abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23470995
Mijn broertje moet dit jaar eindexamen VWO doen. Hij wil hiervoor Examenbundels kopen, prima manier om je nog wat beter voor te bereiden lijkt me.
Maar aangezien ik in 2003 ook eindexamen heb gedaan in dezelfde vakken, vroeg ik me af of hij niet gewoon MIJN samenvattingsbundels kan gebruiken? Het lijkt me toch dat de examenstof niet veranderd is...?

Iemand die er meer van weet?
pi_23472303
Er zal dit jaar waarschijnlijk een bepaald onderdeel niet behandeld worden tov vorig jaar. Maar veel verschil kan het niet zijn. Dus je kunt best oude examenbundels gebruiken lijkt mij.
pi_23472340
Kan je gewoon gebruiken.. ik had vorig jaar die van Duits al gekocht, terwijl ik toen nog geen examen deed. Volgens mijn lerares kon ik hem gewoon dit jaar ook gebruiken, geen probleem.
Delivered without an information leaflet
pi_23473669
Als in de bundels alleen oude examens staan is dat geen probleem.
Je kan de examens van vorig jaar dan eventueel ook nog van internet plukken, zodat die ze allemaal heeft.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_23475333
no problem, alleen ff kijken naar de onderwerpen die dit jaar behandelt worden, dat je die dus niet leert uit die Examenbundel, ik heb ook allemaal oude gebruikt...

....en geslaagd
Haleloeja
pi_23476894
Ze hebben hem aangepast , je kan bepaalde dingen met internet combineren e.d. , staat meer in etc.
pi_23477017
Vaak is de stof gewoon hetzelfde, maar bij sommige vakken (geschiedenis, biologie) veranderd het vaak. Dus vraag even na welke onderwerpen behandeld worden.
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_23477152
Die kan hij sowieso gebruiken... alleen heeft hij het afgelopen examen er niet in staan... maar das ff scrollen naar www.examenbundel.nl en je hebt m.
Verder moetie gewoon zelf wel weten (te horen krijgen) wat er zich wel en niet in de examens bevindt.
Kortom geen hij kan ze gewoon gebruiken
dus
pi_23479198
Ik zou gewoon de examens van www.examenbundel.nl halen en daar mee oefenen, hij kan jouw examenbundels ook ter extra ondersteuning gebruiken. Ik zou geen nieuwe examenbundels kopen, lijkt me zonde van het geld. Ik heb trouwens mijn VWO met gemakt gehaald (zonder examenbundels, wel veel oude examens geoefend van www.examenbundel.nl)
pi_23562530
Bedankt voor de reacties tot nu toe!
Hoe zit het met de 'Samengevat' boeken dan?
Is de stof voor bijvoorbeeld M&O en Economie niet gewijzigd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')