Bedanktquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
http://ftp.mozilla.org/pu(...)GB/Firefox%201.0.zip
Downloadquote:Wisselt u vaak van pc en heeft u er genoeg van voortdurend uw mailprogramma te moeten configureren? Dan is Portable Thunderbird iets voor u. Wat betreft functionaliteit biedt de draagbare Thunderbird dezelfde mogelijkheden als zijn statische broertje.
Portable Thunderbird is bedoeld voor rechtstreeks beschrijfbare media, zoals een cd-rw in packet mode, een externe harde schijf, een USB-stick, een geheugenkaartje en zelfs sommige mp3-spelers. Een aangepast exe-bestand zorgt ervoor dat alle extensies direct gebruiksklaar zijn en alle DLL-bestanden zijn extra gecomprimeerd zodat u het mailprogramma probleemloos op een geheugenstaafje van 16 MB plaatst.
Om Portable Thunderbird te installeren, kopieert u alle bestanden in deze download naar het verwijderbare medium. Alle data betreffende de mailconfiguratie wordt opgeslagen in de subfolder Profile. Op deze manier hoeft u slechts één keer aan te geven welke mailservers en wachtwoorden u gebruikt. Net zoals z'n grotere broer kan Portable Thunderbird overweg met meerdere mailaccounts.
Vooralsnog werkt Portable Thunderbird alleen onder Windows. In de toekomst komt daar misschien verandering in, want de makers sleutelen aan een enkele versie die geschikt is voor meerdere besturingssystemen. Overigens zijn er ook 'portable' uitvoeringen van Firefox, Sunbird en NVU.
Windows 98/ME/2000/XP
Portable Thunderbird is komt goed van pas als u overal uw eigen mailprogramma bij de hand wilt hebben.
Twee tips:quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Draai trouwnes de nieuwste Java versie.
Hé daar heb ik ook last van, ik wilde net gaan vragen of iemand daar een oplossing voor heeft...quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bij mij werkt Firefox perfect op Java na, bijvoorbeeld bij Webpool op speltpunt.nl hij doet het even maar loopt dan ineens vast en sluit Firefox af.. Iemand een oplossing hiervoor.
Draai trouwnes de nieuwste Java versie.
quote:Intranet is wel te benaderen met Firefox, enkele onderdelen zoals
lesroosters werken helaas niet.
Voorlopig zal dit zo blijven en is dus Internet Explorer de enige oplossing
M.v.g.
Helpdesk
En aan de andere kant kun je ook niet verwachten dat ze er meteen een heel team opzetten om een compleet nieuw cross-platform compatible intranet of whatever op te zetten voor de paar mensen die geen IE gebruiken. Gewoon eventjes een nette klacht mailen en wachten tot ze er iets aan doen.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:28 schreef DarkShine het volgende:
En zo lost Arcus College 't probleem met Intranet op:
[..]
Ja ik heb oa dit al gedaan.quote:Op donderdag 30 december 2004 14:30 schreef Swolly het volgende:
Je sluit eerst Firefox af.
Dan ga je naar start en dan naar uitvoeren.
Daar type je in: firefox.exe -profilemanager en klikt op OK.
Dan krijg je de profile manager in je scherm.
Daar kun je het verkeerde profiel verwijderen en zal FF weer met je juiste profiel opstarten.
Gmail tool is handig jaquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:31 schreef Roi het volgende:
woot hij doet het weer goed! Eindelijk weer m'n vertrouwde lay-out en handige gmail tool
!
Ik verwacht 't niet. Maar tot gister werd alleen IE toegelaten. Dan kan een user agent switcher wel makkelijk zijn.quote:Op maandag 10 januari 2005 15:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
En aan de andere kant kun je ook niet verwachten dat ze er meteen een heel team opzetten om een compleet nieuw cross-platform compatible intranet of whatever op te zetten voor de paar mensen die geen IE gebruiken. Gewoon eventjes een nette klacht mailen en wachten tot ze er iets aan doen.
En ja, mijn school verkloot het ook.
en daar kan ik het dus niet in vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |