abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24234072
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 23:28 schreef DarkShine het volgende:
Me school blokt sinds deze vakantie alle browsers behalve IE op hun 'intranet'
https://addons.update.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=59&vid=617
pi_24234454

Er is een Orbit Yellow theme voor Firefox 1.0

Te downloaden op: http://blog.vollmondlicht.com/entry/1976

Gebaseerd op Orbit 3-in-1 theme voor Mozilla.
Dit is een theme wat ik echt miste na de overstap naar Firefox.
En nu is ie er ook voor FF!
  maandag 27 december 2004 @ 16:00:20 #153
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_24236653
Even mijn probleem (nogmaals) onder de aandacht brengen:
quote:
Ik heb versie 1.0 van Firefox en het enige wat mij irriteert is dat copy/paste vanaf een site niet goed werkt. Soms werkt het gewoon helemaal niet! Een stukje tekst selecteren en dan ctrl+c en in notepad ctrl+v werkt 90% van de tijd niet... soms gebruik ik dan maar IE om dat stuk tekst te kopieeren

Waar gaat het nou eigenlijk fout?
We're on an express elevator to hell, going down!
pi_24236697
Hier ook nog wel is dat probleem
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_24237303
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:00 schreef Draaitafeltje het volgende:
Even mijn probleem (nogmaals) onder de aandacht brengen:
[..]
Heb je misschien wat voorbeelden aan sites enzo?
Ik heb namelijk hier geen problemen mee, wellicht dat het aan de sites kan liggen.
Als je wat sites hier neerzet waar het probleem zich voordoet kan ik kijken of ik het kan reproduceren.
Als iemand anders mee wil doen, gezellig
pi_24237377
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:37 schreef dyn het volgende:

[..]

Heb je misschien wat voorbeelden aan sites enzo?
Ik heb namelijk hier geen problemen mee, wellicht dat het aan de sites kan liggen.
Als je wat sites hier neerzet waar het probleem zich voordoet kan ik kijken of ik het kan reproduceren.
Als iemand anders mee wil doen, gezellig
Ik heb zelf ook op Fok. Dan wil ik een plaatje posten dus dan wil ik de url maar dan gebeurd er niks dan moet ik terug gaan naar de adresbalk van het plaatje en dan echt tig keer op control c drukken voordat er wat gebeurd ook "copy link location" doet het dan niet. Wat het bij mij wel altijd doet is de properties van het plaatje opvragen en dan de link kopieren
pi_24239670
Ik heb een probleempje namelijk: in firefox worden veel sites niet goed weergegeven terwijl ze in internet explorer wel goed worden weergegeven. Ik heb dit probleem sinds gisteren en ik weet niet hoe ik er af kom.
Zo ziet tweakers.net er bijvoorbeeld bij mij uit terwijl die in internet explorer wel goed word weergegeven. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
  maandag 27 december 2004 @ 18:56:32 #158
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24239815
Wat heb je sinds gister gedaan? Nieuwe extensions geinstalleerd? Het zou iets met een te strenge Adblock te maken kunnen hebben...

Heb je verder al eens geprobeert je cache leeg te mieteren of om desnoods een compleet nieuw profiel aan te maken?
Ik ga naar huis.
pi_24240028
Het had idd met adblock te maken thnx voor de snelle hulp
pi_24240107
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:40 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook op Fok. Dan wil ik een plaatje posten dus dan wil ik de url maar dan gebeurd er niks dan moet ik terug gaan naar de adresbalk van het plaatje en dan echt tig keer op control c drukken voordat er wat gebeurd ook "copy link location" doet het dan niet. Wat het bij mij wel altijd doet is de properties van het plaatje opvragen en dan de link kopieren
Hmmm, dan ligt waarschijnlijk aan je instellingen of extensions. Ik heb hier op fok nergens last van.
Als ik een plaatje op internet ergens wil plaatsen of doorgeven dan doe ik rightclick en dan copy link location.
Die paste ik dan waar ik het hebben wil. Werkt gewoon zoals verwacht.

Ook hier kan ik met gemak stukken tekst selecteren en kopieren, zo wil ik nog wel eens de quotes hier op het forum opbouwen

1x ctrl - c en het staat er.
quote:
Op maandag 27 december 2004 18:50 schreef W2O het volgende:
Ik heb een probleempje namelijk: in firefox worden veel sites niet goed weergegeven terwijl ze in internet explorer wel goed worden weergegeven. Ik heb dit probleem sinds gisteren en ik weet niet hoe ik er af kom. [[url=http://img146.exs.cx/img146/6729/naamloos4rg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zo ziet tweakers.net er bijvoorbeeld bij mij uit terwijl die in internet explorer wel goed word weergegeven. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ik zie rechtsonderin dat je adblock gebruikt, wellicht staat die zo strak ingesteld dat je daardoor screwed up sites hebt. Zet die eens uit en probeer dan nog eens.
pi_24240619
quote:
Op maandag 27 december 2004 19:11 schreef dyn het volgende:

[..]

Hmmm, dan ligt waarschijnlijk aan je instellingen of extensions. Ik heb hier op fok nergens last van.
Als ik een plaatje op internet ergens wil plaatsen of doorgeven dan doe ik rightclick en dan copy link location.

Ook hier kan ik met gemak stukken tekst selecteren en kopieren, zo wil ik nog wel eens de quotes hier op het forum opbouwen

[..]

Ik zie rechtsonderin dat je adblock gebruikt, wellicht staat die zo strak ingesteld dat je daardoor screwed up sites hebt. Zet die eens uit en probeer dan nog eens.
het komt niet zo heeeeeel erg vaak voor gelukkig maar het is wel rete irritant
  maandag 27 december 2004 @ 20:41:08 #162
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_24241808
quote:
Op maandag 27 december 2004 19:11 schreef dyn het volgende:

[..]

[..]

Dit gebeurde al lang voordat ik Adblock had en er waren geen extensies geinstalleerd!
Net even wat willekeurige tekst uit dit topic geselecteerd en geprobeerd te kopieeren... resultaat: 1/5 keer werkt het
pi_24243624
quote:
Op maandag 27 december 2004 20:41 schreef Draaitafeltje het volgende:

[..]

Dit gebeurde al lang voordat ik Adblock had en er waren geen extensies geinstalleerd!
Net even wat willekeurige tekst uit dit topic geselecteerd en geprobeerd te kopieeren... resultaat: 1/5 keer werkt het
En met de Auto-copy extension? (link)

Dan heb je geen CTRL-C meer nodig. Selecteren en het staat op het klembord.
Misschien werkt dat wel.
  maandag 27 december 2004 @ 22:50:19 #164
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_24244465
quote:
Op maandag 27 december 2004 22:14 schreef Swolly het volgende:

[..]

En met de Auto-copy extension? (link)

Dan heb je geen CTRL-C meer nodig. Selecteren en het staat op het klembord.
Misschien werkt dat wel.
Die heb ik ook al geprobeerd, helaas met hetzelfde resultaat
  dinsdag 28 december 2004 @ 13:04:09 #165
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24254324
Kan sinds gister totaal niks meer met FF op Fok! en Tweakers. Ik zie op de Fok! Frontpage & Forum alleen nog de catagorieën meer niet, en op Tweakers en blanco pagina.

Heb deinstall / reinstall al geprobeerd. Heb 't ook al 's geprobeerd nadag ik alle register sleutels die ik kon vinden op firefox & mozilla gedelete.

Misschien kan iemand me zeggen waar Firefox zijn instelling bewaard? Vind 't ook niet onder Document and Settings namelijk.

Heb gister wel Advanced Tabbrowser Preferens geupdate en User Agent Switcher geinstalleerd... (Beide verwijderd, en Fok! & Tweakers werkte ook niet...).
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_24254405
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:10 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Okee, ik heb een linux (Debian) server draaien waar mijn mail op opgeslagen wordt middels courier imap. Ik heb een desktop waar braaf XP Home op draait.

Nu wil ik Thunderbird gebruiken voor mijn email, alleen weigert deze om automatiek in mijn imap mappen te kijken voor nieuwe email. Terwijl bijvoorbeel Outlook dit wel gewoon netjes doet.

Ben ik nou gek (don't answer that) of kan Thunderbird dat gewoon niet?
*kuch*
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
pi_24254733
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 13:04 schreef DarkShine het volgende:
Kan sinds gister totaal niks meer met FF op Fok! en Tweakers. Ik zie op de Fok! Frontpage & Forum alleen nog de catagorieën meer niet, en op Tweakers en blanco pagina.

Heb deinstall / reinstall al geprobeerd. Heb 't ook al 's geprobeerd nadag ik alle register sleutels die ik kon vinden op firefox & mozilla gedelete.

Misschien kan iemand me zeggen waar Firefox zijn instelling bewaard? Vind 't ook niet onder Document and Settings namelijk.

Heb gister wel Advanced Tabbrowser Preferens geupdate en User Agent Switcher geinstalleerd... (Beide verwijderd, en Fok! & Tweakers werkte ook niet...).
Adblock extensie geinstalleerd?
  dinsdag 28 december 2004 @ 13:33:40 #168
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24254920
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 13:26 schreef Swolly het volgende:

[..]

Adblock extensie geinstalleerd?
Had ik wel, maar daar had ik de lijst van leeg gegooid en deinstalled...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 28 december 2004 @ 17:23:53 #169
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24257711
Niemand enig idee om het op te lossen?

Ik kan nog geen eens een forum topic op Fok! bekijken met FF...
Planning:
-
pi_24259122
Denk toch dat het iets met die Adblock extensie te maken heeft.

Misschien die eens opnieuw er op zetten en instellen dat Fok en Tweakers wel reclame mogen tonen.

Als je trouwens ads blokkeert op Fok en/of Tweakers kun je daarvoor geband worden
pi_24260815
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 13:04 schreef DarkShine het volgende:

Doe die tabbed browser geval eens disablen. Die dingen willen nog weleens de probleemveroorzaker zijn.
  dinsdag 28 december 2004 @ 23:49:28 #172
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24266461
Ik heb 0,0 extensies en theme's (op de standaardtheme na), maar ik zie gewoon niks meer...
Planning:
-
  woensdag 29 december 2004 @ 00:18:08 #173
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24267110
Adblock opnieuw geinstalleerd en op disabled gezet, werkt ook niet!
Tabbrowser Preferens opnieuw erop gezet en settings nagekeken, ook niks!
Planning:
-
  woensdag 29 december 2004 @ 11:02:14 #174
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_24272610
  • Wanneer komt Firefox 1.1 uit?

• Ik hoorde dat er een bug in zat waardoor er foutjes kunnen ontstaan bij gedownloade data. Hoe zit dat?
  • Fok! presents
    GOOD MOD, BAD MOD
    starring Sizzler & Sidekick
    nu in POL
    pi_24272986

Is dus nog niet offcieel bekend denk ik zo...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')