quote:Op zondag 21 november 2004 19:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*Hoge sopraanstem opzet
**Keel schraapt
***Mond opentrekt
Doe je ogen toe.
Ik ga zo met je mee.
Echt, we gaan naar dromenland toe.
Wij met zijn twee.
Waar spreken we dan af?
Bij de grote eik en dan rechtsaf.
En ben je eenmaal aan het meer,
Zie je bergen en het dal,
Dat is de plek waar ik
Je ontmoeten zal
...
....
Hele nachten ben je daar
Ja, 's nachts worden dromen waar
*knuffel geeft
Ook alleen? Join the group.quote:Op zondag 21 november 2004 20:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vind 'slijmerig' een beter woord
Je hebt het gewoon moeilijk na je 'scheiding' met Tommerd.quote:Op zondag 21 november 2004 20:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zie je?? Dat bedoel ik dus![]()
*er naast gaat liggen en ook in slaap valt.quote:Op zondag 21 november 2004 20:48 schreef toetatoet het volgende:
[..]![]()
*in Bapituh zn armen in slaap valt
quote:Op zondag 21 november 2004 20:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*er naast gaat liggen en ook in slaap valt.
ja is dat erg ofzoquote:Op zondag 21 november 2004 21:03 schreef _bigmac_ het volgende:
Wat zijn jullie nou voor stel lig je samen in bed val je in slaap
quote:Op zondag 21 november 2004 21:05 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja is dat erg ofzo
gaat niet alleen om de sex hoor en Bapituh is nog minderjarig![]()
Natuurlijk gaan ze rampetampenbompebonken alleen er zijn nog wat kleine kinderen hier in deze topic, dus kunnen ze het "n" woord niet gebruikenquote:Op zondag 21 november 2004 21:03 schreef _bigmac_ het volgende:
Wat zijn jullie nou voor stel lig je samen in bed val je in slaap
neuken bedoel je....quote:Op zondag 21 november 2004 21:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan ze rampetampenbompebonken alleen er zijn nog wat kleine kinderen hier in deze topic, dus kunnen ze het "n" woord niet gebruiken
Oooooooooooooooooooohquote:Op zondag 21 november 2004 21:18 schreef toetatoet het volgende:
[..]
neuken bedoel je....![]()
Idd toetatoet noem het beestje gewoon bij de naam.quote:Op zondag 21 november 2004 21:18 schreef toetatoet het volgende:
[..]
neuken bedoel je....![]()
Nu alquote:Op zondag 21 november 2004 21:24 schreef Airelle het volgende:
Weltruste
ja idd, dan is het meteen duidelijk hequote:Op zondag 21 november 2004 21:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd toetatoet noem het beestje gewoon bij de naam.![]()
Groetjes trugquote:Op zondag 21 november 2004 21:41 schreef toetatoet het volgende:
iedereen krijgt de groetjes van _bigmac_
Daarom stond 'scheiding' ook tussen aanhalingstekens.quote:Op zondag 21 november 2004 21:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als je niet getrouwd bent, kan je ook niet scheiden![]()
![]()
Dat is altijd na Expeditie Robinson.quote:Op zondag 21 november 2004 22:04 schreef Bupatih het volgende:
Fok! is langzaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |