quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:31 schreef the_opposite het volgende:
Heb sinds kort ook firefox, maar het werkt nog niet helemaal lekker. Ik krijg om de haverklap deze foutmelding:
[ code verwijderd ]
verder niks aan details in het foutrapport.
Iemand met eenzelfde probleem misschien?
voor de duidelijkheid tijdens zo'n melding reageert de browser nergens meer op.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:28 schreef Sappa het volgende:
[..]
verwijderen en opnieuw installeeren geprobeerd?
Vergeet de vele geile chicks niet die je ermee kan imponeren.quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik werk nu ongeveer een maand met FF, en ik ben om. Hiervoor wel Mozilla gebruikt, maar dat maakte me weinig uit, maar ik vind FF definitief beter dan IE. Vooral vanwege het charmante ctrl+F scherm. En de tabs natuurlijk.
Geen moeite.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goed, ik ben wel geïntereseerd in Firefox, maar waar ik benieuwd naar ben: hoeveel moeite gaat het installeren en leren werken met FF kosten?
Als je er eerst een hele middag voor moet gaan zitten gebruik ik IE nog wel even...
10 minuten. Max. Inclusief downloaden. Hij neemt je IE bookmarks zelfs over.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goed, ik ben wel geïntereseerd in Firefox, maar waar ik benieuwd naar ben: hoeveel moeite gaat het installeren en leren werken met FF kosten?
Als je er eerst een hele middag voor moet gaan zitten gebruik ik IE nog wel even...
Standaard installatie is erg simpel; zoals eerder gezegd va. 10 minuten.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat zou je godsnaam moet leren aan een browser? Je kunt gewoon adressen intypen zoals bij IEquote:Op donderdag 9 december 2004 11:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
dat klinkt echt zoooo tellsellquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Firefox heeft het gebruik van mijn computer enorm veel aangenamer gemaakt en ben nu verlost van heel wat spyware frustraties
ielquote:Op zondag 12 december 2004 18:27 schreef nietzman het volgende:
Ieuw. Ieuw. Ieuw. Ieuw.
Wat is dat Netscape ding een ongelovelijk gedrocht.
Maargoed, het is van AOL. Die hebben een reputatie op het gebied van incompetentie hoog te houden.
[afbeelding].
quote:Firefox meer dan 10 miljoen keer gedownload
Het open source bladerprogramma Firefox lijkt uit te groeien tot een heuse concurrent van Microsoft’s Internet Explorer. Een maand na de officiële lancering is de browser meer dan tien miljoen keer gedownload.
Steeds meer mensen laten IE links liggen door het grote aantal veiligheidslekken dat de browser de laatste maanden achtervolgt. Afgelopen herfst zijn er meer dan twintig lekken in de browser ontdekt.
Uit onderzoek van OneStat.com blijkt dat de browsers van Mozilla wereldwijd een gezamenlijk marktaandeel hebben van 7,35 procent. De nieuwe Firefox browser neemt daarvan 4,58 voor haar rekening. Eind mei, toen Firefox nog niet officieel geïntroduceerd was, bedroeg het aandeel van Mozilla slechts 2,1 procent.
Hoewel Microsoft’s Internet Explorer browser met een huidig marktaandeel van 88,9 procent nog steeds ver boven de concurrentie uitstijgt, is er vergeleken met eind mei toch sprake van een daling van het aandeel met vijf procent.
Bron: Telegraaf
Eensch!quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik werk nu ongeveer een maand met FF, en ik ben om. Hiervoor wel Mozilla gebruikt, maar dat maakte me weinig uit, maar ik vind FF definitief beter dan IE. Vooral vanwege het charmante ctrl+F scherm. En de tabs natuurlijk.
Heb ik ook wel is last van, is echt kei vaagquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:41 schreef Draaitafeltje het volgende:
Ik heb versie 1.0 van Firefox en het enige wat mij irriteert is dat copy/paste vanaf een site niet goed werkt. Soms werkt het gewoon helemaal niet! Een stukje tekst selecteren en dan ctrl+c en in notepad ctrl+v werkt 90% van de tijd niet... soms gebruik ik dan maar IE om dat stuk tekst te kopieeren![]()
Waar gaat het nou eigenlijk fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |