nee.....das waarquote:Op maandag 22 november 2004 16:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou.. dan is het toch nog niet zo heeel erg lang.
quote:Op maandag 22 november 2004 16:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 november 2004 16:43 schreef niksan het volgende:
[..]
Oh zo. Ik dacht dat je ontslagen was ofzoquote:Op maandag 22 november 2004 16:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb hier elke week al een borrel op vrijdagen nu dus ook nog eens een afscheidsborrel
op maandag dus
Hallo, altijd hequote:Op maandag 22 november 2004 16:54 schreef Orginial het volgende:
Hallo,is de love nog altijd in the air?![]()
![]()
Ik schrok al :')quote:Op maandag 22 november 2004 16:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]nee dus, ik moet gewoon overdreven vaak 'gezellig' borrelen
Ik heb trouwens ook een nieuwe avatar
quote:Op maandag 22 november 2004 16:55 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Hallo, altijd he
Ik heb de hele week gewoon les.quote:Op maandag 22 november 2004 16:55 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik heb alleen vrijdag vrij
quote:Op maandag 22 november 2004 17:00 schreef toetatoet het volgende:
[..]
![]()
Een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel,....enz.quote:Op maandag 22 november 2004 17:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zie je dat niet?
ja is goedquote:Op maandag 22 november 2004 17:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dit word echt te erg,we houden een love-is-in-the-air meeting en jullie huren een kamer.
![]()
Dude, ze is twintigquote:Op maandag 22 november 2004 17:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dit word echt te erg,we houden een love-is-in-the-air meeting en jullie huren een kamer.
![]()
Ja, nou das dus leuker dan een half hoofd met een sint-muts opquote:Op maandag 22 november 2004 17:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel, een oog, een kerel,....enz.
Serieus?quote:Op maandag 22 november 2004 17:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, nou das dus leuker dan een half hoofd met een sint-muts op
en het is míjn oog hoor![]()
Dát neem je terug!quote:Op maandag 22 november 2004 17:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, nou das dus leuker dan een half hoofd met een sint-muts op
Leeftijd hoeft geen invloed op de ""..."te hebben.quote:Op maandag 22 november 2004 17:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, ze is twintig
Niet dat ik dat erg vind.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |