Nou maar hopen dat er een oplossing voor is, want dit is echt het enige smetvlekje van Firefox en nog een heel irritantje ookquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb ik ook wel is last van, is echt kei vaag
mja, k heb dat het allemaal in times new roman wordt gezet.. inderdaad nogal irritantquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:41 schreef Draaitafeltje het volgende:
Ik heb versie 1.0 van Firefox en het enige wat mij irriteert is dat copy/paste vanaf een site niet goed werkt. Soms werkt het gewoon helemaal niet! Een stukje tekst selecteren en dan ctrl+c en in notepad ctrl+v werkt 90% van de tijd niet... soms gebruik ik dan maar IE om dat stuk tekst te kopieeren![]()
Waar gaat het nou eigenlijk fout?
Toch maar even een kickje want ik loop echt elke dag tegen dit probleem aanquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:41 schreef Draaitafeltje het volgende:
Ik heb versie 1.0 van Firefox en het enige wat mij irriteert is dat copy/paste vanaf een site niet goed werkt. Soms werkt het gewoon helemaal niet! Een stukje tekst selecteren en dan ctrl+c en in notepad ctrl+v werkt 90% van de tijd niet... soms gebruik ik dan maar IE om dat stuk tekst te kopieeren![]()
Waar gaat het nou eigenlijk fout?
en hoe laadt je deze in ff?quote:Op maandag 13 december 2004 20:00 schreef Werewolf het volgende:
Deze kwam ik toevallig ergens tegen.
Met deze XPI houd je geen nieuwe lege tabbladen open na het downloaden van bestanden; iets waar ik me al een tijdje aan irriteerde
Wellicht ook handig voor in de openingspost, want daar staan wel meer oplossingen voor veel voorkomende problemen in Steve-O
Ik zie dat het linkje niet helemaal lekker werkt....quote:Op woensdag 15 december 2004 10:16 schreef Sappa het volgende:
[..]
en hoe laadt je deze in ff?toch niet via extensions..?
Oplossing:quote:Can't run a local website which is possible in IE. I am running XP IIS 5.1 and when i try to access a local website in FF I get a prompt to enter a username and password.
'enter username and password for "" at http://localhost
quote:1. Type about:config in the location bar.
2. Edit (or create) the key network.automatic-ntlm-auth.trusted-uris, setting its value to a comma seperated list of server names (or just your one server name).
Was dat niet verholpen in 1.0 ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:33 schreef SHERMAN het volgende:
Weet iemand een extension voor Thunderbird waardoor ik FIlters op alle accounts kan laten lopen? Nu moet ik de zelfde filters voor meerdere accounts gaan maken
Zet in vervolg gewoon de naam met de extension er bij, met eventueel een korte omschrijving. Dat is veel makkelijker op internet terug vinden dan een loze link waarbij je geen flauw idee hebt wat het is.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:16 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ik zie dat het linkje niet helemaal lekker werkt....
http://www.cusser.net/extensions/disabletarget/
Gewoon eentje aanklikken (wel zorgen dat de site rechten tot installatie krijgt). Dan komt er vanzelf een install schermpje...
http://weblogs.mozillazine.org/ben/quote:For the past week I've been working on a new Preferences window for Firefox - one which will solve a number of the problems present in the current one, such as the fact that it's a modal sheet on OS X and GNOME.
The current Preferences window (aka "Prefwindow IV") dates back to April of 2000, and so is among the oldest XUL/JavaScript code in Firefox. I wrote it before the advent of XBL, and so the new version utilizes a XBL tagset to simplify the content of the preferences panels.
I'm developing this on Windows, since that's where the good debuggers and editors are, the modality/instant-apply-ness of the window will be controlled by a hidden pref. Much is left for me to do, but here's a sneak peek of what's coming:
Alleen noobs hebben er 10 minuten voor nodig.... Een echte FF pimp heeft er 30 seconden voor nodig...... whahahahaquote:Op donderdag 9 december 2004 11:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
10 minuten. Max. Inclusief downloaden. Hij neemt je IE bookmarks zelfs over.
Inclusief downloaden hè? Ik ga er van uit dat ze een trage verbinding hebben.quote:Op maandag 27 december 2004 03:03 schreef Mosselman het volgende:
[..]
Alleen noobs hebben er 10 minuten voor nodig.... Een echte FF pimp heeft er 30 seconden voor nodig...... whahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |