop een Xboxquote:Op zondag 21 november 2004 18:21 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik die ga kopen, of dat ik wacht de PVR-500 met dubbele MPEG encoder. Twee programma's tegelijkertijd opnemen, of een programma opnemen en tegelijkertijd tv kijken (met timeshifting mogelijkheden).
Ga je die extra opties ook daadwerkelijk gebruiken (voor wat het bedoeld is dan). Of ga je de vrouwtjes ermee imponerenquote:Op zondag 21 november 2004 18:21 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik die ga kopen, of dat ik wacht de PVR-500 met dubbele MPEG encoder. Twee programma's tegelijkertijd opnemen, of een programma opnemen en tegelijkertijd tv kijken (met timeshifting mogelijkheden).
Trek ik die snor van m over zijn hoofd.quote:Op zondag 21 november 2004 18:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij moet nog even in je broodje spugen!
eigenlijk word er bij ons hoofdzakelijk op de zondagavond opgenomenquote:Op zondag 21 november 2004 18:22 schreef Strolie75 het volgende:
Vind eigenlijk dat er de laatste tijd weinig de moeite waard is om op te nemen. 99% van de TV is echt bagger.![]()
Klopt, ik heb nooit dat ik denk.. had ik het maar opgenomen.quote:Op zondag 21 november 2004 18:22 schreef Strolie75 het volgende:
Vind eigenlijk dat er de laatste tijd weinig de moeite waard is om op te nemen. 99% van de TV is echt bagger.![]()
Hehe , verstandig.. welkom in een nieuw levenquote:Op zondag 21 november 2004 18:23 schreef chibibo het volgende:
[..]
Okay.
Een van de weinige zenders met programma's, die ik de moeite waar vind om op te nemen, is Discovery. Maar ja, die programma's worden toch 82 keer herhaald.quote:Op zondag 21 november 2004 18:23 schreef Bastard het volgende:
Klopt, ik heb nooit dat ik denk.. had ik het maar opgenomen.
Ik kijk iets of niet, ik mis vaak wat want weer bv niet wanneer top gear er op is.
Wil niet dat de tv mij gaat beheersen.
Vanovond 9.00 uur BBC2quote:Op zondag 21 november 2004 18:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nooit dat ik denk.. had ik het maar opgenomen.
Ik kijk iets of niet, ik mis vaak wat want weer bv niet wanneer top gear er op is.
Wil niet dat de tv mij gaat beheersen.
Dan moet ik ze eerst zover krijgen dat ze met me mee naar huis durven.quote:Op zondag 21 november 2004 18:22 schreef GinaG het volgende:
Ga je die extra opties ook daadwerkelijk gebruiken (voor wat het bedoeld is dan). Of ga je de vrouwtjes ermee imponeren![]()
En als ik ze dan heb weten over te halen, dan is het eerste wat ze zien die Donkey Konga bongo's en is het alsnog een verloren zaak.quote:Op zondag 21 november 2004 18:25 schreef ik het volgende:
Dan moet ik ze eerst zover krijgen dat ze met me mee naar huis durven.
alleen is het overdag even lastig hoe laat ze gaan uitzenden aangezien er hier The Box voor zit tot 12.00h ofzo, soms eerder en soms laterquote:Op zondag 21 november 2004 18:25 schreef chibibo het volgende:
[..]
Een van de weinige zenders met programma's, die ik de moeite waar vind om op te nemen, is Discovery. Maar ja, die programma's worden toch 82 keer herhaald.
Als ik niet hoef te werken sta ik toch niet voor 12:00 uur op.quote:Op zondag 21 november 2004 18:27 schreef Magneet het volgende:
alleen is het overdag even lastig hoe laat ze gaan uitzenden aangezien er hier The Box voor zit tot 12.00h ofzo, soms eerder en soms later
ik wel maar gelukkig heb ik dan UPC digitalquote:Op zondag 21 november 2004 18:33 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als ik niet hoef te werken sta ik toch niet voor 12:00 uur op.
Luie beestquote:Op zondag 21 november 2004 18:33 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als ik niet hoef te werken sta ik toch niet voor 12:00 uur op.
Figuresquote:Op zondag 21 november 2004 17:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Die kun je krijgen:
Gamedemon was degene die rotopmerkingen plaatste.
Twi hield zijn bek, evenals Rodie83 en Dinopk
quote:Op zondag 21 november 2004 17:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Limburgs accent is toch ook geil?
En Gamedemon is een irritant kutjong met z'n piepstem.![]()
Hij speelde wel eens RS3 met ons, op een gegeven moment hadden we hem allemaal op mute gezet.![]()
hallo??quote:Op zondag 21 november 2004 18:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
Feli Bastaard![]()
Ik ga Mindhunters kijkenNet even gehuurd bij de videoland chick
Kut filmquote:Op zondag 21 november 2004 18:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
Feli Bastaard![]()
Ik ga Mindhunters kijkenNet even gehuurd bij de videoland chick
Gijs, dit is het lekkerste kadoquote:Op zondag 21 november 2004 18:47 schreef Chocobo het volgende:
BastardGefeliciteerd Gijs
![]()
[afbeelding]
ja .. na ER?quote:Op zondag 21 november 2004 18:42 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga vanavond iig online
Met wie spreek ik?quote:Op zondag 21 november 2004 18:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hallo??
Ome Henkquote:Op zondag 21 november 2004 18:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Met wie spreek ik?
nee na Gilmore Girlsquote:Op zondag 21 november 2004 18:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja .. na ER?
Wanneer haal jij nou eens een Xboxquote:Op zondag 21 november 2004 19:02 schreef chibibo het volgende:
En meteen keerde de rust terug in het topic...
*kuch*quote:Op zondag 21 november 2004 17:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja maar jullie hebben geen sexy engels accent (daar doe ik het ook voor )![]()
jouw had ik al vermeld ivm datquote:Op zondag 21 november 2004 19:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*kuch*
Jij hebt geen Engels accent en het wordt sexy komt ook niet in me opquote:Op zondag 21 november 2004 19:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*kuch*
In die clan zitten er ook wat volwassenen tussen, damn als die ''Janice'' zeggenquote:Op zondag 21 november 2004 19:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij hebt geen Engels accent en het wordt sexy komt ook niet in me opWeet ook niet waar Gina het over heeft. Als ik Engelsen hoor zijn het kids !
Hehquote:Op zondag 21 november 2004 19:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij hebt geen Engels accent en het wordt sexy komt ook niet in me opWeet ook niet waar Gina het over heeft. Als ik Engelsen hoor zijn het kids !
quote:Op zondag 21 november 2004 19:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Zwarte piet slaat automobilist ziekenhuis in
Sorry maar dit is echtquote:Op zondag 21 november 2004 19:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Zwarte piet slaat automobilist ziekenhuis in
Sloeriequote:Op zondag 21 november 2004 19:34 schreef GinaG het volgende:
Bijna ook een reden om me een steeds aan flarden te laten schieten daar.
Al dat ''Janice watch it'', ''Janice don't get shot''
![]()
Voor de rest ben ik wel in orde hoor![]()
*Sexy Engels accent heeft*quote:Op zondag 21 november 2004 19:34 schreef GinaG het volgende:
Bijna ook een reden om me een steeds aan flarden te laten schieten daar.
Al dat ''Janice watch it'', ''Janice don't get shot''
![]()
Voor de rest ben ik wel in orde hoor![]()
Gijs, je spreekt nog geen eens Engels.quote:Op zondag 21 november 2004 19:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*Sexy Engels accent heeft*
quote:Op zondag 21 november 2004 19:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja lekker he![]()
excuse me ?quote:Op zondag 21 november 2004 19:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, je spreekt nog geen eens Engels.
quote:15-11-2004 Grote blunder van de gemeente Dalfsen
De gemeente heeft een grote blunder gemaakt bij het basketbalveldje in de Koele. Met maarliefst vier man sterk dacht de gemeente het basketbalveldje te voorzien van een bord en een net. Nu zou je denken dat vier man bij elkaar toch wel een klusje kunnen opknappen. Dit simpele en vrij logische klusje blijkt zelfs voor deze vier medewerkers te hoog gegrepen. Ik denk dat commentaar bij deze foto's niet nodig is
half 9?quote:Op zondag 21 november 2004 19:52 schreef Chocobo het volgende:
Hoe laat gaan we nu gamen?
Als het mij vergeven kan worden dat ik jullie later verlaat om de Engelsenquote:Op zondag 21 november 2004 19:55 schreef Magneet het volgende:
[..]
nu?
Beetje jammer wel hequote:Op zondag 21 november 2004 19:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als het mij vergeven kan worden dat ik jullie later verlaat om de Engelsen![]()
te horen, dan kom ik nu wel ff
Please, Let me cover your assquote:Op zondag 21 november 2004 20:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje jammer wel he
quote:The small town of Stalybridge was in mourning yesterday after schoolboys John Francis, 20, and Rupert Youngblood, 15, were killed after re-enacting a scene from the latest killing simulator, called Halo.
The two copied a scene from the best-seller by turning John's father's car into an alien tank similar to the one found in the chilling game. They crashed the 'tank' into a wall after simulating destroying surrounding vehicles with energy blasts from the makeshift turret they erected, and both boys were killed.
'This game is a blueprint for murder,' stated barrister Edmund Woolf QC, representing the distraught parents of the boys. 'Players are encouraged to kill each other with "energy swords, "plasma grenades", and other weapons easily reconstructed with common household materials.'
The game was released last week to a general public outrage- video games are thought to be responsible for 50 deaths a week across the country. In the game players control a superhuman android who is trying to murder an entire race, something that is all too easy for youngsters to relate to.
'It's a disgrace what these companies get away with these days,' said Rupert's mother, bravely fighting back tears. 'Everybody knows that these games turn children into bloodthirsty maniacs, so why don't the government step in and stop me from buying them for my children?'
The tragedy is the latest in a long line of shocking incidents related to video game's insidious grasp on British youth. Two months ago Imran Patel, 14, made a 'Mario' plumber suit and imitated the game character with tragic results- three fellow students were killed as a result of Patel bouncing on top of their heads and eating mushrooms.
'Something must be done to control these games companies,' added Mr. Woolf. 'Their irresponsible depiction of extra-terrestrial war and encouragement of "deathmatches" ensure the corruption of our youth.'
Bungie, the creator of Halo, declined to comment.
Deze is mooi:quote:Op zondag 21 november 2004 22:05 schreef Strolie75 het volgende:![]()
![]()
![]()
Inderdaad, verbind een bezem met een stukje plakband aan een staafmixer en je hebt een "energy sword".quote:'Players are encouraged to kill each other with "energy swords, "plasma grenades", and other weapons easily reconstructed with common household materials.'
De rest nog niet, zo te zien.quote:Op zondag 21 november 2004 23:26 schreef GinaG het volgende:
*Uitgegamed is![]()
Die zijn niet op live iigquote:Op zondag 21 november 2004 23:45 schreef chibibo het volgende:
[..]
De rest nog niet, zo te zien.
Misschien doen zij wel andere games in bed terwijl ik straks alleen mag gaan slapenquote:Op zondag 21 november 2004 23:46 schreef chibibo het volgende:
Je kunt nog net de laatste trein naar Nijmegen pakken.quote:Op zondag 21 november 2004 23:49 schreef GinaG het volgende:
Misschien doen zij wel andere games in bed terwijl ik straks alleen mag gaan slapen![]()
Ben jij ff blij dat de tijd dat ik dat soort dingen daadwerkelijk deed allang achter mij ligtquote:Op maandag 22 november 2004 00:04 schreef chibibo het volgende:
[..]
Je kunt nog net de laatste trein naar Nijmegen pakken.
Ja, dat is inderdaad een hele opluchting.quote:Op maandag 22 november 2004 00:05 schreef GinaG het volgende:
Ben jij ff blij dat de tijd dat ik dat soort dingen daadwerkelijk deed allang achter mij ligt![]()
quote:Autofabrikant Rover valt in Chinese handen
Uitgegeven: 21 november 2004 21:54
LONDEN - MG Rover , de laatste zelfstandige Britse autofabrikant, wordt overgenomen door het Chinese concern Shanghai Automotive Industry (SAIC) . Dit heeft een woordvoerder van Rover zaterdag bevestigd.
Het Chinese autoconcern wil naar schatting 1,5 miljard euro in de Britse autofabrikant investeren. "Een grote kans voor beide partijen", zei de woordvoerder van Rover. De Chinese autoriteiten moeten nog toestemming geven voor de overname.
Joint venture
Het Chinese concern krijgt 70 procent in de nog op te richten gezamenlijke onderneming. Rover krijgt 30 procent van de aandelen in deze joint venture
Ik geloof dat TVR het enige Britse automerk is wat nog altijd volledig in Britse handen is.quote:Op maandag 22 november 2004 07:23 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
![]()
![]()
Austin Martin ook nog geloof ikquote:Op maandag 22 november 2004 07:32 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik geloof dat TVR het enige Britse automerk is wat nog altijd volledig in Britse handen is.
Dat zijn in ieder geval wel de betere auto's.quote:Op maandag 22 november 2004 07:39 schreef -Struikrover- het volgende:
Austin Martin ook nog geloof ik
quote:Op maandag 22 november 2004 07:44 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat zijn in ieder geval wel de betere auto's.
quote:De DBR9 is gebaseerd op de DB9. De carrosserie en het motorblok van de raceauto komen overeen met die van de ´huis-tuin-en-keuken´ Aston. De 6-liter V12 van de DBR9 levert volgens Aston Martin geen 450 maar “iets in de buurt van 600 pk”.
quote:Minder drinken via internettherapie
Uitgegeven: 20 november 2004 10:42
UTRECHT - Zelfhulp via internet kan zware drinkers helpen. Na een jaar therapie was de alcoholconsumptie van mensen die dagelijks meer dan een fles wijn dronken, met zeker eenderde afgenomen. De afname was hoger dan bij een controlegroep die alleen een brochure kreeg.
Dat blijkt uit een onderzoek dat het Trimbos-instituut heeft verricht naar de werkzaamheid van het internetprogramma Minderdrinken. Het programma kan anoniem worden gevolgd en is speciaal bestemd voor probleemdrinkers die nog niet verslaafd zijn. Het is ontwikkeld in samenwerking met het NIGZ (Nationaal Instituut voor Gezondheidsontwikkeling en Ziektepreventie) en Jellinek Preventie.
Voor het onderzoek volgde het Trimbos-instituut 268 mensen die meer dan 42 glazen alcohol per week dronken. De therapie via internet leidde tot een daling tot gemiddeld 28 glazen. Drinkers in een controlegroep namen 33 glazen tot zich.
quote:Op maandag 22 november 2004 08:28 schreef O-Ren het volgende:goede morgen schatjes
Heerlijk weer aan het werk![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 08:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
SCHAAAAAAAAAATJE
![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 08:30 schreef Magneet het volgende:
MogguhO-Ren en Brown
Jij bent hier ook niet meer weg te slaanquote:Op maandag 22 november 2004 08:35 schreef GinaG het volgende:
Goedemorgen![]()
Dat wordt verkocht aan Russen, als ik tenminste Top Gear mag geloven.quote:Op maandag 22 november 2004 07:32 schreef chibibo het volgende:
Ik geloof dat TVR het enige Britse automerk is wat nog altijd volledig in Britse handen is.
STROOOOOOOOOOOOOOOLIEquote:Op maandag 22 november 2004 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat wordt verkocht aan Russen, als ik tenminste Top Gear mag geloven.![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 08:46 schreef mr_Brown het volgende:
STROOOOOOOOOOOOOOOLIE![]()
Daar ik het ook gehoord.quote:Op maandag 22 november 2004 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
Dat wordt verkocht aan Russen, als ik tenminste Top Gear mag geloven.![]()
Pleasequote:Op maandag 22 november 2004 08:24 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh
heeeeeerlijk weekend gehad![]()
![]()
afgelopen zaterdag een beetje naar trouwlocaties wezen kijken....![]()
's avonds heeeeerljk gebarbequedmet Quinny
Fiona
Varken
en dat vel over been
zondag gegeten bij vrienden![]()
nu weer aan het werk![]()
![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 08:29 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
GEEN ZIN
quote:Op maandag 22 november 2004 09:39 schreef mr_Brown het volgende:
Kuthoerquote:Op maandag 22 november 2004 08:24 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh
heeeeeerlijk weekend gehad![]()
![]()
afgelopen zaterdag een beetje naar trouwlocaties wezen kijken....![]()
's avonds heeeeerljk gebarbequedmet Quinny
Fiona
Varken
en dat vel over been
zondag gegeten bij vrienden![]()
nu weer aan het werk![]()
![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 09:44 schreef silver-surfer het volgende:
Nee?
Ik ben dus niet de enige.quote:Op maandag 22 november 2004 09:45 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet iets kwijt over Halo 2. Ligt het aan mij of is het online helemaal niet zo leuk als dat ik had verwacht![]()
Merk dat ik liever de SP game, maar die is nu klaar. Heb me weer helemaal op GTA gestort !
quote:Op maandag 22 november 2004 09:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kuthoer
Morgen iedereen
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 22 november 2004 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige.![]()
Valt me op dat het meestal neerkomt om als een gek op elkaar te schieten. Degene die 2 wapen heeft of de ander een fractie van een seconde eerder ziet wint meestal. Van de SP geniet ik, dan kan ik een situatie rustig overzien en tactisch bepalen hoe ik een situatie aanpak. Elke kamer is wat dat betreft meer een puzzel. In de MP is het allemaal zo hectisch en doelloos.
Maar ik moet er wel bijzeggen dat ik niet zo’n online gamer ben. Ik vind het altijd wel gezellig hoor, maar ik geniet meer van een single player spel die ik op mijn eigen manier en eigen tempo kan spelen. Ik heb gewoonweg niet meer de tijd (en de zin) om elke dag uren online te gamen om goed genoeg te worden om mee te kunnen komen.![]()
Ja dat vind ik niet. De controls en graphics zijn wel verbeterd en ook het leveldesign en afwisseling heeft een upgrade gehad. Heb bv gewoon veeeeeeel meer zin in Kotor II of Jade Empire....quote:Op maandag 22 november 2004 09:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Mag ik dan zeggen dat ik toendestijds de Halo sp ervaring beter vond dan nu de Halo 2 sp
Heb de sp van Halo echt 4 keer gespeeld ofzo, zie ik me met Halo 2 nog niet doen
Dat is dus gewoon omdat je het niet vaak speelt, had ik ook in het begin. Je weet niet wat de bedoeling is en weet je dat wel, dan weet je niet waar je naartoe moet. Dat gaat na een paar uur spelen echt wel voorbij. Dat en dat je als groep moet spelen wil je overlevenquote:Op maandag 22 november 2004 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook![]()
Vooral je opmerking over hectisch en doelloos.
Ja, ik heb ook meer van Halo genoten. Maar puur omdat toen alles nieuw was. Ook zag het spel heerlijk fris uit met die felle kleuren en prachtige buitenlevels. Wat voor mij ook meespeelde was dat Halo de eerste FPS was die ik op een console speelde en ik had erg grote twijfels. Toen het een van mijn lekkerste game-ervaringen bleek te zijn was ik natuurlijk helemaal gelukkig!quote:Op maandag 22 november 2004 09:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Mag ik dan zeggen dat ik toendestijds de Halo sp ervaring beter vond dan nu de Halo 2 sp
Heb de sp van Halo echt 4 keer gespeeld ofzo, zie ik me met Halo 2 nog niet doen
Ik vind Halo online op zich wel lachen, maar niet goed ofzo.... dat slayer vind ik echt geen hol aan, dat is gewoon een beetje domweg elkaar afslachten, maar die andere games zoals CTF is wel lachen en Matchmaking is ook gaaf.quote:Op maandag 22 november 2004 09:45 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet iets kwijt over Halo 2. Ligt het aan mij of is het online helemaal niet zo leuk als dat ik had verwacht![]()
Merk dat ik liever de SP game, maar die is nu klaar. Heb me weer helemaal op GTA gestort !
Precies, ben ook enthousiast over MP aan het worden, dat wordt iets voor volgend jaar. Alhoewel, de eerste reviews van PoP2 vallen me wat tegen. In de nieuwe Edge krijgt hij een 7/10 (deel 1 had een 9/10). Ik kon me trouwens ook prima vinden in de opmerkingen over de Multiplayer van MP in de review van IGN.quote:Op maandag 22 november 2004 09:54 schreef Chocobo het volgende:
Dat heb ik dus ook![]()
Vooral je opmerking over hectisch en doelloos. Ik merk dat ik ook een SP gamer ben. Kon niet wachten om terug te keren naar GTA zeg maar
En ook Paper Mario en Metroid Prime (helemaal MP na het zien van de videoreview
) staan hooog op mijn lijst.
Ik twijfel nog een beetje over PoP2quote:Op maandag 22 november 2004 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies, ben ook enthousiast over MP aan het worden, dat wordt iets voor volgend jaar. Alhoewel, de eerste reviews van PoP2 vallen me wat tegen. In de nieuwe Edge krijgt hij een 7/10 (deel 1 had een 9/10). Ik kon me trouwens ook prima vinden in de opmerkingen over de Multiplayer van MP in de review van IGN.
Paper Mario trek ik niet. Ziet er echt te kinderachtig uit. En die battles lijken me niks.![]()
Ikquote:Op maandag 22 november 2004 10:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik vind Halo online op zich wel lachen, maar niet goed ofzo.... dat slayer vind ik echt geen hol aan, dat is gewoon een beetje domweg elkaar afslachten, maar die andere games zoals CTF is wel lachen en Matchmaking is ook gaaf.
Ik vind dat echt leuk gedaan.... zo kom je beter in het verhaal... en begrijp je ook de situatie vanuit hem.... zo zit er nog een leuk verhaal in ook....quote:Op maandag 22 november 2004 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
Toch vind ik de gameplay van Halo 2 beter. Levels zijn mooier en beter uitgedacht, herhalen zich minder en het feit dat je met twee wapens kunt schieten is geweldig. Alleen had het voor mij niet gehoeven om als de Convenent te spelen. Ik bedoel? Ik zit nu midden in een veldslag tussen de Flood en van die Robots. Ik rij in een tank, gebruik de shotgun en gooi granaten. Waarom kan ik dan niet als Master Chief gamen?
quote:Op maandag 22 november 2004 09:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon omdat je het niet vaak speelt, had ik ook in het begin. Je weet niet wat de bedoeling is en weet je dat wel, dan weet je niet waar je naartoe moet. Dat gaat na een paar uur spelen echt wel voorbij. Dat en dat je als groep moet spelen wil je overleven
PoP2 besteldquote:Op maandag 22 november 2004 10:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje over PoP2maar ik zie wel hoe goed die het doet. Strol,... je MOET de Metroid Prime IGN videoreview even zien
![]()
![]()
En Paper Mario 2 heerst
quote:Op maandag 22 november 2004 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ikvan je ! Waar zit je in de SP ?
Ik vond MP 1 geweldig.quote:Op maandag 22 november 2004 10:05 schreef Chocobo het volgende:
Ik twijfel nog een beetje over PoP2maar ik zie wel hoe goed die het doet. Strol,... je MOET de Metroid Prime IGN videoreview even zien
![]()
![]()
Heb hem op de N64 gespeeld, trek het echt niet. Dat verhaal (Peach weeeeer eens ontvoerd), die graphics, continu tekst wegklikken, etc.quote:En Paper Mario 2 heerst
Heb toch al de nodige tijd in de SP zitten. Zeker op Heroic kun je soms makkelijk een uur over een kamer doen.quote:Op maandag 22 november 2004 10:14 schreef mr_Brown het volgende:nog niet zo ver
eigenlijk geen idee waar ik ben, ben net met de lift onder water naar dat eiland gegaan
gisteravond nog ff SP gespeeld, ik speel elke dag een uurtje SP ofzo en dan ook nog wel ff MP puur voor de ontspanning
![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 10:21 schreef -Struikrover- het volgende:
Geen zin meer
Eens, er komt een hoop op je af als je online gaat, tis allemaal ff onduidelijk wat de verschillende spelmodussen zijn, en dan ook nog allemaal steeds op andere maps.quote:Op maandag 22 november 2004 10:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Geloof me,..... ga de videoreview van MP2 vanavond even kijken Gijs... je MOET daar even voor gaan zitten. Heel erg goed vind ikquote:Op maandag 22 november 2004 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond MP 1 geweldig.Die puzzels, dat gevoel van eenzaamheid, dat ontdekken, die graphics, die muziek.
Samen met RE het beste spel op de GC. Alleen jammer dat ik hem 2 keer heb gespeeld en 2 keer op hetzelfde punt ben blijven steken.
[..]
Waar ben je nu ergens gijsje? Lukt het een beetje met Heriocquote:Op maandag 22 november 2004 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb toch al de nodige tijd in de SP zitten. Zeker op Heroic kun je soms makkelijk een uur over een kamer doen.
Ik rij voorbij en maak met mijn hand en mond een uitnodigende pijpbeweging na haar.quote:Op maandag 22 november 2004 10:43 schreef silver-surfer het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het nu ook wel cooler ja, maar het scheelt echt met en tegen wie je gamed.quote:Op maandag 22 november 2004 10:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eens, er komt een hoop op je af als je online gaat, tis allemaal ff onduidelijk wat de verschillende spelmodussen zijn, en dan ook nog allemaal steeds op andere maps.
Maar als je dat eenmaal doorloopt zie je dat het helemaal niet zo hack en slash is maar zeker een groot stuk tactiek bij komt kijken.
Ik vind het nu dus wel cooler als in het begin.. natuurlijk is het spel leuker als je ook een avond tegen alleen bekende mensen kan spelen.
quote:Op maandag 22 november 2004 08:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jij bent hier ook niet meer weg te slaan![]()
![]()
Ik haal dr in, laat haar stoppen en neem haar mee naar huis.quote:Op maandag 22 november 2004 10:43 schreef silver-surfer het volgende:
[afbeelding]
Want RS kun je wel dan ofzoquote:Op maandag 22 november 2004 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die NS weer vanochtendUur vertraging
Halo 2 op LIVEHet wordt tijd voor RS4
![]()
Vind Nederlanders wel een must.. gevaar is er dat je tegen amerikaanse kinderen moet, en die zijn alleen maar aan het schreeuwenquote:Op maandag 22 november 2004 10:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik vind het nu ook wel cooler ja, maar het scheelt echt met en tegen wie je gamed.
Nee, dan komen de GIjsjes vast welquote:Op maandag 22 november 2004 10:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Want RS kun je wel dan ofzo![]()
ja iddquote:Op maandag 22 november 2004 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind Nederlanders wel een must.. gevaar is er dat je tegen amerikaanse kinderen moet, en die zijn alleen maar aan het schreeuwen
Maar je moet het spel online gewoon een kans geven vind ik.
Kheb met brown, zeus en magneet wel kunnen lachen toen met die tanks op dat grote veld bijvoorbeeld
Laatst met struikrover, we zouden een jeep pakken en naar andere camp crossen om een bom te brengen.quote:Op maandag 22 november 2004 10:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja iddlekker crossen met die auto's
.... en CTF in die matchmaking game met surfer was ook gaaf
![]()
Ik heb die velden waar een veldslag tussen robots en de flood plaatsvindt net gehad! Is trouwens briljant, doet me echt denken aan het begin van Terminator 2! Ik zit nu in een gondel en ik ga richting de Library.quote:Op maandag 22 november 2004 10:40 schreef silver-surfer het volgende:
Waar ben je nu ergens gijsje? Lukt het een beetje met Herioc
Normal is af en toe al behoorlijk pittig..
Is Heroic nou de hoogste stand of niet??
Idd, vond het eerst ook te chaotisch maar als je de maps kent word het een stuk rustiger en overzichterlijker. Alleen jammer dat sommige van die kinders zo goed zijn bv Kepler, Gdemon en Gieling die pubersquote:Op maandag 22 november 2004 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dan komen de GIjsjes vast welIk vind Halo 2 best ok, echter met een beperkte groep.
Ik snap er soms echt geen hol vanquote:Op maandag 22 november 2004 10:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja iddlekker crossen met die auto's
.... en CTF in die matchmaking game met surfer was ook gaaf
![]()
Neequote:Op maandag 22 november 2004 10:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Laatst met struikrover, we zouden een jeep pakken en naar andere camp crossen om een bom te brengen.
SRWaar ben je, ik zit al in de jeep[i]
SA[i]Ja ik loop hier, achter je, ik kom er aan
Zet die knurft hem in zn achteruit om sneller bij me te zijn, rijdt ie me zo mol
Heb ik al gekeken Gijs, dat zei ik net!quote:Op maandag 22 november 2004 10:38 schreef Chocobo het volgende:
Geloof me,..... ga de videoreview van MP2 vanavond even kijken Gijs... je MOET daar even voor gaan zitten. Heel erg goed vind ik
Ja dat is soms het ingewikkelde, moet je een keer gedaan hebben.quote:Op maandag 22 november 2004 10:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik snap er soms echt geen hol van.... al die vlag spelletjes
...
Nee hequote:Op maandag 22 november 2004 10:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee
Die multiplayer is juist best leukquote:Op maandag 22 november 2004 10:57 schreef Strolie75 het volgende:
Alleen die multiplayer lijkt me bagger.![]()
Respect hoorquote:Op maandag 22 november 2004 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb die velden waar een veldslag tussen robots en de flood plaatsvindt net gehad! Is trouwens briljant, doet me echt denken aan het begin van Terminator 2! Ik zit nu in een gondel en ik ga richting de Library.
Heroic is soms behoorlijk lastig. Je kunt niet veel schade hebben en er zijn meer en slimmere vijanden. Ik las op IGN dat de Normal mode in Halo 2 makkelijker is dan in Halo en dat Heroic op zijn beurt in Halo 2 moeilijker is dan in Halo. Tussen Normal en Heroic zit echt een behoorlijk gat, heb vorige week met ChOas wat levels op Normal gedaan en daar vloog ik naar mijn gevoel echt doorheen.
Na Heroic heb je nog Legendary, maar daar waag ik me niet aan, tenminste niet in mijn eentje.![]()
Als we ooit nog eens samen achter de Gamecube gaan gamen zijn er leukere games lijkt me, Trommelen, Mario Party, Mario Kart of Super Monkey Ball bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 november 2004 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die multiplayer is juist best leukNiet dat je daarom Metroid moet kopen, of dat het echt toegevoegde waarde heeft in dit deel, maar hij is best goed.
quote:Op maandag 22 november 2004 10:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Laatst met struikrover, we zouden een jeep pakken en naar andere camp crossen om een bom te brengen.
SRWaar ben je, ik zit al in de jeep[i]
SA[i]Ja ik loop hier, achter je, ik kom er aan
Zet die knurft hem in zn achteruit om sneller bij me te zijn, rijdt ie me zo mol
Ja, dat zekerquote:Op maandag 22 november 2004 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als we ooit nog eens samen achter de Gamecube gaan gamen zijn er leukere games lijkt me, Trommelen, Mario Party, Mario Kart of Super Monkey Ball bijvoorbeeld.
Kom op Gijs, je hebt ook Ninja Gaiden uitgespeeld.quote:Op maandag 22 november 2004 11:04 schreef silver-surfer het volgende:
Respect hoor... ik ga nog wel wat levels proberen op Heroic
... maar niet het hele spel!!
quote:Op maandag 22 november 2004 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb GTA trouwens verkocht. Niet mijn spel![]()
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?quote:Op maandag 22 november 2004 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zijn de betere acties jaquote:Op maandag 22 november 2004 10:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Kwam er gisteren trouwens achter dat je met 4 man met een jeep meekunt.
De vierde springt gewoon op de motorkap en kan zo meerijden
Staat trouwens een artikel over in de Elsevier, en deze week een review over Animal Crossingquote:Op maandag 22 november 2004 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga echt niet in een jeep als Struikrover rijdt, en al helemaal niet op de motorkap.quote:Op maandag 22 november 2004 11:22 schreef GinaG het volgende:
Dat zijn de betere acties ja![]()
Ja, het enige dat ik deed was hoppen van auto naar auto en radio Los Santos luisterenquote:Op maandag 22 november 2004 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?En jij bent nog wel hip-hop liefhebber???
Je....je leest Elsevier.quote:Op maandag 22 november 2004 11:23 schreef GinaG het volgende:
Staat trouwens een artikel over in de Elsevier, en deze week een review over Animal Crossing
Gijs...die gamesmaak van jou.quote:Op maandag 22 november 2004 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, het enige dat ik deed was hoppen van auto naar auto en radio Los Santos luisterenMissies interesseerden me niet echt en vond het wel leuk zo. Toen bedacht ik me dat ik de muziek gewoon vanaf cd kon luisteren en beter andere games kon gaan spelen. Games die me WEL kunnen boeien.
Geloof me als je kunt kiezen tussen mij achter het stuur of Struikrover, heb je liever Struikroverquote:Op maandag 22 november 2004 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet in een jeep als Struikrover rijdt, en al helemaal niet op de motorkap.
Wat me trouwens wel leuk lijkt is met allemaal Gijsjes in een team CTF tegen onbekenden spelen.![]()
Heb gewoon een goede smaakquote:Op maandag 22 november 2004 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je....je leest Elsevier.![]()
![]()
Gijs, als ik kijk naar wat ik gespeeld heb de afgelopen maanden (GTA, Halo 2 single player) en ik kijk naar wat ik had kunnen spelen (Pikmin 2, Paper Mario 2) dan heb ik daar spijt vanquote:Op maandag 22 november 2004 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...die gamesmaak van jou.Wel respect dat je het durft toe te geven!
![]()
![]()
Ja.. zat ik te wachten in die jeep..quote:Op maandag 22 november 2004 11:31 schreef -Struikrover- het volgende:
Spelen we dat spel met die bom. Onze beurt om die bom te plaatsen, dus dan moet je die bom oppakken en meenemen naar de bases van die andere.
Spel begint;
Loopt GinaG naar de bom; Gaan jullie maar, ik blijf hier en bescherm de bom wel![]()
![]()
![]()
Maanden ookquote:Op maandag 22 november 2004 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, als ik kijk naar wat ik gespeeld heb de afgelopen maanden (GTA, Halo 2 single player) en ik kijk naar wat ik had kunnen spelen (Pikmin 2, Paper Mario 2) dan heb ik daar spijt van![]()
Die laatste 2 kunnen altijd nog.quote:Op maandag 22 november 2004 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, als ik kijk naar wat ik gespeeld heb de afgelopen maanden (GTA, Halo 2 single player) en ik kijk naar wat ik had kunnen spelen (Pikmin 2, Paper Mario 2) dan heb ik daar spijt van![]()
En je bent rechts.quote:Op maandag 22 november 2004 11:27 schreef GinaG het volgende:
Heb gewoon een goede smaak![]()
Ja, maand dus eigenlijkquote:Op maandag 22 november 2004 11:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Maanden ook
Ja, die komen er ook nog welquote:Op maandag 22 november 2004 11:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die laatste 2 kunnen altijd nog.![]()
Nee, eigenlijk linksquote:Op maandag 22 november 2004 11:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En je bent rechts.![]()
Ontkenningquote:Op maandag 22 november 2004 11:37 schreef GinaG het volgende:
Nee, eigenlijk linksen feminist
Maar geloof wel heel erg in eigen verantwoording enzo. Waardoor mensen mij erg rechts vinden vaak.
![]()
Alleen als je een sexy engels accent hebquote:Op maandag 22 november 2004 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ontkenningje bent gewoon rechts liberaal feministisch.
Neuken? Jij mag wel bovenop.
![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 11:42 schreef Bastard het volgende:
Oh strol, dat boek van Dan Brown is wel de nieuwste trouwens, niet een oud boek.
Dees Dusquote:Op maandag 22 november 2004 11:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En als er nu alleen maar 'zwarte' kinderen op die lijst staan? Kan me namelijk niet voorstellen dat ouders staan te springen om hun kind tussen alleen maar Mohammedjes te stoppen.quote:'Opwitten' van zwarte scholen
ROTTERDAM - Rotterdam gaat zwarte basisscholen in de stad 'opwitten'. Door middel van wachtlijsten wil de gemeente gaan selecteren op afkomst van de nieuwe leerling.
die hokjes van jou ook altijdquote:Op maandag 22 november 2004 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ontkenningje bent gewoon rechts liberaal feministisch.
Neuken? Jij mag wel bovenop.
![]()
Dat is al een oude hoor, in het Engels heet hij Deception Point.quote:Op maandag 22 november 2004 11:45 schreef Bastard het volgende:
Dees Dus
quote:Op maandag 22 november 2004 11:42 schreef Bastard het volgende:
Oh strol, dat boek van Dan Brown is wel de nieuwste trouwens, niet een oud boek.
Hokje voor Brown:quote:Op maandag 22 november 2004 11:48 schreef mr_Brown het volgende:
die hokjes van jou ook altijd :')
quote:Op maandag 22 november 2004 11:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is al een oude hoor, in het Engels heet hij Deception Point.
Nieuwste boek verschijnt als het goed is volgend jaar en is weer met Robert Langdon.![]()
Toch hebben voor de verzameling denk ik danquote:Op maandag 22 november 2004 11:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is al een oude hoor, in het Engels heet hij Deception Point.
Nieuwste boek verschijnt als het goed is volgend jaar en is weer met Robert Langdon.![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 11:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wie m snapt, steekt zn hand op.
[afbeelding]
Ik heb ze aan Surfer uitgeleend, nog niet gelezenquote:Op maandag 22 november 2004 11:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch hebben voor de verzameling denk ik dan
Kan niet slecht zijn..
Had die andere boeken aan mn vader uitgeleend, ook helemaal lirysch
Dan Brownquote:Op maandag 22 november 2004 11:42 schreef Bastard het volgende:
En die leest ze ook niet, die verspilling van woordenquote:Op maandag 22 november 2004 11:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik heb ze aan Surfer uitgeleend, nog niet gelezen![]()
Hij is aardig, maar ik vond hem minder dan Da Vinci en Angels & Demons.quote:Op maandag 22 november 2004 11:51 schreef Bastard het volgende:
Toch hebben voor de verzameling denk ik dan
Kan niet slecht zijn..
Ben nu bezig met Citizen Soldiers, is een boek van Stephen Ambrose, die ook Band of Brothers heeft geschreven.quote:Op maandag 22 november 2004 11:51 schreef Bastard het volgende:
Had die andere boeken aan mn vader uitgeleend, ook helemaal lirysch
*Aandacht geeft.quote:Op maandag 22 november 2004 11:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Moet direct naar de politie, aangifte doen van vandalisme
Wat is er aan de hand? Hebben ze aan je auto gezeten?quote:Op maandag 22 november 2004 11:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Hebben ze je een hand gegeven?quote:Op maandag 22 november 2004 11:57 schreef -Struikrover- het volgende:
\quote:Op maandag 22 november 2004 11:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
En die leest ze ook niet, die verspilling van woorden
aaaach gossie..... wat is er dan jongen?? hebben ze je knikkers beschadigd???quote:Op maandag 22 november 2004 11:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Oh ik las het verkeerdquote:Op maandag 22 november 2004 12:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
\ik heb ze wel gelezen
maar dat varken heeft ze nog niet gelezen
quote:Op maandag 22 november 2004 12:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
aaaach gossie..... wat is er dan jongen?? hebben ze je knikkers beschadigd???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |