abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25169748
Ik ben iets minder enthousiast al is het zeker een aanrader. Dit is nu even een verkapte tvp.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 12:56:25 #27
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_25203944
Tja, gisteren gezien.

Goeie film maar nou niet om te zeggen de beste van het jaar. Hj is wel heerlijk mensenlijk. Geweldig geacteerd . De grappen zijn soms heerlijk subtiel en soms geweldig over de top.

Af en toe mist de film wat snelheid in het verhaal. Maar al met al een dikke 8
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  dinsdag 22 februari 2005 @ 13:01:37 #28
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_25203992
Deze heb ik een tijdje terug gekeken. Ik zal wel tussendoor in slaap gevallen zijn, want het leuke of grappige deel van de film is me totaal ontgaan. Zo nu en dan een flauw grapje, veel verder komt de film in mijn ogen niet.

Een erg grote tegenvaller na zoveel lovende recensies.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_25267151
Ik had er niks van verwacht. Ik had ook geen resensies gelezen maar ik vond het serieus wel vermakelijk.

Het is wel zo een film waarin iedereen zich er in herkend waardoor hij "zo goed" is...

Ik vond hem vermakkelijk...
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_25282707
erg goede film, zag deze in het vliegtuig en dat was zeer welkom.
die Thomas Haden Church vind ik echt geweldig, in Ned & Stacey is hij fantastisch.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 18:30:14 #31
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_25476670
Een heel subtiele film. Ik vond hem geweldig.

Van tevoren wist ik dat hij wat traag zou zijn, lang zou duren en dat er zeer zeker geen spectaculaire achtervolgingen in zouden zitten. Tenminste, dat wist ik nog van About Schmidt. Het is ook zeker een film waar je voor moet gaan zitten. Ik heb er van genoten.

Overigens vind ik Merlot wel lekker, .
pi_25482527
Merlot is voor mietjes, Pinot !
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  vrijdag 25 maart 2005 @ 11:24:17 #33
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_25727460
Eindelijk gezien. Een leuke en vermakelijke film met een goede verhouding tussen dramatiek en humor. (7,5/10)
pi_47616014
Eindelijk gezien. Understatement .

Toffe, boeiende film met leuke grappen! Erg onderhoudend, grappig, boeiend - goed, passend einde.
pi_47616097
Lekkere film, heel relaxed.

Of topic; Deze film opgenomen in de woonplaats van Michael Jackson, Los Olivos.
In het ziekenhuis wat je op een gegeven moment ziet is Michael opgenomen vlak na de rechtzaak. Zo zie je een beetje hoe en waar Michael Jackson woont.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')