abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:54:14 #126
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_23972686
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 18:41 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Heb ik ook wel is last van, is echt kei vaag
Nou maar hopen dat er een oplossing voor is, want dit is echt het enige smetvlekje van Firefox en nog een heel irritantje ook
We're on an express elevator to hell, going down!
  dinsdag 14 december 2004 @ 20:21:43 #127
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_23974419
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 18:41 schreef Draaitafeltje het volgende:
Ik heb versie 1.0 van Firefox en het enige wat mij irriteert is dat copy/paste vanaf een site niet goed werkt. Soms werkt het gewoon helemaal niet! Een stukje tekst selecteren en dan ctrl+c en in notepad ctrl+v werkt 90% van de tijd niet... soms gebruik ik dan maar IE om dat stuk tekst te kopieeren

Waar gaat het nou eigenlijk fout?
mja, k heb dat het allemaal in times new roman wordt gezet.. inderdaad nogal irritant
  woensdag 15 december 2004 @ 09:55:59 #128
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_23983958
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 18:41 schreef Draaitafeltje het volgende:
Ik heb versie 1.0 van Firefox en het enige wat mij irriteert is dat copy/paste vanaf een site niet goed werkt. Soms werkt het gewoon helemaal niet! Een stukje tekst selecteren en dan ctrl+c en in notepad ctrl+v werkt 90% van de tijd niet... soms gebruik ik dan maar IE om dat stuk tekst te kopieeren

Waar gaat het nou eigenlijk fout?
Toch maar even een kickje want ik loop echt elke dag tegen dit probleem aan
We're on an express elevator to hell, going down!
pi_23984252
quote:
Op maandag 13 december 2004 20:00 schreef Werewolf het volgende:
Deze kwam ik toevallig ergens tegen.

Met deze XPI houd je geen nieuwe lege tabbladen open na het downloaden van bestanden; iets waar ik me al een tijdje aan irriteerde

Wellicht ook handig voor in de openingspost, want daar staan wel meer oplossingen voor veel voorkomende problemen in Steve-O
en hoe laadt je deze in ff? toch niet via extensions..?
pi_23985351
quote:
Op woensdag 15 december 2004 10:16 schreef Sappa het volgende:

[..]

en hoe laadt je deze in ff? toch niet via extensions..?
Ik zie dat het linkje niet helemaal lekker werkt....
http://www.cusser.net/extensions/disabletarget/

Gewoon eentje aanklikken (wel zorgen dat de site rechten tot installatie krijgt). Dan komt er vanzelf een install schermpje...
pi_23986243
Ik merk ook dat sommige pop-ups gewoon te klein zijn. Ik kan dan ook niet naar onder scrollen ofzo, ook dat is hoogstens irritant....
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_24137533
Dit is een handige link als je websites draait op je localhost en bekijkt in FireFox : ISS en FireFox

Probleem:
quote:
Can't run a local website which is possible in IE. I am running XP IIS 5.1 and when i try to access a local website in FF I get a prompt to enter a username and password.

'enter username and password for "" at http://localhost
Oplossing:
quote:
1. Type about:config in the location bar.
2. Edit (or create) the key network.automatic-ntlm-auth.trusted-uris, setting its value to a comma seperated list of server names (or just your one server name).
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
pi_24158826
Mozilla Lightning opent aanval op Outlook
Nieuw project voor uitbreiding Thunderbird

Remco Mourits
23 december 2004
Bron: ZDNet
Print dit artikel Mail dit artikel dit artikel

De Mozilla Foundation heeft een nieuw softwareproject gelanceerd, Lightning. Het project moet, net als Firefox en Thunderbird, de directe concurrentie aangaan met een Microsoft-applicatie. Deze keer richt Mozilla haar pijlen op Outlook.

Het is de bedoeling van het Lightning-project om Mozilla's agenda-applicatie, Sunbird, te integreren met de Thunderbird e-mailapplicatie. Hiermee opent Mozilla de aanval op Microsofts veelgebruikte Outlook.

De ontwikkeling van Sunbird is in een stroomversnelling geraakt nu ontwikkelaars van de Mozilla Foundation de eerste versies van Firefox en Thunderbird hebben uitgebracht. Mozilla heeft onlangs nog Sunbird 0.2 Release Candiate gelanceerd voor Windows, Linux en Macintosh.

De volgende stap is dus om de Sunbird-features onder te brengen in Thunderbird. Dit moet het mogelijk maken om bijvoorbeeld tegelijkertijd zowel de agenda als e-mails te doorzoeken, en om met één muisklik een e-mailbericht om te zetten in een agendanotitie. De eerste integreerbare SunBird-versie moet halverwege 2005 uitkomen.

Microsoft lijkt vooralsnog niet onder de indruk. In een verklaring stelt het bedrijf: "Thunderbird is niet te vergelijken met Microsoft Office Outlook. Klanten verwachten veel meer dan een simpele agendafunctie en de mogelijkheid om e-mail te versturen en te ontvangen. De integratie van de Exchange e-mailserver en Outlook weegt veel zwaarder dan elke feature die Thunderbird zou kunnen bieden, en we zien het dan ook niet als een applicatie die geschikt is voor zakelijk gebruik."

De Mozilla Foundation is overigens niet de enige open bron-groep die werkt aan een Outlook-concurrent. Zo werkt de Open Source Applications Foundation (OSAF) aan Chandler, een applicatie die net als Outlook e-mail en agendafuncties combineert.
pi_24203443
Weet iemand een extension voor Thunderbird waardoor ik FIlters op alle accounts kan laten lopen? Nu moet ik de zelfde filters voor meerdere accounts gaan maken
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_24203807
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 17:33 schreef SHERMAN het volgende:
Weet iemand een extension voor Thunderbird waardoor ik FIlters op alle accounts kan laten lopen? Nu moet ik de zelfde filters voor meerdere accounts gaan maken
Was dat niet verholpen in 1.0 ?
pi_24204002
geen idee, zit nog bij 0.8
ik zal straks is kijken of je gelijk hebt
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  zaterdag 25 december 2004 @ 23:28:50 #137
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24208800
Me school blokt sinds deze vakantie alle browsers behalve IE op hun 'intranet'
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_24209830
Okee, ik heb een linux (Debian) server draaien waar mijn mail op opgeslagen wordt middels courier imap. Ik heb een desktop waar braaf XP Home op draait.

Nu wil ik Thunderbird gebruiken voor mijn email, alleen weigert deze om automatiek in mijn imap mappen te kijken voor nieuwe email. Terwijl bijvoorbeel Outlook dit wel gewoon netjes doet.

Ben ik nou gek (don't answer that) of kan Thunderbird dat gewoon niet?
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
pi_24221264
quote:
Op woensdag 15 december 2004 11:16 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Ik zie dat het linkje niet helemaal lekker werkt....
http://www.cusser.net/extensions/disabletarget/

Gewoon eentje aanklikken (wel zorgen dat de site rechten tot installatie krijgt). Dan komt er vanzelf een install schermpje...
Zet in vervolg gewoon de naam met de extension er bij, met eventueel een korte omschrijving. Dat is veel makkelijker op internet terug vinden dan een loze link waarbij je geen flauw idee hebt wat het is.

Installeren van die extension zal zonder meer ook niet gaan omdat alleen update.mozilla.org aan de whitelist is toegevoegd. Je zult die site eerst aan je whitelist moeten toevoegen.
De extensions van update.mozilla.org lopen vaak wat versies achter, extensionsmirror.nl echter niet. De extensions van extensionsmirror.nl zijn netzo betrouwbaar als van de officiele site.
Zoek dus eerst eens daar naar nieuwere versies

Een versienummer bij het posten van zo'n extension zou dan ook wel weer handig zijn.
  zondag 26 december 2004 @ 23:22:40 #140
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24225862
We krijgen een nieuw optiesvenster!

Overigens zit ik ook te wachten op de eerste Quartz releases van FireFox. Hophop!
Ik ga naar huis.
  zondag 26 december 2004 @ 23:23:47 #141
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_24225887
Is dat voor 1.1, Nietz?
For great justice!
  zondag 26 december 2004 @ 23:38:05 #142
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24226196
quote:
For the past week I've been working on a new Preferences window for Firefox - one which will solve a number of the problems present in the current one, such as the fact that it's a modal sheet on OS X and GNOME.

The current Preferences window (aka "Prefwindow IV") dates back to April of 2000, and so is among the oldest XUL/JavaScript code in Firefox. I wrote it before the advent of XBL, and so the new version utilizes a XBL tagset to simplify the content of the preferences panels.

I'm developing this on Windows, since that's where the good debuggers and editors are, the modality/instant-apply-ness of the window will be controlled by a hidden pref. Much is left for me to do, but here's a sneak peek of what's coming:
http://weblogs.mozillazine.org/ben/

Ofwel: Ik weet het niet! Zou best kunnen.

Wanneer de Quartz release komt weet ik al helemaal niet, maar daar mogen ze wel mee opschieten. Als ze dan met Cocoa bezig gaan kan ik die geile OsX spellchecker ook eens in FF gebruiken. .
Dat schijnt dus onmogelijk te zijn omdat ze dan van XUL af zouden moeten stappen.

[ Bericht 7% gewijzigd door nietzman op 26-12-2004 23:45:45 ]
Ik ga naar huis.
  zondag 26 december 2004 @ 23:39:59 #143
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24226226
En oh, https://addons.update.mozilla.org/ is eindelijk eens in een nieuw jasje gestoken.
Ik ga naar huis.
pi_24229637
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:20 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

10 minuten. Max. Inclusief downloaden. Hij neemt je IE bookmarks zelfs over.
Alleen noobs hebben er 10 minuten voor nodig.... Een echte FF pimp heeft er 30 seconden voor nodig...... whahahaha
Wees eens stil...
pi_24229648
Die logos zijn gewoon te geil.... altijd al gevonden...
Wees eens stil...
pi_24229788
Kblijf opera toch altijd nog een lekkerdere browser vinden... En MyIE2 (nu Maxthon) mag er ook best wezen... Thunderbird is echter een uber programma...
Wees eens stil...
pi_24232044
Ik wordt gek van die te kleine pop-ups. Ze zijn 75% altijd te klein of kleiner dan bedoelt. Iemand daar ook last van?

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_24232114
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om de inhoud van de inbox te backuppen zodat het ook met Outlook geopend kan worden?
pi_24233602
Ik heb een probleempje met firefox als ik naar gmail ga laadt hij de pagina niet en bij fok zie ik geen avatars meer. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
  maandag 27 december 2004 @ 12:43:31 #150
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_24233643
quote:
Op maandag 27 december 2004 03:03 schreef Mosselman het volgende:

[..]

Alleen noobs hebben er 10 minuten voor nodig.... Een echte FF pimp heeft er 30 seconden voor nodig...... whahahaha
Inclusief downloaden hè? Ik ga er van uit dat ze een trage verbinding hebben.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')