In Las Vegas kan allesquote:Op zondag 21 november 2004 17:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Bupa is nog minderjarig![]()
Dat zeg jij,ik weet nog wel da jij vorige week op MSN zei da ik BVO in me avatar moest doen en dan met een kruis erdoorheen en dan zorgen dat niemand BVO meer leuk vond.quote:Op zondag 21 november 2004 17:16 schreef _bigmac_ het volgende:
De liefde van Toetatoet en Bupatih verdient eigelijk een topic in iedergeval meer dan Originial de oplichter.
Ja ga lekker dromen en je luier verschonenquote:Op zondag 21 november 2004 17:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat zeg jij,ik weet nog wel da jij vorige week op MSN zei da ik BVO in me avatar moest doen en dan met een kruis erdoorheen en dan zorgen dat niemand BVO meer leuk vond.![]()
*Edit*quote:Op zondag 21 november 2004 17:26 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja ga lekker dromen en je luier verschonen![]()
ssst laat hem het juist wel postenquote:Op zondag 21 november 2004 17:28 schreef Bupatih het volgende:
Je mag geen msn-chatlogs op het forum zetten.
Als ik me niet vergis.
Klopt omdat je dan overduidelijk een kloon bent en die moeten ze hier nietquote:Op zondag 21 november 2004 17:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat zeg jij,ik weet nog wel da jij vorige week op MSN zei da ik BVO in me avatar moest doen en dan met een kruis erdoorheen en dan zorgen dat niemand BVO meer leuk vond.![]()
Nee,hoe jij altijd tegen Frey doetquote:Op zondag 21 november 2004 17:30 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Klopt omdat je dan overduidelijk een kloon bent en die moeten ze hier niet![]()
Kloptquote:Op zondag 21 november 2004 17:28 schreef Bupatih het volgende:
Je mag geen msn-chatlogs op het forum zetten.
Als ik me niet vergis.
Ik heb je nooit uitgescholden ik heb alleen gezegt dat je een oplichter bent want jij laat ze gewoon maken op een forum.Terwijl jij in het vorige topic beweerde dat je je zelf maakt. Dit maakt mij geen hol uit maar ga dan niet stoer lopen doen dat je je zelf heb gemaakt en een naam topic voor je zelf openen is toch wel het toppunt van zieligheid.En nu kappen want je bent het niet waard om ruzie mee te maken.quote:Op zondag 21 november 2004 17:33 schreef Orginial het volgende:
En dat MSNgesprek daarstraks was een geintje...
maar ik vind het gewoon dom dat als ik een avatar voor jouw regel,je me niet eens bedankt maar gewoon gaat uitschelden.
Dat is gewoon het hele punt.
quote:Op zondag 21 november 2004 17:41 schreef Dizer het volgende:
Ik word hier zo moe van! Van jullie beiden gewoon.
Ik raad de mods aan een maand lang SHO ban of zo...ieeegh
Voordat we heel SHOWCHAT verpesten wil ik hierbij mijn excuses aanbieden.quote:Op zondag 21 november 2004 17:42 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ik heb je nooit uitgescholden ik heb alleen gezegt dat je een oplichter bent want jij laat ze gewoon maken op een forum.Terwijl jij in het vorige topic beweerde dat je je zelf maakt. Dit maakt mij geen hol uit maar ga dan niet stoer lopen doen dat je je zelf heb gemaakt en een naam topic voor je zelf openen is toch wel het toppunt van zieligheid.En nu kappen want je bent het niet waard om ruzie mee te maken.
Zie je wel, sommige van die avatars kwamen me al zo bekend voorquote:Op zondag 21 november 2004 17:42 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ik heb je nooit uitgescholden ik heb alleen gezegt dat je een oplichter bent want jij laat ze gewoon maken op een forum.
Hier was ik dus al bang voor. Meneer Originial komt steeds tegen mij zeuren met zijn dude gedoe en ik word er nu op aan gekeken.quote:Op zondag 21 november 2004 17:41 schreef Dizer het volgende:
Zo is het maar net.quote:Op zondag 21 november 2004 17:41 schreef Dizer het volgende:
Zand erover?quote:Op zondag 21 november 2004 17:44 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Hier was ik dus al bang voor. Meneer Originial komt steeds tegen mij zeuren met zijn dude gedoe en ik word er nu op aan gekeken.![]()
Sorry _bigmac_ maar jij blijft ook doorrammen op hem. Leer eens negeren. En als je die gast een hekel aan hebt, waarom heb je hem dan in je msn? Ga gewoon niet op hem in, dan gaat hij ook niet meer op jou in.quote:Op zondag 21 november 2004 17:44 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Hier was ik dus al bang voor. Meneer Originial komt steeds tegen mij zeuren met zijn dude gedoe en ik word er nu op aan gekeken.![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 17:45 schreef Tania18 het volgende:
* Orginial gaat meedoen met rellen
BVO, die achterlijke Hind-avatar met die stomme kerstmuts op, jij verdient ook een ban![]()
![]()
Omdat we samen aan SOP hebben gewerkt.Ideetjes enzo.Najah niet hebben samen gewerkt maar gewoon beetje SOP verhaallijnen bedacht enzo,ik heb ook geen hekel aan hem.quote:Op zondag 21 november 2004 17:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry _bigmac_ maar jij blijft ook doorrammen op hem. Leer eens negeren. En als je die gast een hekel aan hebt, waarom heb je hem dan in je msn? Ga gewoon niet op hem in, dan gaat hij ook niet meer op jou in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |