abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24350136
En opgelost heb die profiles directory leeg gekiept
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zondag 2 januari 2005 @ 12:47:34 #202
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_24353229
hoe kan het dat internetpagina's traag laden in Firefox. Voor bij tabellen heb ik dit veel. Gaat heel sloom rij voor rij. In IE heb ik er geen last van.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_24369299
quote:
Bedankt FF draait weer als en tiet.
© ©
pi_24369460
* da_micha_man Fok!t weer met het vertrouwde FF
© ©
pi_24370041
FF (en ook TB trouwens) draait bij mij 100% goed, op één rariteit na: de frontpage van Tweakers.net is bijzonder traag. Scrollen gaat hakkelend, en het heeft ook invloed op de andere tabs.

Wat is dat voor probleem en hoe los ik het op?
pi_24371075
Bron : zdnet
quote:
Wisselt u vaak van pc en heeft u er genoeg van voortdurend uw mailprogramma te moeten configureren? Dan is Portable Thunderbird iets voor u. Wat betreft functionaliteit biedt de draagbare Thunderbird dezelfde mogelijkheden als zijn statische broertje.

Portable Thunderbird is bedoeld voor rechtstreeks beschrijfbare media, zoals een cd-rw in packet mode, een externe harde schijf, een USB-stick, een geheugenkaartje en zelfs sommige mp3-spelers. Een aangepast exe-bestand zorgt ervoor dat alle extensies direct gebruiksklaar zijn en alle DLL-bestanden zijn extra gecomprimeerd zodat u het mailprogramma probleemloos op een geheugenstaafje van 16 MB plaatst.

Om Portable Thunderbird te installeren, kopieert u alle bestanden in deze download naar het verwijderbare medium. Alle data betreffende de mailconfiguratie wordt opgeslagen in de subfolder Profile. Op deze manier hoeft u slechts één keer aan te geven welke mailservers en wachtwoorden u gebruikt. Net zoals z'n grotere broer kan Portable Thunderbird overweg met meerdere mailaccounts.

Vooralsnog werkt Portable Thunderbird alleen onder Windows. In de toekomst komt daar misschien verandering in, want de makers sleutelen aan een enkele versie die geschikt is voor meerdere besturingssystemen. Overigens zijn er ook 'portable' uitvoeringen van Firefox, Sunbird en NVU.
Windows 98/ME/2000/XP

Portable Thunderbird is komt goed van pas als u overal uw eigen mailprogramma bij de hand wilt hebben.
Download
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
pi_24414565
Bij mij werkt Firefox perfect op Java na, bijvoorbeeld bij Webpool op speltpunt.nl hij doet het even maar loopt dan ineens vast en sluit Firefox af.. Iemand een oplossing hiervoor.

Draai trouwnes de nieuwste Java versie.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_24418891
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Twee tips:

1) Probeer eest eens een oudere Java-versie

2) deïnstalleer Firefox en Java en installeer ze allebei opnieuw
pi_24419352
Beetje vroeg misschien maar kan de extension genaamd FoxyTunes bij de volgende OP erin geplaatst worden?
pi_24485353
Hmm... kun je er in Firefox ook voor zorgen dat website icons bij bookmarks (bijvoorbeeld de bij Google) niet worden meegeladen?
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_24492058
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bij mij werkt Firefox perfect op Java na, bijvoorbeeld bij Webpool op speltpunt.nl hij doet het even maar loopt dan ineens vast en sluit Firefox af.. Iemand een oplossing hiervoor.

Hé daar heb ik ook last van, ik wilde net gaan vragen of iemand daar een oplossing voor heeft...
  maandag 10 januari 2005 @ 12:28:15 #212
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24500597
En zo lost Arcus College 't probleem met Intranet op:
quote:
Intranet is wel te benaderen met Firefox, enkele onderdelen zoals
lesroosters werken helaas niet.
Voorlopig zal dit zo blijven en is dus Internet Explorer de enige oplossing

M.v.g.
Helpdesk
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 10 januari 2005 @ 15:30:13 #213
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24502451
quote:
Op maandag 10 januari 2005 12:28 schreef DarkShine het volgende:
En zo lost Arcus College 't probleem met Intranet op:
[..]
En aan de andere kant kun je ook niet verwachten dat ze er meteen een heel team opzetten om een compleet nieuw cross-platform compatible intranet of whatever op te zetten voor de paar mensen die geen IE gebruiken. Gewoon eventjes een nette klacht mailen en wachten tot ze er iets aan doen.

En ja, mijn school verkloot het ook.
Ik ga naar huis.
  maandag 10 januari 2005 @ 20:44:34 #214
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_24506511
Ik heb 'opeens'een probleem met firefox.
Toen ik wilde starten moest ik een gebruiker aan maken (ik mocht geen default kiezen). En nu ben ik dus al mijn bookmarks cookies etcetc kwijt
Hoe krijg ik het weer terug naar het oude? En wat heb ik fout gedaan
of niet natuurlijk
pi_24506695
Een pagina terug
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 10 januari 2005 @ 22:55:26 #216
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_24508534
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:30 schreef Swolly het volgende:
Je sluit eerst Firefox af.

Dan ga je naar start en dan naar uitvoeren.

Daar type je in: firefox.exe -profilemanager en klikt op OK.

Dan krijg je de profile manager in je scherm.
Daar kun je het verkeerde profiel verwijderen en zal FF weer met je juiste profiel opstarten.
Ja ik heb oa dit al gedaan.
Maar bij mij komt er dan geen profile manager maar gewoon de startpagina van firefox.
Ik snap er echt niks van zeg
of niet natuurlijk
  maandag 10 januari 2005 @ 23:21:38 #217
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_24509084
Hm en 10 minuten later doe ik hetzelfde weer en dan werkt t wel
(ARJAN)
of niet natuurlijk
pi_24509571
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 13:31 schreef Roi het volgende:
woot hij doet het weer goed ! Eindelijk weer m'n vertrouwde lay-out en handige gmail tool !
Gmail tool is handig ja
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 01:30:23 #219
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24511729
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:30 schreef nietzman het volgende:

[..]

En aan de andere kant kun je ook niet verwachten dat ze er meteen een heel team opzetten om een compleet nieuw cross-platform compatible intranet of whatever op te zetten voor de paar mensen die geen IE gebruiken. Gewoon eventjes een nette klacht mailen en wachten tot ze er iets aan doen.

En ja, mijn school verkloot het ook.
Ik verwacht 't niet. Maar tot gister werd alleen IE toegelaten. Dan kan een user agent switcher wel makkelijk zijn.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 11 januari 2005 @ 22:34:34 #220
110817 SedikitMabuk
Op weg naar .....
pi_24522716
Ik gebruik FF al een tijdje, maar gebruik IE ook nog veel voor sites die niet werken. Ik heb eigenlijk twee problemen met FF:

1. Internetbankieren
Als ik Rabo internetbankieren doe, en een heel rijtje betaalopdrachten invoer, dan heb ik op het eind vijf of zes schermen open en is de rabobank de meeste opdrachten kwijt. Ligt dat aan de Rabo (gewoon niet FF vriendelijk?) of ligt dat aan een instelling in FF?

2. Als ik FF een tijdje gebruik, of open laat, kan ik ineens geen nieuw adres meer invoeren of van mijn bookmarks gebruik maken en er is geen history meer. Enige oplossing is mijn computer opnieuw opstarten. Komt dat door Win 98 SE of is er iets wat ik af en toe moet schonen?

Verder erg blij met mijn snelle computer die nauwelijks meer last heeft van adaware zooi
When human slime comes your way, make sure you don't slip and slide away.......
pi_24550242
hoe krijg ik mijn desktop werkende op firefox?

Dat als ik een sneltoets indruk dat dan bv fok te voorschijn komt in firefox?
Heb een logitech bluetooth desktop!
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
pi_24550340
software van het toetsenbord
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_24550404
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 18:56 schreef SHERMAN het volgende:
software van het toetsenbord
en daar kan ik het dus niet in vinden
Heb er al naar lopen zoeken en kon het niet vinden dus ga ik hier naar toe
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
pi_24550665
start >>> config scherm >>> toetsenbord >>> knoppen
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_24552535
ja ik gebruik die knop nooit, maar ik heb idd hetzelfde probleem

ik vrees dat er niet veel aan te doen valt, net als via msn naar het postvak in gaan...

EDIT
oh toch wel
http://fileforum.betanews(...)Software/951676750/1

dus je moet bij de instellingen een programma openen (firefox.exe) en daarachter www.fok.nl zetten.. best makkelijk dus nog

[ Bericht 54% gewijzigd door keijz op 13-01-2005 22:39:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')